לסמסונג יש מקרר שיודע מתי נגמר החלב

לסמסונג יש מקרר שיודע מתי נגמר החלב

מקרר סמסונג יזמין בשבילכם מהסופר, הכיריים ידאגו שלא תקבלו כוויה והתנור ידאג שהאוכל לא יישרף. ויש חידושים גם לגבי העיצוב. טעימות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מוצרי חשמל לא נחשבים לתחום סוער במיוחד כמו סמארטפונים, אבל האמת היא שההתפתחות הטכנולוגית שלהם מהירה לא פחות, והם גם משפיעים לא פחות על החוויה היומיומית שלנו. קחו למשל מקרר סמסונג שידאג שלא תישארו בלי חלב, או תנור שבו אפשר להכין עוגה ודג בעת ובעונה אחת כשאין זליגת ריח והטמפרטורה מותאמת לכל אחד מהשניים. תנור כזה מקצר בחצי את זמן הכנת הארוחה שלנו, ועושה את החיים קלים יותר. דגם כזה של סמסונג נמכר כבר בארץ. בביתן סמסונג בתערוכת האלקטרוניקה IFA, לשם נסעתי עם נציגי החברה, הוצגו עוד כמה וכמה מוצרי חשמל מעניינים מהסוג הזה. המכנה המשותף לכולם הוא הגברת היעילות, שיפור בצריכת האנרגיה וגם העיצוב. הנה כמה דוגמאות:

מקרר BESPOKE של סמסונג עם מצלמה, מסך מגע, קרח ומים

המקררים הולכים ומשתכללים בקצב מהיר, וזה בא לידי ביטוי בולט במקררי Bespoke של סמסונג. באופן כללי, סדרת ביספוק היא סדרת פרימיום של מוצרי חשמל שסמסונג הציגה כבר ב-2019 עם דגש יוצא דופן על עיצוב ועל טכנולוגיה. במקרר סמסונג Bespoke שהוצג בתערוכת IFA השילוב הזה בלט במיוחד: עיצוב מרהיב ויכולות טכנולוגיות משופרות. לא כל הדגמים החדשים והמתקדמים כבר הגיעו לארץ, אבל רוב דגמי הסדרה כבר נמכרים כאן. בסמסונג אומרים שלמרות שמדובר במקררים יקרים יותר מדגמי הסטנדרט, יש להם ביקוש גבוה.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

חיבור לאינטרנט, מצלמה ומסך מגע על הדלת

המקרר הוא חלק אינטגרלי מחזון ה-Smartthings והמכשירים המחוברים של סמסונג. המקרר שהוצג בתערוכת IFA  מחובר לאינטרנט ולאפליקציה שמחברת בין כל המכשירים האחרים בבית, כמו מכונת הכביסה או המזגן. בתוך המקרר יש מצלמה ועל דלתו יש מסך מגע נוח ואינטואיטיבי. כך לא צריך לפתוח שוב ושוב את דלת המקרר כדי לדעת מה יש בו.

מקרר סמסונג. צילום: אתר סמסונג

המקרר יכול לזהות בעצמו שהגבינה או החלב נגמרו ולהוסיף אותם לרשימת ההזמנות מהסופר. באמצעות המסך אפשר ליצור רשימת קנייה, להיכנס לאפליקציה של הסופר המועדף ולייצר את רשימת הקניות הקבועה או המשתנה.

דלתות זכוכית צבעוניות בהתאמה אישית

והעיצוב… זו ליגה אחרת מזו שהיינו מורגלים אליה בעבר. מה שמאפיין את מוצרי החשמל מסדרת ביספוק הוא צבעוניות, חיבוריות ומודולריות. כאמור, בסדרת Bespoke סמסונג נותנת משקל לעיצוב לא פחות מאשר לטכנולוגיה. כך, את הקופסה הלבנה וחסרת החן שעמדה במטבח מחליף מוצר חשמלי מעוצב שיש בו גם אפשרות להתאמה אישית. מאז שהושקה הסדרה ב-2019, סימן ההיכר שלה הוא דלתות הזכוכית הצבעוניות, שיכולות להגיע במרקמים שונים: סאטן, מראה זוהר ומתכת חרס. סמסונג הרחיבה השנה את הצבעים הזמינים שהוצגו בתערוכה. אם מתחשק לכם מקרר עם דלת ירוקה, תמצאו גם כזו.

עוד מאפיין הוא הידיות השטוחות, אבל אם אתם מעדיפים ידית בולטת (כמוני למשל), אפשר להוסיף.

מודולריות – שם המשחק במקרר סמסונג מסדרת BeSpoke

כחלק מהעיקרון של התאמה אישית, המקררים בסדרת ביספוק של סמסונג הם מקררים מודולריים. אפשר לקנות מקרר עם דלת אחת, להוסיף דלת נוספת כשהמשפחה גדלה וכן הלאה – עד 6 דלתות. כאמור, דלתות המקרר יכולות להיות בצבעים שונים. אפשר למשל להזמין מקרר עם שתי דלתות בצבע תכלת ודלת שלישית בצבע ורוד בוהק.

אגב, בארה"ב הושקה "חבילת מטבח" של מוצרי חשמל מסדרת סמסונג BESPOKE. סמסונג זכתה ממש בימים אלה בשני פרסי עיצוב על הסדרה, בין היתר בזכות המקרר.

קרח ומים בלי לפתוח את כל המקרר

יתרון אחר במקרר הזה הוא בר המים והקרח ששודרג. מרכז המשקאות ממוקם כך שאין צורך לפתוח את כל המקרר, וניתן להוציא קנקן מים ולהגיש אותו ישירות לשולחן.

פואנטה בטלגרם

AI במטבח: תנור שידאג שהאוכל לא יישרף

סמסונג הכריזה גם על תנור עם AI (בינה מלאכותית), אשר מזהה את המאכלים שאתם מבשלים בו ודואג שלא תשרפו אותם. חידושים אחרים בתנור סמסונג – שתי קומות הפרדה הרמטית שמאפשרות אפייה של שתי מנות שונות. בנוסף, התנור עושה שימוש באדים גם לבישול וגם לניקוי.

הרעיון בבישול באדים הוא לשמור טוב יותר על הטעם המקורי של המזון, ולהגיע למנה שהיא קריספית מבחוץ ונימוחה מבפנים.

התנור כמובן גם מנקה את עצמו. בנוסף, ניתן לפתוח אותו בלחיצה קלה על המשטח – ללא ידית.

כיריים אינדוקציה סמסונג: להבה וירטואלית מזהירה שהכיריים לוהטות

בין מוצרי החשמל של סמסונג יש גם כיריים שיש להן כמה תכונות שימושיות. ראשית, המשטח החם הוא משטח גמיש, כך שגם כאשר מבשלים עם סיר גדול במיוחד, הוא יכול להתחמם.

שנית. לסמסונג יש כיריים אינדוקציה עם להבה וירטואלית. בשביל מה זה טוב? חוץ מזה שזה יפה, הסיבה היא בטיחות.  כך כל אחד יכול לדעת שהכיריים לוהטות ולא לגעת בהן בטעות – גם מי שהרגע נכנס למטבח ולא יודע שלפני רגע עמד שם סיר לוהט.

ועוד פרט חמוד שהישראלים כנראה אוהבים במיוחד: הכיריים מגיעות עם כפתור מגנטי שמאפשר להגביר ולהנמיך את גובה הלהבה. בסמסונג מספרים שהכפתור הזה נוטה להיעלם מאולמות התצוגה, כנראה יש לקוחות שמתלהבים קצת יותר מדי…

בשורה התחתונה, סמסונג שמה גז לא רק על מובייל, טלוויזיות וגיימינג. היא אמנם משקיעה אנרגיות רבות בהשקת טלוויזיות מתקדמות, כמו טלוויזיות סמסונג OLED, מיקרו-לד ו-Neo QLED, והיא אמנם משקיעה אנרגיות רבות בהשקת שעון חכם גלקסי ווטש 5 פרו או סמארטפונים כמו סדרת גלקסי S22, סמסונג גלקסי Z פליפ 4 או פולד 4, אבל במקביל היא מפתחת כל הזמן גם את מוצרי החשמל לבית.

הכותבת הייתה אורחת סמסונג בתערוכת IFA בברלין

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות