פרימה רויאל: למי שמחפש מלון בירושלים במיקום טוב ובמחיר יחסית נגיש

פרימה רויאל: למי שמחפש מלון בירושלים במיקום טוב ובמחיר נגיש

פרימה רויאל הוא יופי של פתרון למי שמחפש מלון בירושלים, 4 כוכבים, במיקום נוח ובמחיר נוח. אם אתם נוסעים, אל תחמיצו את הבר על גג המלון

מלון בירושלים - מלון לא יקר - פרימה רויאל
צילום: איה בן עזרי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כולם מדברים עכשיו על חופשה בירושלים, והאמת היא שעבור מי שלא חי בירושלים, אין ספק שיש משהו קסום ושונה בעיר הזאת. הבעיה היא כמובן המחירים של בתי המלון בארץ. לכן, כדאי לנצל את האפשרות ללון במלון בירושלים בתקציב לא יקר, במיוחד במלון שנותן תמורה טובה ונמצא במיקום טוב. כזה הוא מלון פרימה רויאל בירושלים, שאפילו בחודשי הקיץ אפשר למצוא בו לינה בכ-600 שקל ללילה. מדובר במלון 4 כוכבים, כלומר, לא מלון פאר, אבל כזה שמקפיד להעניק לאורחים חוויה טובה. זה מאפיין אגב את רשת מלונות פרימה, המפעילה מגוון בתי מלון בארץ – כאשר הקו המנחה הוא בדרך כלל להציע מלון טוב אך לא מפואר, במחיר שבישראל נחשב יחסית נגיש.

מלון פרימה רויאל – מיקום מצוין בירושלים

פרימה רויאל בירושלים הוא לא המלון היחיד של הרשת בירושלים, אז אל תתבלבלו אם אתם מחפשים הזמנת לינה במלון ירושלים ורואים מספר בתי מלון תחת המותג.

המיקום שלו, בשכונת טלביה בירושלים ברחוב מנדלי מוכר ספרים, הוא מיקום טוב מאוד, החדרים נעימים והחוויה טובה.כשמדובר על מיקום טוב, הכוונה היא שפרימה רויאל גם ממוקם באזור נוח מבחינת האתרים שתרצו לבקר בהם בעיר וגם מבחינת האווירה המאוד ירושלמית שהוא עטוף בה. הוא נמצא קרוב למלון המלך דוד, למתחם התחנה, לממילא ולעמק רפאים. ‏אפשר לצעוד ברגל כ-10 דקות למרכז העיר, או להגיע בנסיעה קצרה (במונית או ברכב פרטי) לשוק מחנה יהודה.

עבור מי שמחפש מלון בירושלים, המיקום הזה נוח מאוד, אך אם תרצו לנסוע ברכבת הקלה, קחו בחשבון שהיא אינה קרובה כל כך. אם אתם נוסעים לחופשה בירושלים, כדי שתחלקו את הפעילות שלכם באופן כזה שתקדישו חלק מהזמן לאזור כמו שוק מחנה יהודה, רחוב יפו, נחלאות וכו', וחלק מהזמן לצד השני של העיר, כמו מתחם התחנה, העיר העתיקה, ממילא, עמק רפאים, עמק המצלבה ועוד.

מלון בירושלים: פרימה רויאל עושה כבוד לאושיות התרבות שצמחו בעיר

כאמור, מלון פרימה רויאל בירושלים הוא לא מלון פאר, אבל הוא מלון טוב עם חדרים נעימים שיש בהם הכל, ‏ומה שמייחד אותו החיבור לתרבות, בעיקר תרבות ירושלמית. כל קומה במלון מוקדשת לאמן ירושלמי אחר, בין השאר, השחקן והיוצר יוסי בנאי, האמנית אנה טיכו, הסופר אלי עמיר, המשורר יהודה עמיחי, הסופר זוכה הנובל ש"י עגנון ועוד. בכל קומה שתעלו אליה תמצאו הסבר קצר על האמן, לצד יצירות שתלויות על הקירות.

לכן, אם אתם נוסעים לירושלים ולנים בקומה השלישית למשל של מלון פרימה רויאל, מומלץ מאוד שלא תעצרו בקומה שלכם אלא תקדישו 10 דקות לטיול בין הקומות. כל קומה תזרוק אתכם לתקופה אחרת, לשפע התרבותי של ירושלים ולמטען הייהודי והישראלי שהיא נושאת עמה.‏

הדובדבן שבקצפת – בר על הגג

פינת חמד אחרת במלון, שבהחלט לא כדאי להחמיץ, ‏נמצאת בגג. הגג שופץ לאחרונה (לאחר השריפה שהייתה במקום), והוא הפך למקום קסום. שם על הגג, בעודכם משקיפים על הנוף הירושלמי, תוכלו להעביר את הערב בנעימים, להתבונן שעות במגדל ימק"א המואר כל כך יפה בלילה ולשתות קוקטייל על הבר שהוקם ברוף-טופ.

מלון בירושלים - פרימה רויאל
מסעדה ובר רוף טופ על הגג של מלון פרימה רויאל בירושלים. צילום: דפנה הראל כפיר

הבר מציע תפריט עשיר עם מנות בר ירושלמיות טיפוסיות, מוזיקה ורח ירושלמית טיפוסית (אל תשכחו לקחת אתכם משהו חם ללבוש – גם בקיץ!).

מנות הבר הן מנות ירושלמיות טיפוסיות: 'יער שכם' עם 'יאפרח מהקסטל' (עלי גפן במילוי אורז על לאבנה ושמן זית), 'בורקס מוסא מרחוב יפו' (ניתן לצרף תוספות), בייגלה משער שכם (עם גבינת שמנת, ביצה קשה וזעתר), תורמוס ופול, מסבחה, 'לאבנה של אום חאדר' סלט ירקות ירושלמי דק דק, כנאפה גבינת עיזים ופיסטוקים ועוד.

ה'רויאל רופטופ' פתוח לקהל הרחב ויפעל בימים א'-ה' החל מהשעה 19:00 ועד השעה 22:00.



Booking.com

 

מה שבולט בגג, חוץ מהנוף כמובן, הוא העיצוב המושקע של חיה ברק מסטודיו TO DO, המתמחה בעיצוב פנים לבתי מלון, 200 מ"ר של Deck של עץ משובח, עם בר ארוך הכולל פינות ישיבה מעוצבות לצד ושולחנות אש גדולים מאבן וברזל – מייצרים תחושה של חו"ל,

ה‏עובדים הלבביים, חלקם ערבים, חלקם יהודים חילונים וחלקם יהודים דתיים, משכיחים את הקונפליקטים הרבים של העיר ומייצרים אווירת ביחד נעימה.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

המלון כולל 133 חדרים ומציע לינה עם ארוחת בוקר. ארוחת הבוקר אמנם פחות עשירה מזו שמוגשת במלונות היוקרה כמו מלון דן או המלך דוד, אך היא מגוונת וכל אחד ימצא שם את מה שהוא אוהב – מגוון ירקות וסלטים, מספר סוגי לחמים, וכמובן קפה.

לאורך הארוחה, המוגשת בחדר האוכל של המלון, צלילי פסנתר מלווים את הסועדים, ולא מדובר בהקלטה או במוזיקה הבוקעת מרמקולים, אלא מאצבעותיו של פסנתרן שמנגן מוזיקה קלאסית חיה.

מלון לא יקר בירושלים: פרימה רויאל
חדר במלון פרימה רויאל בירושלים. צילום: איה בן עזרי

החדרים עצמם לא גדולים, אך יש בהם מספיק מרחב, כולל כיסא ושולחן למי שרוצה לעבוד קצת. הם מעוצבים בצורה נעימה ומזמינה. בחדר יש כמובן טלוויזיה וגלישה אלחוטית. בחדר המקלחת והשירותים יש שמפו, סבון וקרם לחות, אך אין מרכך שיער. מכונת קפה עם קפסולות אין בחדרים (בניגוד לחלק מהמלונות האחרים של פרימה).

>> הצטרפנו גם לרשת החברתית החדשה THREADS. לחצו כאן ועקבו אחרינו שם 🙂

במלון אין בריכה, אך מבחינת פעילויות, כדאי לברר לגבי סיורי טעימות שיוצעו בחודשי הקיץ, כגון סיור בוקר מחנה יהודה, סיור בתחנת הרוח ועוד.

מידע על רשת מלונות פרימה

רשות מלונות פרימה, שהוקמה בשנת 1990 והינה בבעלות משפחת מוסקוביץ', כוללת כיום 15 מלונות הפזורים ברחבי הארץ – כאשר לכל מלון יש קונספט משלו.

>> אבוואו נהיה חברים גם בפייססבוק 🙂 לחצו להצטרפות >

בין היתר, הרשת כוללת מלון לצעירים בתל אביב (הוטל 75), מלון עם ספא משובח בנתניה (דיוויד טאואר), מלון בטבריה (פרימה גליל), מלון לחופשה עסקית כמו פרימה מילניום ברעננה או פרימה לינק בפתח תקווה ועוד.



Booking.com

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות