טרמינל X - אתר הסחר של קבוצת פוקס - יושק החודש בקונספט חדשני - פואנטה

טרמינל X – אתר הסחר של קבוצת פוקס – יושק החודש בקונספט חדשני

האתר יהיה קניון וירטואלי שבו אפשר יהיה לקנות את המותגים השונים של קבוצת פוקס

קסטרו כבר מזמן שם, וגם רנואר, הודיס, דלתא ורשתות אופנה אחרות – אבל רשת FOX, או למעשה קבוצת FOX שמחזיקה במותגים רבים, לא החזיקה עד עכשיו אתר סחר מקוון.

החודש יושק אתר הסחר שלה, ששמו TerminalX, או בעברית טרמינל X, ויביא איתו שינוי תפיסתי.

האתר פתוח כעת רק למשתתפים בפיילוט שמחזיקים בקוד גישה, אבל בפוקס לא מבזבזים זמן וכבר אוספים נרשמים לניוזלטר. צרכנים מן המניין שלוחצים על הכתובת www.terminalx.com מגיעים לעמוד נחיתה שמאפשר להירשם לניוזלטר ולקבל 10% הנחה בקנייה הראשונה.

במה מיוחד האתר של פוקס? בעוד שהאתרים של הרשתות המתחרות הם אתרים המיועדים אך ורק לרשת עצמה (כלומר, באתר קסטרו אפשר להזמין רק את הפריטים של קסטרו וברנואר רק את הפריטים של רנואר), באתר של קבוצת פוקס אפשר יהיה להזמין את כל מותגי הקבוצה.

למעשה, פוקס מקימה קניון וירטואלי, בדומה לאתר של עזריאלי, AZRIELI.COM, שפועל במנותק מקניוני הקבוצה, ובדומה לאתר BIG PLUS שצפויה חברת ביג להשיק ממש בקרוב. 

כידוע, Fox היא קבוצת האופנה הגדולה בארץ, ומחזיקה לא רק ברשתות ישראליות רבות, ביניהן יאנגה (Yanga) וללין, אלא אף בזיכיון למותגים בינלאומיים גדולים, ביניהם מנגו, אמריקן איגל,  Foot Locker ועוד. כפי שפורסם כאן ממש לאחרונה, בקרוב ייפתחו בארץ גם סניפי רשת אורבן אאוטפיטרס (Urban Outfitters), וגם המוצרים שלה יימכרו באתר החדש טרמינל X.

בקניון הווירטואלי טרמינל X שהיא פותחת, אפשר יהיה להזמין את המותגים הבינלאומיים שהיא מייצגת בארץ, כמו אמריקן איגל, The Childrenws Place, וגם כאלה שפוקס מחזיקה בזיכיון שלהם אך לא משווקת בארץ, כמו ויקטוריה’ס סיקרט.

חידושים נוספים באתר Terminal X

מה שעוד מעניין במהלך של פוקס הוא למעשה השקה של מותג אופנה נוסף – מותג פרטי, שייקרא טרמינל X וישווק באתר.

לאחרונה פורסם כי המשלוח יהיה חינם לפחות בחודשים הראשונים.

עוד פורסם כי החברה עשויה לבצע את השילוח ממחסנים בחו”ל – וזאת בדומה למהלך שפרסמתי כאן בהרחבה לגבי חברת BIG, כשהמטרה היא להוזיל את הקנייה עבור הישראלים, שהתרגלו להזמין מאתרים כמו עלי אקספרס ואסוס במחירים נמוכים בשל הפטור ממסים.

שותפות עסקית עם זכיינית הטלוויזיה רשת

מבחינת ענף האופנה בישראל, השקת האתר טרמינל X של פוקס הוא אירוע משמעותי. מדובר בשחקנית החזקה ביותר בענף, ואם לא די בכך, היא חברה לזכיינית הטלוויזיה רשת. 

לפני כחודש הודיעה פוקס כי היא מכניסה את רשת לשותפות (25%) באתר טרמינל X תמורת 50 מיליון שקל שימומשו בזמני פרסום. העסקה משקפת לאתר טרמינל X, שעוד לא עלה לאוויר, שווי של 200 מיליון שקל. רשת, כידוע, עוברת לשבעה ימי שידור בשבוע, ופרסום קבוע של טרמינל X ללא ספק יסייע לחדירה מהירה של הקונספט החדש למודעות הצרכנים.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה

תגובות: 0
נגישות