משלוח מדומינו'ס פיצה כבר לא חינם: הרשת מתחילה לגבות תשלום

משלוח מדומינו'ס פיצה כבר לא חינם: הרשת מתחילה לגבות תשלום

התרגלנו למשלוח חינם מדומינו'ס פיצה, אבל העידן הזה מסתיים. מעכשיו כל משלוח יעלה לכם כסף. למה? בדומינו'ס מספקים הסבר, השאלה היא אם זה ישפיע על הצרכנים

משלוח בדומינו'ס פיצה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

דומינו'ס פיצה אוהבת לחדש – אבל הפעם החידוש הרבה פחות מרענן: מעתה משלוח מדומינו'ס פיצה כבר לא חינם. הרשת מתחילה לגבות תשלום בעבור כל משלוח, ובכך למעשה מייקרת את ההוצאה. עלות המשלוח מדומינו'ס פיצה היא 10 ש"ח.

תשלום על משלוח מדומינו'ס פיצה – למה בעצם?

במשך שנים היה משלוח בדומינו'ס פיצה חינם – ולנו הצרכנים הדבר היה מובן מאליו. דומינוס מתחייבת לספק את המשלוח תוך חצי שעה בדיוק, ובמידה שיש איחור – לתת פיצוי.

אז מה קרה עכשיו? התשובה נעוצה בתחרות שיש לדומינו'ס מצד חברות שהפכו את משלוחי האוכל להרבה יותר נפוצים: וולט, יאנגו DELI ואחרים.

בדומינו'ס פיצה טוענים שהרבה יותר קשה להם לגייס כיום שליחים, ולכן עליהם לשפר את תנאי השליחים כדי להיות אטרקטיביים יותר מהמתחרים. לשם כך, אומרים בדומנו'ס, הרשת מתחילה לגבות 10 ש"ח על כל משלוח. לדבריה, הכסף יושקע בשיפור תנאי השליחים.

פואנטה בטלגרם

לצרכנים כמובן ההסבר הזה לא באמת משנה, שהרי מבחינתם המבחן הוא מבחן התוצאה, או ליתר דיוק, מבחן ההוצאה – וההוצאה שלהם תגדל בעשרה שקלים לכל הזמנה.

תגובת דומינוס פיצה: "הרגלי הצריכה השתנו"

מרשת דומינו'ס פיצה נמסר בתגובה: "הרגלי הצריכה בתחום משלוחי האוכל עברו שינוי משמעותי מאז כניסת הקורונה לחיינו – הרבה יותר אנשים מזמינים משלוחי אוכל עד הבית לעומת ישיבה בחוץ. הגידול בכמות המשלוחים, לצד כניסת שחקנים נוספים לשוק בשל הביקוש, הובילה גם להתייקרות משמעותית בעלויות העובדים, בדגש על השליחים.

"מתוך רצון להמשיך ולשמר את השירות הטוב ביותר בתחום – אנו היחידים שמתחייבים למשלוח אוכל חם עד הבית תוך 30 דקות, אנו נחל לגבות דמי משלוח החל מהשבוע הבא".




בתגובה לשינוי בהרגלי הצריכה: מנות שהן לא פיצה

לא רק בתחום המשלוחים דומינו'ס פיצה מתאימה את עצמה לתחרות. תקופת הקורונה, בשילוב הדומיננטיות של וולט, יצרה פתיחות הרבה יותר גדולה בקרב הישראלים להזמין הביתה אוכל – ומדובר בכל סוגי האוכל.

בדומינו'ס פיצה הבינו שהסתיים העידן שבו הזמנת פיצה הייתה כמעט ברירת מחדל עבור מי שרוצה להזמין אוכל במהירות הביתה – ולכן מציעים לאחרונה מנות שהן לא פיצה בתפריט. מדובר בסוגים שונים של כריכים וסלטים – ובמבחן הטעימה שלנו הם היו טעימים מאוד ולא יקרים. היכנסו לסקירות:

כמובן, שבדומינו'ס לא זונחים גם את הפיצות וגם שם משיקים בכל כמה חודשים מוצר חדש, כמו דומינו'ס פיצה צ'יזי קראסט עם מוצרלה זיתים ואחרים.

כעת, עד שדומינו'ס פיצה תוציא לפועל את התוכנית לשגר משלוח פיצה ברחפן (תוכנית שהיא מקדמת כבר כמה שנים באמצעות ניסויים בחו"ל), נשאלת השאלה האם העובדה שמשלוח מדומינו'ס פיצה יתחיל לעלות כסף יגרום לצרכנים לחשוב פעמיים אם להזמין מהרשת ולעבור לפיצריות אחרות.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות