הטבת חניה חינם לבעלי מפתח דיסקונט בחניוני סנטרל מסתיימת

הטבת חניה חינם בחניוני סנטרל פארק עם מפתח דיסקונט מסתיימת

הטבת חניה חינם לבעלי מפתח דיסקונט צפויה להשתנות. נכון להיום ניתן לחנות בחניוני סנטרל פארק – אבל מה יקרה החל מיוני?

חניה חינם מפתח דיסקונט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חניה חינם זו אחת ההטבות הכי טובות שמועדון לקוחות יכול להציע לחבריו, ועד עתה בנק דיסקונט היה היחיד שהציע אותה. מדובר בהטבה שניתנת ללקוחות כרטיס אשראי של הבנק כבר כמה שנים. מי שהצטרף ל"מפתח דיסקונט" יכול לחנות חינם בחניוני חברת סנטרל פארק בתל אביב ובמספר ערים נוספות. כעת באתר הבנק מתבשרים הלקוחות שבעוד זמן קצר ההטבה תסתיים ותוחלף בהטבה אחרת. באתר לא מפרטים איזו הטבה תחליף את הטבת חניה חינם בחניוני סנטרל פארק, אבל בתגובת הבנק מובטח שגם ההטבה החדשה תכלול חניה חינם (ראו בהמשך).

חניה חינם באמצעות מפתח דיסקונט

מפתח דיסקונט מציע אמנם עוד הטבות, כמו הנחות ברשתות כאלה ואחרות, אך החניה החינמית הטבת הדגל של מפתח דיסקונט – ובלי שמץ של ציניות, בצדק. זה נחמד לקבל 3% הנחה על בגד ברשת אופנה, אבל הרבה יותר משמעותי לא ושימושי לא לשלם על חניה. כל מי שמגיע לתל אביב יודע כמה קשה וכמה יקר לחנות שם, ובבנק דיסקונט ידעו לגעת בנקודה הרגישה הזאת. המצב נעשה לאחרונה חמור עוד יותר לאור עליית תעריפי החניה בתל אביב. ההטבה כוללת 13 חניונים של סנטרל פארק, תשעה מהם בתל אביב והאחרים ברמת-גן, הרצליה, ירושלים וחיפה.


הכתבה מעניינת אתכם? יש לנו עוד המון כאלה. עקבו אחרינו בטלגרם >


"לקוחות המחזיקים 'מפתח דיסקונט' – כרטיס האשראי של דיסקונט, מוזמנים ליהנות מחנייה חינם בחלק מחניוני סנטרל-פארק בכל יום חול החל מהשעה 16:00 ובמהלך כל סוף השבוע" – מתכגאים בבנק. אלא שעכשיו מי שנכנס לאתר, מגלה את ההודעה הבאה: "בתאריך 30.06.2023 תסתיים הטבת החנייה חינם למחזיקי מפתח דיסקונט בחניוני סנטרל פארק. ממש בקרוב נעדכן על ההטבות החדשות שאנחנו מכינים עבורכם".

יש לקוות שההטבות החדשות לא יהיו פחות אטרקטיביות. כיום, לקוחות מפתח דיסקונט יכולים אפילו לחנות בכמה חניונים באותו יום (פעם אחת ביום בכל חניון) – כל זאת בתנאי שבכרטיס יש מחזור פעילות של 600 ש"ח ומעלה בחודש, במועד החיוב הקודם למועד החיוב האחרון.

כאמור, חניה חינם היא הטבה ייחודית לדיסקונט. מועדון הלקוחות של בנק הפועלים (פועלים וונדר) כולל הנחות אטרקטיביות למופעים והטבות אחרות, אבל הוא לא מקנה הטבות על חניה. גם מועדון גודיס של בנק לאומי מציע הנחות יפות ומגוונות – אבל לא נוגע בסוגיה הכואבת כזאת. אם בנק דיסקונט רוצה לשמור על הבידול, שווה לו להשקיע בעניין החניה.


בואו נהיה חברים גם בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >


תגובת בנק דיסקונט: תהיה הטבת חניה אחרת

״מעת לעת אנו מעדכנים את רשימת ההטבות ובקרוב מאוד נכריז על הטבת חנייה חדשה, נוחה ומשתלמת, שתתווסף לחבילת ההטבות וההנחות האטרקטיבית ממנה נהנים מחזיקי מפתח דיסקונט".

בקרוב – כרטיס אשראי חדש?

נזכיר כי לאחרונה החליטה ועדת הכספים של הכנסת כי בנק דיסקונט יצטרך להיפרד מחברת האשראי כ.א.ל, כשם שבנק הפועלים נפקד מישראכרט ובנק לאומי נפרד מלאומי קארד (שהפכה ל-MAX). ההחלטה התקבלה בניגוד לעמדת המפקח על הבנקים, שסבר כי יש לבחון את הנושא בעוד 3 שנים.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות