כריך קרניבור ומיט רולס בדומינוס פיצה - מנות חדשות וטעימות למי שלא בא לו פיצה

כריך קרניבור ומיט רולס בדומינוס פיצה – מנות חדשות וטעימות למי שלא בא לו פיצה

דומינו'ס פיצה מרחיבה את האפשרויות למי שמעדיף לגוון – והפעם משיקה כריך קרניבור ומיט רולס. טעמנו את שניהם, מה הכי אהבנו?

כריך קרניבור דומינוס פיצה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אז אמנם פיצה היא מסוג הארוחות שכמעט כולם אוהבים, אבל ברשת דומינוס פיצה החליטו לפני מספר חודשים להרחיב את התפריט גם למנות אחרות, למי שלא בא לו פיצה או שמתחשק לו להוסיף עוד משהו. אחרי סלט קיסר, כריך סלופי ג'ו וכריך חזה עוף, כעת מציעים בדומינו'ס פיצה כריך קרניבור ומיט רולס – שתי מנות נוספות בתפריט ה"לא פיצה".

כריך קרניבור בדומינו'ס פיצה

כריך קרניבור
כריך קרניבור בדומינוס פיצה. צילום: דן פרץ

 

כריך קרניבור הוא כריך שמגיע בג'בטה קראנצ'ית עם איולי שום ורוטב צ'ילי אריזונה, סרוולד, סלייסים של חזה בקר, הפפרוני של דומינו'ס, רצועות בצל סגול, עגבניות ופטריות טריות.

במבחן הטעימה של פואנטה הוא קיבל ציון מעולה – הג'בטה קראנצ'ית בדיוק במידה הנכונה, כמות הנקניקים גדולה ונדיבה, הרטבים בטעם מדויק והפטריות מוסיפות נגיעה מיוחדת. הכריך הוא כריך גדול שמספיק אפילו לשני אנשים. ניתן להזמין עם מוצרלה או בלי.
מחיר: 45 ש"ח.




נזכיר כי הכריך מצטרף לכריך סלופי ג'ו שכבר מוצע בתפריט הלא-פיצה של דומינוס פיצה. גם סלופי ג'ו הוא כריך מעולה, גדול ועשיר – כך שלא קל לבחור…

Meat Rolls בדומינו'ס פיצה – למי שכריך קרניבור פחות מדבר אליו

מיט רולס בדומינוס פיצה
מיט רולס בדומינוס פיצה. צילום: דפנה הראל כפיר

 

המיט רולס הם מאפים קטנים בצורת שבלול, במילוי חמאת שום, חזה בקר, שום קונפי, פרמזן ומוצרלה. במבחן הטעימה שלנו הם זכו לציון "טעים, אבל קצת כבד מדי". אמנם כל יחידה אינה גדולה, אך השילוב בין השמן, השום, החזה והגבינות הופכים אותה לקצת כבדה. אגב, זהירות שלא תתנו ביס בשן שלמה שבדרך כלל מסתתרת באמצע המאפה.

מחיר meat Rolls: כ-28 ש"ח ל-8 יחידות.

דומינו'ס לא רק פיצה

כאמור, דומינ'ס פיצה היא כבר מזמן לא רק – פיצה! בשנה האחרונה הרשת הרחיבה את התפריט עם מגוון מוצרים שהם בכלל לא פיצה שיכולים גם להגיע כמנה נלוות לפיצה וגם לספק יופי של פתרון למי שלא זורם: כריכים חמים, סלטים, Cheesy Rolls ועוד.

פואנטה בטלגרם

התפריט כולל גם מנות לצמחוניים ולטבעונים

אמנם חלק ניכר מהמנות בתפריט הלא-פיצה הן בשריות, אך יש גם מנות לצמחוניים ולטבועניים, כמו יווני חזק, פסטו גבינות וסופר VEGAN.

דומינו'ס פיצה ממשיכה לחדש

לזכות דומינו'ס פיצה חייבים לומר שהיא לא נחה על זרי הדפנה וכל הזמן מחדשת ומתחדשת – גם מבחינת תפריט וגם מבחינת שירותים דיגיטליים. כך למשל אפשר לשלם בביט בדומינו'ס פיצה כבר הרבה מאוד זמן – כאשר הרשת הייתה בין החלוצות שאיפשרו זאת. בנוסף, הרשת חברה לפרטנר TV למיזם של פרסומות מותאמות אישית (תוך כדי צפייה בפרטנר TV אפשר להזמין פיצה ישירות ממסך הטלוויזיה).

מבחינת התפריט, הרשת כל הזמן מחדשת והשיקה למשל פיצה מבצק צ'יזי קראסט בשוליים ומבצק קראסט מוצרלה זיתים, ואת סדרת דומינוס MIX.


ההחלטה להרחיב את התפריט גם למנות שהן לא פיצה ולהשקיע בהן מאמצים של פיתוח ושיווק מגיעה בתקופה שבה משלוחי המזון בעלייה מתמדת, מאז מגפת הקורונה. בנוסף, היא נותנת מענה לשירותים כמו WOLT ותן ביס.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    1
    נגישות