איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

בעידן שבו כל אדם יכול לכתוב כל דבר על כל אחד, עסקים רבים סובלים מאזכורים שליליים בגוגל. הבשורה הטובה היא שיש מה לעשות כדי למזער את הנזק

.(תוכן מקודם)

באינטרנט ניתן למצוא מידע רב, ויש שיגידו מידע רב מדי. לצד מידע חשוב וכתבות שיווקיות על העסק, לא פעם יכולים למצוא גם מידע שלילי ובלתי רצוי. זו יכולה להיות תגובה שלילית של לקוח בלתי מרוצה או אפילו כתבה שלמה ובלתי מחמיאה על העסק. אם רוצים לשמור על השם הטוב של העסק, חשוב לבחון כיצד ניתן להעלים את תוצאות החיפוש הבעייתיות.

אז איך מוחקים תוצאות בלתי רצויות?

כמעט כל בעל עסק שואל את עצמו בשלב זה או אחר איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל. אחרי הכול, איש מאתנו אינו מחוסן מפני דעות שליליות של אחרים. ובכן, ישנם כמה צעדים שכדאי לנקוט ברגע שרואים פרסום בלתי מחמיא:

1. לבקש מהמפרסם למחוק את הפרסום

זה לא תמיד עובד, בייחוד אם מדובר בכתבה שכבר פורסמה או בגולש זועם במיוחד שאינו מרוצה מהשירות. עם זאת, לעתים ניתן לשכנע את הגורם למחוק את התוצאה תוך איום בתביעת לשון הרע או הוצאת דיבה. אם אתם יכולים להוכיח שיש לכם עילה טובה לתביעה, לא אחת המפרסם יותר מישמח להסיר את הפרסום הבעייתי.

2. לבקש מגוגל להסיר את התוצאות

זה יכול להיות אף מורכב יותר מלבקש מהמפרסם עצמו להסיר את הפרסום. בדרך כלל גוגל לא נענית לבקשות הסרה, אלא אם כן תצליחו להוכיח שהפרסום פוגע בשמו של האדם.

3. במקום להסיר, לדחוק לצד

ניסיתם הכול כדי להסיר את תוצאות החיפוש וזה לא עובד? עדיין אל תאמרו נואש. גם אם לא תצליחו להסיר לחלוטין את הפרסום הבעייתי, תוכלו לפחות לדחוק אותו לתוצאות החיפוש האחרונות, כך שהגולשים לא יוכלו למצוא אותו. ניתן לעשות זאת באמצעות עבודה מסביב לשעון ופרסום כתבות שיווקיות וחיוביות על העסק. ככך שתפרסמו בערוצים רבים יותר, כן יגבר הסיכוי לכך שתצליחו לדחוק לצד את הכתבות הבעייתיות. הפרסום יכול להתבצע באמצעות פייסבוק, פתיחת ערוץ יוטיוב, פתיחת פורומים וכן פרסום כתבה חיובית על אותו דומיין שבו פורסמה הכתבה השלילית.

לסיכום, ראינו כי גם אם יש תוצאות שליליות בחיפוש של גוגל, עדיין יש מה לעשות. אם פונים למומחים המבינים בתחום כגון המומחים של חברת בטר, ניתן למחוק את התוצאות או לדחוק אותן לצד.
התקשרו לחברת better בטלפון 072-397-2-387.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל…

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 28 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תהיו חברים, שתפו את הכתבה
חוזה שכירות

חוזה שכירות שמגן עליכם: פואנטה מציגה את עשרת הדיברות למשכיר דירה

החל מביטחונות, דרך אימות זהותו של השוכר ועד שינויים בנכס המושכר - לפני שאתם חותמים על חוזה שכירות עבור הדירה
מאמר אורח

פרסום מאמר אורח בפואנטה – הלקוחות שלכם כבר כאן, בואו לפגוש אותם

יש לכם המון יידע, אתם מומחים בתחומכם? אל תשמרו את זה לעצמכם. הצטרפו לעסקים שכבר הבינו: שיתוף ידע באמצעות מאמר
פסטיגל על פסטיגל

פסטיגל על פסטיגל (פסטיגל 2022): הכרטיסים יקרים, אלה ההנחות

מחיר כרטיס לפסטיגל 2022, ששמו "פסטיגל על פסטיגל", הוא יותר מ-170 ש"ח, אבל יש כבר הנחות, אז שווה לעקוב אחרי
רוני דלומי בסדרה שישה אפסים: סרטים מומלצים וסדרות מומלצות בנטפליקס המלצות צפייה לינואר 2025

סדרות וסרטים מומלצים בנטפליקס בינואר 2025

מחפשים סרטים מומלצים בנטפליקס או סדרות מומלצות? היכנסו להמלצות צפייה: מ"שישה אפסים" עד סוכן הלילה - יש כאן הכול📺️
נגישות