מנסה להגדיל את התנועה? רשת קופיקס מציעה ללקוחות לזכות ברכב באמצעות הגרלה - פואנטה

מנסה להגדיל את התנועה? רשת קופיקס מציעה ללקוחות לזכות ברכב באמצעות הגרלה

הרשת מגרילה שברולט ספארק באמצעות כרטיס גירוד

לראשונה מאז הקמתה יוצאת היום רשת קופיקס במבצע כרטיסי גירוד, כשהיא מנסה להגדיל את מספר הקניות בכל ביקור.

כך, בקניית שלושה ממוצרי החנות מקבלים כרטיס הגרלה להשתתפות בהגרלה שתתקיים במהלך חודש אוגוסט, שבה יוגרל רכב מסוג שברולט ספארק.

בנוסף כ-40,000 מוצרים יחולקו כפרס מיידי, ביניהם שתיה קרה או חמה, מאפים, גלידות, ארוחה חמה ועוד.

הרשת אף מאפשרת להשתתף בהגרלה עם מספר כרטיסים ולהגדיל את סיכוי הזכייה.

כזכור, לפני כחצי שנה קופיקס ייקרה את מוצריה מ-5 ל-6 שקלים, ומייסד הרשת אבי כץ אמר אז כי זו הדרך היחידה להמשיך ולקיים את הרשת.

קופיקס

כץ הדגיש אז – ובצדק – כי הרשת היא עדיין הזולה ביותר מכל רשתות בתי הקפה. קנייה של שלושה פריטים בקופיקס מסתכמת בהוצאה של 18 שקל בלבד (למשל, קפה, מאפה ומיץ), כשברוב רשתות בתי הקפה אפשר לקנות בסכום הזה לא יותר מכוס קפה.

ב-2016 פתחה רשת קופיקס 6 סניפים ברוסיה וצפויים להיפתח עוד סניפים נוספים הן ברוסיה והן בשתי מדינות נוספות באירופה.

המבצע יימשך עד 9 באוגוסט (או עד גמר המלאי), והוא מוגבל לבתי הקפה ולא לרשת הסופרמרקטים סופר קופיקס.

תגובות: 0

נגישות