איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

בעידן שבו כל אדם יכול לכתוב כל דבר על כל אחד, עסקים רבים סובלים מאזכורים שליליים בגוגל. הבשורה הטובה היא שיש מה לעשות כדי למזער את הנזק

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

.(תוכן מקודם)

באינטרנט ניתן למצוא מידע רב, ויש שיגידו מידע רב מדי. לצד מידע חשוב וכתבות שיווקיות על העסק, לא פעם יכולים למצוא גם מידע שלילי ובלתי רצוי. זו יכולה להיות תגובה שלילית של לקוח בלתי מרוצה או אפילו כתבה שלמה ובלתי מחמיאה על העסק. אם רוצים לשמור על השם הטוב של העסק, חשוב לבחון כיצד ניתן להעלים את תוצאות החיפוש הבעייתיות.

אז איך מוחקים תוצאות בלתי רצויות?

כמעט כל בעל עסק שואל את עצמו בשלב זה או אחר איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל. אחרי הכול, איש מאתנו אינו מחוסן מפני דעות שליליות של אחרים. ובכן, ישנם כמה צעדים שכדאי לנקוט ברגע שרואים פרסום בלתי מחמיא:

1. לבקש מהמפרסם למחוק את הפרסום

זה לא תמיד עובד, בייחוד אם מדובר בכתבה שכבר פורסמה או בגולש זועם במיוחד שאינו מרוצה מהשירות. עם זאת, לעתים ניתן לשכנע את הגורם למחוק את התוצאה תוך איום בתביעת לשון הרע או הוצאת דיבה. אם אתם יכולים להוכיח שיש לכם עילה טובה לתביעה, לא אחת המפרסם יותר מישמח להסיר את הפרסום הבעייתי.

2. לבקש מגוגל להסיר את התוצאות

זה יכול להיות אף מורכב יותר מלבקש מהמפרסם עצמו להסיר את הפרסום. בדרך כלל גוגל לא נענית לבקשות הסרה, אלא אם כן תצליחו להוכיח שהפרסום פוגע בשמו של האדם.

3. במקום להסיר, לדחוק לצד

ניסיתם הכול כדי להסיר את תוצאות החיפוש וזה לא עובד? עדיין אל תאמרו נואש. גם אם לא תצליחו להסיר לחלוטין את הפרסום הבעייתי, תוכלו לפחות לדחוק אותו לתוצאות החיפוש האחרונות, כך שהגולשים לא יוכלו למצוא אותו. ניתן לעשות זאת באמצעות עבודה מסביב לשעון ופרסום כתבות שיווקיות וחיוביות על העסק. ככך שתפרסמו בערוצים רבים יותר, כן יגבר הסיכוי לכך שתצליחו לדחוק לצד את הכתבות הבעייתיות. הפרסום יכול להתבצע באמצעות פייסבוק, פתיחת ערוץ יוטיוב, פתיחת פורומים וכן פרסום כתבה חיובית על אותו דומיין שבו פורסמה הכתבה השלילית.

לסיכום, ראינו כי גם אם יש תוצאות שליליות בחיפוש של גוגל, עדיין יש מה לעשות. אם פונים למומחים המבינים בתחום כגון המומחים של חברת בטר, ניתן למחוק את התוצאות או לדחוק אותן לצד.
התקשרו לחברת better בטלפון 072-397-2-387.

1
נגישות