כריך סלופי ג'ו וסלט קיסר בדומינו'ס פיצה: מה חשבנו על המנות החדשות?

כריך סלופי ג'ו וסלט קיסר בדומינו'ס פיצה: מה חשבנו על המנות החדשות?

הפרסומת של מאור כהן למנות החדשות בדומינו'ס פיצה ממש מעוררת תאבון, אז טעמנו כריך סלופי ג'ו וסלט קיסר בדומינו'ס פיצה. האמת? התלהבנו

כריך סלופי ג'ו בדומינוס פיצה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אמנם פיצה היא אחד המאכלים היותר טעימים ואהובים שאפשר להזמין, אבל לפעמים רוצים לגוון עם סלט או כריך. דומינו'ס פיצה מרחיבה את התפריט עם כמה מנות חדשות, שאת חלקן יצא לנו לטעום לאחרונה: כריך סלופי ג'ו, כריך עוף, סלט קיסר עוף וסלט קיסר בולגרית.

ברשת אומרים כי ההחלטה להוסיף מנות עיקריות התקבלה בעקבות הביקוש בהזמנת מנות שהן "לא פיצה" – כפי שמבהירים מצוין גם בפרסומת בכיכובו של מאור כהן. לאחר שבמשך כמה חודשים גיבשו את התפריט ולאחר חודשיים של פיילוט, אפשר כעת למצוא בחלק מהסניפים של דומינו'ס פיצה בפעם הראשונה גם כריכים.

כריכים בדומינוס פיצה

תפריט הכריכים כולל כריך סלופי ג'ו וכריך עוף, שיכולים להגיע גם עם גבינה.

כריך סלופי ג'ו

כריך סלופי ג'ו בדומינוס פיצה
כריך סלופי ג'ו בדומינוס פיצה. צילום: דפנה הראל כפיר

 

כריך סלופי ג'ו הוא ג'בטה קראנצ'ית במילוי בשר בקר טחון ברוטב ברביקיו ושכבה נדיבה של איולי שום, פטריות טריות ורצועות בצל סגול.

> אוהבים לשמוע על השקות חדשות? הצטרפו לטלגרם שלנו >>

מדובר בכריך גדול ומשביע שיכול להספיק ליותר מאדם אחד. הלחם טרי, פריך וטעים מאוד וכמות הבשר נדיבה ביותר. הכריך פשוט מצוין וללא ספק מהווה מנה עיקרית שתשביע את הסועדים לזמן רב.

כריך עוף בדומינו'ס פיצה

הכריך מגיע עם נתחי עוף עסיסיים ומתובלים ורצועות בצל סגול ועגבניות טריות. גם כאן תקבלו ג'בטה קראנצ'ית עם איולי שום, בגודל שבהחלט מספיק לפחות לאדם אחד כארוחת צהריים או ערב.

סלט קיסר בדומינו'ס פיצה

סלט קיסר בדומינוס פיצה
דומינוס פיצה – סלט קיסר עוף. צילום דפנה הראל כפיר

 

בעידן שבו יותר ויותר אנשים מעדיפים לאכול קצת יותר בריא, דומינו'ס פיצה מתחילה להציע גם סלט. ההיצע כולל סלט קיסר עוף וסלט קיסר בולגרית.

סלט קיסר עוף

סלט קיסר עוף כולל מיקס עלים ולבבות חסה טריים, ג'וליאנים של גזר וסלק, נתחי עוף מתובלים, קרוטונים עם חמוציות, גבינת פרמזן גרנה פדנו ורוטב.

הסלט מגיע ארוז ובנפרד רצועות העוף והקרוטונים – כך שהפריכות נשמרת. הוא כולל חסה טרייה, מיקס עלים ג'וליאנים של גזר וסלק וחמוציות. הכמות של הסלק וכן של תוספת העוף היא כמות יפה שיכולה להשביע את הסועד כמנה נפרדת או לשמש תוספת מוצלחת לפיצה או לכריך.

פואנטה

סלט קיסר בולגרית

בדומה לסלט קיסר עוף, גם הסלט הזה כמובן כולל מיקס עלים, לבבות חסה טריים, ג'וליאנים של גזר וסלק, קרוטונים עם חמוציות ורוטב קיסר – רק שכאן התוספת היא כמובן גבינה בולגרית.

מחירי כריך וסלט בדומינו'ס פיצה

  • כריך סלופי ג'ו / כריך עוף: 45 ₪
  • סלט קיסר עוף: 45 ש"ח
  • סלט קיסר בולגרית: 40 ש"ח

היה לכם מעניין? תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל, וזה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות