פיצה סיציליאנית: פיצה עבה וקריספית, טעימה במיוחד. חובה לטעום

פיצה סיציליאנית: פיצה עבה וקריספית, טעימה במיוחד. חובה לטעום

לפעמים זה מפתיע כמה אפשר לחדש בפיצה. טעמנו את הפיצה הסיציליאנית של דומינוס פיצה. זו הפיצה העבה הראשונה ברשת, והיא פשוט מעולה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

בכל כמה חודשים מקפידה דומינו'ס פיצה להשיק מנה חדשה. המנות החדשות בדרך כלל מוצלחות, אבל לטעמי הפיצה הסיציליאנית עולה על כולן… בניגוד לכל מיני חידושים מינוריים, הפעם מדובר בפיצה חדשה באמת – פיצה עבה מצד אחד וקריספי מצד שני, עם בצק מיוחד ורוטב מיוחד והגשה מיוחדת. כל אלה באים לידי ביטוי בחוויה. מה כל כך מיוחד? כל הפרטים בסקירת פואנטה על פיצה סיציליאנית של דומינו'ס פיצה.

כאמור, הפיצה הסיציליאנית היא רק אחת מני מנות חדשות רבות שהושקו לאחרונה, והיא מגיעה אחרי השקת קו של כריכים וסלטים, במסגרת אסטרטגיית ה"לא פיצה". אותן מנות מיועדות למי שרוצה להזמין מנות שאינן פיצה – וגם הן לטעמנו מצוינות (היכנסו לסקירה כריך קרניבור ומיט רולס בדומינוס פיצה – מנות טעימות למי שלא בא לו פיצה".

פיצה סיציליאנית בדומינו'ס פיצה – למה התלהבנו?

מי שאוהב בצק עבה עם נוכחות, בהחלט יתלהב מהפיצה הסיציליאנית של דומינו'ס פיצה.

הפיצה הזאת, כך אומרים ברשת, מבוססת על הפיצה המסורתית (Sfincione) מפאלרמו שבסיציליה, לאחר שעברה התאמה לסגנון הניו יורקי המזוהה עם הרשת. הבצק שממנו היא עשויה הוא בצק מחמצת שהותפח במשך מספר שבועות, ויש לו מרקם אוורירי, רך מבפנים וקריספי מבחוץ.

גם שלב האפייה שונה, משום שהסיציליאנית של דומינו'ס עוברת אפייה על גבי רשת, ללא תבנית. בתחתית הפיצה יש  נגיעות של חמאת שום – שמצליחות להיות באמת עדינות, כך שחמאת השום תורמת לטעם אך לחלוטין לא משתלטת עליו.

פואנטה אינסטגרם

הרוטב גם הוא חדש, וברשת אומרים כי הוא פותח בעבור הסיצילאנית בהתאמה לבצק. זה בהחלט מורגש.

הגבינה, בדומה לפיצות האחרות, היא גבינת מוצרלה, וכמובן שניתן לבחור את התוספות המועדפות.

הפיצה מוגשת בצורה מלבנית והיא מספיקה בערך לאותה כמות סועדים, משום שהיא יותר משביעה מהפיצה הרגילה עם הבצק הדק.

פיצה סיצילאנית
צילום: דפנה הראל כפיר

דומינו'ס פיצה – כבר לא רק פיצה ולא חינם

בדומינו'ס פיצה נוהגים להרחיב את התפריט כל הזמן, בין אם מדובר בהרחבת מגוון הפיצות, כמו פיצות דומינו'ס MIX; בצקים חדשים (כמו דומינו'ס פיצה צ'יזי קראסט עם מוצרלה זיתים, ולאחרונה ראינו כיצד הרשת ]ונה גם לקהל שלא מעוניין בכלל להזמין פיצה, עם כריכים בסגנון כריך סלופי ג'ו וסלט קיסר.

הרחבת התפריט לכיוון של פיצה עבה – לראשונה בדומינוס פיצה, נותנת מענה מצוין אפילו למסעדות פיצה שנפתחו לאחרונה. בכלל, נראה שכל הנושא הזה של פיצות קיבל בשנתיים האחרונות שדרוג.

דומינו'ס פיצה מאז ומעולם הייתה רשת שמתאפיינת בחדשנות וביכולת להיות עם אצבע על הדופק – והיא הבינה היטב שמעבר לשדרוגים כאלה ואחרים בתוספות או בבצק הרגיל, היא חייבת להפציץ עם פיצה שלא הייתה ברשת קודם.

אגב, זו גם הדרך של דומינו'ס פיצה לתת מענה רלוונטי להתרחבות של שירותי משלוחים כמו וולט – אשר למעשה הביאו את ז'אנר משלוחי האוכל לכל בית.

פואנטה בטלגרם

מחיר פיצה סיצילאנית בדומינו'ס פיצה

מחירה המלא של הפיצה הוא כ-75 ש"ח למגש.

במסגרת ההשקה מוצעות 2 פיצות – קלאסית + סיצילאנית ב-120 ש"ח.

מחיר משלוח בדומינו'ס פיצה עומד על כ-10 ש"ח.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות