סמסונג גלקסי פליפ 4: במה שונה הסמארטפון המתקפל הזה מ-Flip 3?

סמסונג גלקסי פליפ 4: במה שונה הסמארטפון המתקפל הזה מ-Flip 3?

סמסונג גלקסי פליפ 4 הוא סמארטפון מתקפל שמתאים לאנשים שמחפשים שילוב בין מכשיר קומפקטי למסך גדול. יחסית למתקפל, המחיר שלו סביר

גלקסי פליפ 4
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם מחפשים סמארטפון מתקפל לא יקר יחסית, תקבלו את המענה בסמסונג גלקסי פליפ 4 מסדרת גלקסי Z. לצדו הושק גם גלקסי פולד 4, שנפתח בצורת ספר והוא מכשיר יקר יותר ומשוכלל יותר. כמובן, סמארטפון עם מסך מתקפל הוא לא מכשיר זול, אבל מבין המתקפלים, זו החלופה היותר זולה, כאשר המחיר הרשמי מתחיל בכ-3,600 ש"ח ל-128GB ואפשר למצוא אותו גם בקצת פחות (ראו בהמשך). המכשיר הוכרז רשמית ב-10.8 ובארץ האספקה החל מ-24.8.22. ההזמנה המוקדמת נפתחה והמזמינים מקבלים הטבות כמו מטען אלחוטי ואוזניות סמסונג לייב חינם.

Galaxy Flip 4 הוא ממשיך דרכו של דגם Flip 3, והוא דומה לו מאוד עם כמה שדרוגים, ביניהם שיפור של ציר הקיפול ועובי צר יותר. מדובר בסלולרי בצורת צדפה, שהיתרון הגדול שלו, כמו של קודמו, הוא הקומפקטיות שלו. כאשר המכשיר מקופל הוא קטן ונוח, ועדיין מאפשר לקבל על המסך החיצוני הודעות ומידע. בדגם הזה סמסונג מציגה מצלמה משודרגת וסוללה גדולה יותר – שתי נקודות שהיו פחות מוצלחות בדגם הקודם.

אחד הדגשים של סמסונג בדגמי ה-FLIP הוא המראה האופנתי של הטלפון, שגם מגיע בארבעה צבעים. גלקסי FLIP 4 מתאפיין בציר דק, שוליים מיושרים, זכוכית חלבית ניגודית בגב המכשיר ומסגרות מתכת מבריקות – שיוצרים מראה מיוחד ומושך את העין, כך שקשה להתעלם מהמכשיר הזה.

המכשיר מגיע בשלושה נפחי אחסון 128GB, 256GB ו-512GB, עם זיכרון עבודה של 8GB RAM.

מסך גלקסי פולד 4

כאשר המכשיר פתוח, המסך שלו גדול – 6.7 אינץ'. מדבר במסך Dynamic AMOLED עם קצב רענון אדפטיבי של 1-120 הרץ.

כאשר הוא מקופל, גודלו של המסך החיצוני 1.9 אינץ' במדידה באלכסון. בפועל הוא בגודל 1.8 אינץ' בגלל הפינות המעוגלות. המסך ניתן להתאמה אישית.

בלי ידיים

כאמור, הרעיון בטלפון מתקפל בצורת צדפה הוא שאפשר לשחרר את הידיים. גלקסי Z Flip4 תוכנן ועוצב לשימוש בלי ידיים, והוא מאפשר לבצע שיחות, לענות להודעות ופעולות נוספות מהמסך החיצוני.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

המצלמה הגמישה של סמסונג גלקסי Flip 4

בגלקסי פליפ 3, מערך הצילום היה טוב, אבל לא יותר מזה. בדגם החדש סמסונג לא הוסיפה מצלמות, כך שיש לו 2 מצלמות של 12MP, האחת עם עדשה אולטרה רחבה של 123 מעלות. עם זאת, סמסונג מבטיחה שהמצלמה שודרגה באמצעות חיישן בהיר ב-65% בהשוואה לדגם הקודם. החיישן שואב את כוחו ממעבד Snapdragon® 8+ Gen 1 Mobile Platform.


כדי לצלם אפשר לקפל את המכשיר, להניח אותו ולצלם סרטונים ותמונות סלפי קבוצתיות מזוויות שונות. חובבי הסלפי הם למעשה קהל שהמכשיר הזה מתאים לו במיוחד, כי אפשר לצלם סלפי עם המצלמה האחורית הכפולה ולראות את התצוגה המקדימה במסך החיצוני.

סמסונג, שיש לה שותפות עם META (פייסבוק, וואטס אפ ואינסטגרם), מציגה בגלקסי Z Flip4 "מצלמה גמישה" (FlexCam) שמאפשרת להתחיל לצלם סרטונים במצב Quick Shot ואז לעבור בלי לעצור את ההקלטה למצב Flex כדי להמשיך לצלם בלי ידיים. בעידן שבו כולם מצלמים כל היום את עצמם, התכונה הזאת שימושית כיום לכל אחד, ובעיקר ליוצרי תוכן. כשמצלמים סלפי במצב דיוקן אפשר לראות תצוגה מקדימה עם יחס התמונה בפועל.

פואנטה בטלגרם

סוללה וטעינה

גלקסי Z Flip 4 מגיע עם סוללה בהספק של 3700mAh ותמיכה בטעינה מהירה שמאפשרת להגיע ל-50% תוך 30 דקות. את המטען סמסונג שוב לא מספקת בערכה, כך שאם אין לכם מטען שתומך בטעינה מהירה, כדאי שתרכשו (לפרטים היכנסו לכתבה על מטען לאייפון ולגלקסי שפרסמנו כאן בפואנטה).

עד כמה גלקסי Fold 4 עמיד בפני נפילות או נזקים?

בניגוד למכשירים מסדרת גלקסי S22 או סדרת גלקסי A, בדגמים המתקפלים אין עמידות למים ולאבק, אלא עמידות למים בלבד בתקן IPX8. עמידות זו מאפשרת טבילה במים מתוקים בעומק של 1.5 מטרים למשך עד 30 דקות. עם זאת, בסמסונג ממליצים שלא להשתמש במכשיר בחוף הים או בבריכה.

מבחינת עמידות המסך, סמסונג ציידה את מסך המכשיר במיגון הטוב ביותר שיש כיום בשוק – זכוכית גורילה גלאס ויקטוס+.

מחיר גלקסי פליפ 4

כאמור, המכשיר מגיע בארבעה צבעים – שחור, כחול, ורוד-זהב וסגול.

באתר סמסונג מחיר גלקסי פליפ 4 מתחיל ב-3600 ש"ח לגרסת 128GB, אך אפשר למצוא את המכשיר במחיר נמוך יותר.

KSP3569 ש"ח ל-128GB
KSP3819 ש"ח ל-256GB
KSP4269 ש"ח ל-512GB
לאסט פרייס3569 ש"ח ל-128GB
לאסט פרייס3819 ש"ח ל-256GB

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות