השוואת מחיר פולד 4: אל תצאו פראיירים

איפה הכי זול לקנות גלקסי FOLD 4? השוואת מחירים למתקפל היוקרתי של סמסונג

אם אתם מעוניינים בטלפון עם המסך הכי גדול שיש כיום בשוק – גלקסי FOLD 4 יענה על הדרישה. היכנסו אל השוואת מחיר פולד 4 ובדקו איפה לקנות

מחיר פולד 4
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סמסונג גלקסי FOLD 4 הוא אחד המכשירים המסקרנים שמתחילים להימכר בארץ (יגיע ללקוחות החל מ-24.8.22) וגם אחד היקרים. לכן, חבל ללכת לקנות אותו על אוטומט, ושווה לעשות גם השוואת מחירים של פולד 4 וגם השוואה של תנאי התשלום. יש חנויות שמאפשרות מחיר אטרקטיבי רק למי שמשלם במזומן או בפריסת תשלומים קצרה, ויש כאלה שמאפשרות 36 תשלומים ללא ריבית.

כך למשל בפלאפון יגבו מכם ריבית של 16.2% אם תפרסו את התשלום ליותר מ-6 תשלומים, ואילו ב-KSP המחיר במזומן ובתשלומים זהה. פריסה ל-36 תשלומים בפלאפון מייקרת את המכשיר ב-כ-1600 ש"ח (!).

פואנטה בטלגרם

FOLD 4 לא לבד

רגע לפני שנרד לפרטים ונציג את המחירים, נזכיר שלצד סמסונג גלקסי Z FOLD 4, סמסונג השיקה גם סמארטפון מתקפל זול יותר: גלקסי Z FLIP 4. הוא מתקפל בצורת צדפה ולא בצורת ספר, והמסך שלו כאשר הוא פתוח מגיע לכ-6.7 אינץ' – כלומר, הרבה יותר קטן משל פולד 4 כאשר הוא פתוח. המסך של פולד 4 מגיע לגודל 7.6 אינץ' כשהוא פתוח, ו-6.2 אינץ' כשהוא סגור. את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה על פליפ 4.

ועוד טיפ קטן – עם הכרזת גלקסי פולד 4 ירד המחיר של גלקסי פולד 3. ההבדלים בין השניים לא מאוד גדולים, כך ששווה לבדוק גם את החלופה הזאת.

הטבות על גלקסי FOLD 4 בהרשמה מוקדמת

מי שמקדים להזמין בהזמנה מוקדמת, ייהנה מכמה מתנות שיש להן ערך לא מבוטל המוערך בשווי של כ-1000 ש"ח:

  • מטען אלחוטי
  • אוזניות אלחוטיות של סמסונג שהושקו בדיוק לפני שנה Galaxy buds 2
  • כיסוי קשיח עם מקום ייעודי לעט ה-S Pen
  • הטבת תיקון שבר מסך במחיר מוזל

סמסונג גלקסי FOLD 4 – נפחי אחסון

נזכיר כי סמסונג גלקסי Z FOLD 4 מגיע עקרונית בשלוש גרסאות של נפחי אחסון: 256GB, 512GB ו-1TB, אבל בארץ יש מעט חנויות שבהן נמכרת גרסת ה-1TB. הסמארטפון המתקפל FOLD 4 של סמסונג הוא הטלפון הכי יקר בארץ כיום ומחירו כבר מריח מלמטה את ה-8000 ש"ח. תכל'ס, גם נפח אחסון של 256GB הוא נפח אחסון נדיב מאוד שאפשר בדרך כלל להסתפק בו.

את כל הפרטים על המפרט של גלקסי פולד 4 אפשר לקרוא בכתבה המלאה שפרסמנו כאן בפואנטה במדור סלולר, רק נזכיר שבהשוואה לגלקסי פולד 3, הדגם הזה קצת יותר נוח לשימוש ולאחיזה, כי הוא קצת יותר נמוך ורחב מהדגם הקודם.

מחיר גלקסי FOLD 4 – דוגמאות למחירים

חשוב לזכור כי מחיר מחיר גלקסי FOLD 4 צפוי להשתנות עוד הרבה פעמים, ולכן לפני הקנייה מומלץ לעשות השוואת מחירים. בעבר, מחירי השקה של מכשירים היו יותר גבוהים מהמחירים שהוצגו עם הגעת המכשיר בפועל לחנויות, ולכן מי שהזמין בהזמנה מוקדמת "נדפק". אבל זה לא תמיד כך – לעתים המצב הפוך. כך למשל ראינו שהמכשירים גלקסי A שהושקו השנה התייקרו לאחר ההשקה (לדוגמה גלקסי A73).

מה שעוד כדאי לדעת שיש בארץ ייבוא מקביל לטלפונים של סמסונג. קנייה מיבואנים מקבילים יכולה לחסוך מאות שקלים, ושווה לשקול בחיוב עסקה כזאת אם נתקלים בה.

השוואת מחיר גלקסי FOLD 4

KSP לאסט פרייס סמסונג מובייל באג
גלקסי פולד 256GB 6439 ש"ח
> לחצו להזמנה
ניתן להגיש הצעה החל מ-6265 ש"ח
> לחצו להזמנה 
6449 ש"ח 6500 ש"ח למזומן
גלקסי פולד 512GB 6839 ש"ח
> לחצו להזמנה
ניתן להגיש הצעה החל מ-6649 ש"ח
> לחצו להזמנה
6850 ש"ח 6900 ש"ח למזומן
תנאי תשלום 36 תשלומים
ללא ריבית
24 תשלומים ללא ריבית 36 תשלומים ללא ריבית

 

פלאפון סלקום פרטנר
גלקסי פולד 256GB 6250 ש"ח – עד 6 תשלומים
6772 ש"ח – עד 12 תשלומים
7812 ש"ח – עד 36 תשלומים
6250 ש"ח – עד 12 תשלומים 6350 ש"ח – עד 12 תשלומים
גלקסי פולד 512GB לא נמכר לא נמכר לא נמכר

האם שווה לקנות סמארטפון מתקפל?

סמארטפון מתקפל מאפשר למי שאוהב מסך גדול ליהנות מכל העולמות – מצד אחד לקבל טלפון עם מסך קצת יותר קטן כאשר המכשיר סגור, ומצד שני ליהנות ממסך עצום, בגודל של טאבלט כמעט, כאשר המכשיר פתוח.

על השאלה אם שווה לקנות סמארטפון מתקפל קשה לענות, כי זה עניין של צרכים.

מה שבטוח, במסך גדול הרבה יותר נעים לצפות בתכנים, ועבור מי שמשתמש בטלפון ככלי עבודה – יש כאן אפשרות נהדרת לעבודה על כמה משימות במקביל. בנוסף, בדגם הזה של גלקסי פולד, סמסונג שילבה תמיכה בעט מגע – מה שהופך את המכשיר לכלי עבודה נוח.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות