צ'ונגו - רצועות שניצל מוכן של עוף טוב. טעים, אבל לא זול

צ'ונגו – רצועות שניצל מוכן של עוף טוב. טעים, אבל לא זול

כמה אתם מוכנים לשלם על שניצל מוכן והאם תתחילו לנשנש שניצל כמו חטיף? טעמנו את סדרת צ'ונגו של עוף טוב. הטעם מצוין, אבל מה עם המחיר? פואנטה עם חדשות המזון

צ'ונגו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מי לא אוהב שניצל? לא חשוב איך קוראים לרצועות שניצל, צ'ונגו או נאגטס – כמעט כולם אוהבים לאכול את זה, אז אין פלא שחברת עוף טוב מרחיבה את המגוון. "צ'ונגו" של עוף טוב היא סדרה של רצועות שניצל בציפוי קריספי, הכוללת ארבעה סוגי ציפויים: שומשום, צ'יפס, תיבול גריל ותיבול חריף מתוק. עוף טוב לא קוראת להם שניצלונים, אלא "רצועות שניצל", ונתנה לסדרה את השם "צ'ונגו" כדי לבדל אותו מהמוצר הקיים שלה – כמו שניצלונים "ילדודס". אריזות הסדרה חדשה נראות שונה מהאריזות של מוצרי עוף טוב הרגילים, ושימו לב, גם התכולה שלהן קטנה יותר (רק 600 גרם).

בעוף טוב אומרים שההבדל בין צ'ונגו לבין המוצר הקיים הוא שהצ'ונגו עשוי מנתח שלם (נתח הודו). שיטת ההכנה מתבססת על טיגון מהיר ולאחר מכן אפייה, מה שמקנה את הקריספיות החביבה כל כך על ילדים ועל מבוגרים.

צ'ונגו – חטיפי שניצלונים

עוף טוב הייתה רוצה שהשקת צ'ונגו תהפוך את רצועות השניצל לחטיפים… הגודל של רצועות העוף מתאים לאחיזה ביד, כך שהשאיפה היא שיאכלו אותו לא רק כמנה עיקרית, אלא אפילו כנשנוש לילדים אחר הצהריים או למבוגרים בעת אירוח.

כאן נכנס לעניין גם המחיר – בתור חטיף, מדובר בחטיף די יקר (וזאת בלי שהזכרנו את העניין התזונתי…). בעוף טוב השיקו את צ'ונגו כסדרת פרימיום, והיא יקרה יותר מחטיפי עוף אחרים של החברה. גם בהשוואה למתחרים מדובר במוצר לא זול.

טועמים (מבוגרים וילדים) שאכלו את שניצלוני צ'ונגו אהבו אותם (לא מפתיע). אוהבי הפיקנטיות אהבו את הרעיון של הציפוי החריף-מתוק, וציינו שהחריפות עדינה מאוד.

השאלה העיקרית הייתה מה ההבדל בין רצועות השניצל הללו למוצרים אחרים – והאמת היא שאין הבדל משמעותי. בסופו של דבר, שניצל מוכן בדרך כלל מתאפיין בטעם דומה.

ערכים תזונתיים – צ'ונגו

 

הקורונה הצמיחה את שוק השניצלים?

בחודשים האחרונים הישראלים מצאו את עצמם הרבה יותר בבית. רבים מצביעים על כך שהשהות הממושכת של הילדים ללא מסגרות וחוגים אילצה אותם לבשל הרבה יותר. שוק השניצלים המוכנים היה אחד הנהנים מזה, כנראה בשל השילוב של עבודה מהבית שלא משאירה להורים יותר מדי זמן לבשל, לבין הרצון לגוון. כך, שוק השניצלים המוכנים לאכילה בישראל, הנאמד ב-190 מיליון ₪ בשנה, רשם גידול משמעותי. בחודשים ינואר– אפריל 2020 בלבד נאמד השוק ב-68 מיליון ₪ ורשם עליה של 11% לעומת אותה תקופה אשתקד.

לדברי ענבל טרופ קירש, סמנכ"לית השיווק בעוף טוב, מחקרים של החברה הראו שרבים מהצרכנים מעדיפים לאכול שניצלים במגוון הזדמנויות: "הצורה הייחודית של הצ'ונגו מאפשרת לצרוך אותו בכל עת ובכל צורת הגשה".

מחיר צ'ונגו

חשוב לזכור כי את המחיר יש למדוד ביחס לתכולה. אריזת צ'ונגו מכילה 600 גרם רצועות שניצל בלבד, בעוד שבחלק המוצרים האחרים על המדף יש 700 גרם. לכן, חשוב להשוות את המחיר.

השורה התחתונה היא שהצו'נגו פשוט הרבה יותר יקר, כמעט פי שניים, משניצלוני "ילדודס" של עוף טוב –

מחיר צ'ונגו – עוף טוב: כ-30 שקל ל-600 גרם.

שניצלונים "ילדודס" עוף טוב

רצועות שניצל צ'ונגו עוף טוב

מחיר לאריזה כ-15-21 ש"ח כ-30 ש"ח
מחיר ל-100 גרם 2-3 ש"ח כ-5 ש"ח

 

היה לכם מעניין? איזה יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות