תחליף בשר מפתיע: המבורגר פטריות של מרינה. פואנטה טועמת

תחליף בשר מפתיע: המבורגר פטריות של מרינה

האם המבורגר פטריות של מרינה מצליח להחליף המבורגר אמיתי מבשר? מה הוא מכיל וכמה הוא עולה? פואנטה עם חדשות האוכל

המבורגר פטריות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




 

יש לא מעט צמחונים וטבעונים שמתגעגעים לטעמו של בשר, ובמיוחד לטעמו של המבורגר. מגוון תחליפי הבשר הולך וגדל, וכעת מצטרפת שחקנית מפתיעה לזירה: חברת מרינה, שמציעה המבורגר פטריות. מרינה מוכרת לצרכנים כמי שעומדת מאחורי מארזי הפטריות הנמכרים בחנויות השונות. המבורגר פטריות הוא המוצר הראשון מבין כמה תחליפי בשר מבוססי פטריות שהיא צפויה להשיק.

המבורגר פטריות של מרינה – פיתוח מקורי

המבורגר פטריות הוא מוצר הדגל של החברה. מדובר בפיתוח מקורי המיוצר במפעל החדש שהקימה חברת מרינה, אשר נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום המזון המוכן: ארוחות מפטריות ומירקות שונים.

ההמבורגר הוא מוצר טרי ומצונן שאינו עובר הקפאה כדי לשמר את ערכי הפטריות הטריות. "חשוב לנו להדגיש לצרכנים, אוהבי המזון הטרי, הבריא והטבעוני, שאנחנו קוטפים להם את ההמבורגר החדש מדי יום בחוות מרינה במושב חוסן בגליל", אומרים בחברה.

במרינה מייעדים את המוצרים החדשים להיות תחליף לארוחה בשרית, ולא תוספת לצד מנה בשרית. "הרכב המוצר מתבסס על פטריות טריות ומהווה תחליף מושלם לארוחה. מבחינתנו, זו קפיצת מדרגה אדירה ובשורה לענף המזון", אומר רמו בן שושן, מייסד מרינה פטריות הגליל.

המבורגר הפטריות של מרינה מכיל 54% פטריות טריות, חלבון סויה וחומרים טבעיים. "מי שלא יודע בתחילה שמדובר בהמבורגר שכולו פטריות, לא מזהה שאין בשר בהמבורגר", אומר רוני סופר, סמנכ"ל השיווק במרינה.

המבורגר מרינה

למה דווקא פטריות?

  • בפטריות כמות גדולה של נוגדי חמצון.
  • הפטריות בעלות ערך קלורי נמוך דלות בשומן דלות בנתרן וללא כולסטרול.
  • פטריות ידועות כדלות בפחמימות, עשירות במינרלים כמו אשלגן, נחושת, סלניום, ועשירות בוויטמיני B השונים.
  • פטריות מכילות כמות גבוהה של ויטמין D, המסייע בבריאות העיניים ובחיזוק עצמות השלד.
  • פטריות מגבירות את רמת האנרגיה בגוף ע"י חומרים מזינים שמשפרים את תחושת הגוף ומפחיתים עייפות.
  • פטריות מחזקות את מערכת החיסון, מונעות התפתחות דלקות ומקלות על כאבי פרקים.

המבורגר פטריות של מרינה – מבחן הטעם

המבורגר פטריות של מרינה
המבורגר פטריות של מרינה גורמה. צילום: דפנה הראל כפיר

 

האמת היא שהציפיות שלי מהמבורגר פטריות לא היו מאוד גבוהות, והופתעתי לטובה. הופתעתי מהטעם, שבהחלט הצליח להתקרב לטעמו של המבורגר, במיוחד בתוך לחמניה, עם קטשופ, מיונז, חסה, פטריות וכו', הופתעתי גם מהמרקם, אשר מצליח להיות דומה לזה המבורגר – עסיסי ולא מתפורר.

ולא רק אני, כל הטועמים הגיבו באופן דומה – מופתעים ומשבחים את ההמבורגר. בסופו של דבר, תחליף בשר כמו המבורגר אמור לספק למי שאוכל אותו את החוויה במלואה – תחושה של אכילת קציצת בקר וטעם קרוב ככל האפשר לטעמו המקורי של ההמבורגר. לטעמנו, המבורגר פטריות של מרינה עומד בהצלחה בכל הדרישות.

בתקופת ההרצה המוצר נמכר רק ברשת שופרסל, אך בהדרגה הוא מגיע לחנויות נוספות. החידוש שביקשה חברת מרינה להבליט לצרכן הוא מיקום המוצר במקרר מחלקת הירקות, בצמוד למדפי פטריות מרינה הטריות.

מחיר: 35 ש"ח ל-4 קציצות של 130 גרם.

היה לכם מעניין? שתפו לפחות חבר אחד בכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד סקירות מוצרים וחדשות צרכנות באתר פואנטה






היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות