מלון דיוויד טאואר: חוות דעת על מלון הספא המפתיע בנתניה

קפצנו למלון עם ספא משובח ועיצוב יוקרתי במיקום מפתיע

מלון דיוויד טאואר מציע טיפולי ספא, חדרים מרווחים, נוף לים וסטנדרט גבוה. אה, ואין בו ילדים. דוח המבקרת של פואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מתכננים חופשה בישראל, יש להניח שתבחרו באילת, תל אביב, ירושלים או ים המלח. המיקומים האלה נחשבים למתוירים ביותר בארץ, אבל האמת היא שמי שפתוח למקומות אחרים יכול ליהנות מאוד. דוגמה מצוינת, שאותי לפחות הצליחה להפתיע, היא מלון דיוויד טאואר בנתניה. המלון הזה, שנרכש ע"י רשת פרימה בתחילת שנת 2022, ממוקם ממש בסמוך לחוף – מה שמקנה לו כבר נקודת פתיחה טובה מאוד. אבל מעבר למיקום (שכמובן בא לידי ביטוי בנוף מדהים מהמרפסת ובנגישות מושלמת לים), הוא מלון ספא אורבני שלא מבייש מלונות מובילים בארץ וגם בעולם. כנראה לא בכדי הוא מקבל ציון גבוה באתר BOOKING.COM.

עבור מי שמחפש מלון בלי ילדים, בדגש על ספא – זו יופי של בחירה, ובמהלך החורף יש מחירי מבצע. מבדיקה שלנו באתר, במהלך ינואר 2023 למשל, אפשר להזמין לילה במחיר של כ-700-1030 ש"ח (ראו את המחירים בהמשך).

מלון דיוויד טאואר: ניחוחות אירופאים, ספא וחמאם

מה שבולט במלון הוא האלגנטיות והיוקרתיות – וזה ניכר בכל פינה: בלובי, בחדרים, בספא, ואפילו במעלית. מיד בכניסה למלון דיוויד טאואר, אופפת את המבקרים אווירה של מלון בחו"ל – ולא במקרה. מלון David Tower הוקם בשנת 2016 ע"י חברת ניהול בתי המלון הבינלאומית ACCOR תחת המותג של M-GALLERY. בעוד שבשנים האחרונות בתי מלון עירוניים נבנים בעיצובים מאוד אורבניים, המלון הזה מזכיר מלונות אירופאיים קלאסים, עם תקרות גבוהות, ציורי ענק על הקירות, מנורות המשתלשלות מהתקרה ומעליות מפוארות.

לובי מלון DAVID TOWER בנתניה
לובי מלון דיוויד טאואר. צילום: איתי סוקולסקי

המלון כולל 77 חדרי בוטיק וסוויטות, מסעדה, ספא ובריכה עם חמאם. הוא אינו מציע באופן שוטף ארוחות צהריים או ערב, אבל ישנה אפשרות להתאים ארוחות כאלה עבור קבוצות.

החדרים מאוד מרווחים, וכוללים מיטה זוגית מפנקת, כורסה ושולחן קטן לשתייה קלה, שידת איפור ומרפסת נעימה – כאשר רוב החדרים משקיפים אל הים.

בכל חדר יש מכונת קפה של נספרסו עם קפסולות, חלוקים ונעלי בית. יש גם יציאת USB לטעינת הסלולרי, ארונות אחסון עם תאורה חכמה, כספת המותאמת למחשבים ניידים, חלוקים ונעלי בית.

חדר במלון דיוויד טאואר
חדר במלון דיוויד טאואר. צילום: דפנה הראל כפיר

פואנטה בטלגרם

מלון דיוויד טאואר - ארוחת בוקר
מלון דיוויד טאואר – ארוחת בוקר. צילום: דני גולן

בחלק מהחדרים יש ספות הנפתחות למיטה, אפשרות לדלת מקשרת, עמדת איפור / שולחן עבודה ומיטות מופרדות – כדאי לברר מראש.

ארוחת הבוקר עשירה ומגוונת, וכל אחד ימצא בה מבחר שיתאים לו – החל מחביתה בהכנה אישית, דרך לחמים, מאפים מתוקים, מאפים מתוקים, גבינות, סלטים ועוד.

המלון, השוכן על המצוק אל מול נופי הטיילת הארוכה וחופי העיר, עוצב על ידי האדריכל הנודע מיכאל אזולאי. בניגוד לבתי מלון רבים, מה שבולט כאן ותורם לאווירה הוא השילוב בין מזרח ומערב. זה למשל בא לידי ביטוי בעיטורים המשלבים השפעות מערביות ומזרחיות.

מקרצוף ועד עיסוי באבנים חמות בספא VIA MARIS

מלון יוקרתי חייב להציע גם טיפולי ספא ברמה גבוהה, וזה מה שמקבלים המבקרים בספא VIA MARIS. קומת הספא כוללת חדרי טיפול, חמאם טורקי, סאונה רטובה, סאונה פינית, פינות מנוחה, חדר כושר ובריכת שחייה מקורה.

חדרי הטיפול בספא מפנקים, עם מזרן מתחמם ואווירה מרגיעה – והטיפול מתבצע ע"י צוות של מעסים מקצועיים (ניתן לבחור אם לקבל את העיסוי מגבר או מאישה).

אחד הטיפולים החדשים שמוצעים לחורף הוא קרצוף המכונה "המסע לרומי העתיקה": הוא מתחיל בעיסוי שבדי עם חמאת שיאה, ונמשך בבית המרחץ, שם הבלן מעניק עיסוי בעזרת ליפה וסבון המופק משמן זית. המטרה היא הקצפה והמרצת מחזור הדם בכל חלקי הגוף, תוך ניקוי התאים המתים. הטיפול ממשיך בעיסוי בעזרת ציפת סבון תוך שימוש במים חמים וקרים לסרוגין המותיר את המטופל בתחושת רוגע, טוהר ושחרור מקסימאלית.

מעבר לטיפול הזה, אפשר לבחור בין טיפולים כמו עיסוי שוודי, עיסוי רקמות, טיפול באבנים חמות וגם עיסוי משולב.

טיפולי הפנים בספא מתבצעים עם מוצרים של דרמלוג'יקה, ובחדרים ישנם מוצרי רחצה של חברת "מעפילים".

מלון דיוויד טאואר – מחיר לינה ו/או ספא

על פי המחירון המלא, אלה המחירים לתיירים ישראלים (כולל מע"מ):

  • 1,600 ש"ח לחדר ליחיד כולל ארוחת בוקר.
  • 1,700 ש"ח לחדר זוגי כולל ארוחת בוקר.

תוספת לחדרים: 160 ש"ח לחדר סופריור, 360 ש"ח לחדר דלקס, 500 ש"ח לחדר אקסקיוטיב, 2000 ש"ח לסוויטה.

אולם, יש מבצעי החורף המאפשרים חופשה בישראל במחיר שפוי:

  • באמצע שבוע – החל מכ-600 ש"ח לזוג ללא ארוחת בוקר, 835 ש"ח כולל ארוחת בוקר.
  • בסוף השבוע – החל מכ-1000 ש"ח ללילה כולל ארוחת בוקר; תוספת של 250 ש"ח עבור ארוחת ערב שישי.
  • מחירי טיפול – 375 ש"ח ל-45 דקות. אורחי המלון זכאים ל-75 ש"ח הנחה על הטיפול.

מתיחת הפנים של רשת מלונות פרימה

כאמור, המלון נרכש על ידי רשת פרימה (PRIMA), שבבעלות האחים מוסקוביץ'. הרשת נמצאת בתהליך התרחבות מהיר בשנים האחרונות, וכיום מחזיקה ב-15 בתי מלון – שניים מהם מיועדים לקהל עסקי (פרימה מילניום ברעננה ופרימה לינק  בפתח תקווה).

תהליך ההתרחבות  כולל לא רק רכישה של בתי מלון חדשים, אלא גם מתיחה של המותג. אם בעבר הרשת לא הציעה מלונות יוקרה, אלא בתי מלון בדרגה בינונית – במלון דיוויד טאואר היא מכוונת גבוה. זהו מלון שפונה לקהלי פרימיום – הן ישראלים והן זרים.

נתניה רוצה להיות הריביירה של ישראל

נתניה היא עיר שמתגוררים בה הרבה צרפתים, וזו נקודת פתיחה טובה עבור ראש העיר מרים פיירברג להגשים את השאיפה שלה, להפוך אותה לריביירה של ישראל. יחד עם הצרפתית הנשמעת ברחובות וחוף הים שמזכיר את ארץ הקרואסונים, נראה שהיא בדרך הנכונה, גם אם יידרש עוד זמן כדי שהישראלים יתרגלו לרעיון. נסיעה באזור הסמוך לחוף מגלה טיילת שוקקת חיים, חופים יפים ולא מעט בתי מלון – חלקם עממיים וחלקם יוקרתיים יותר. מלון דיוויד טאואר הוא ללא ספק אחד היוקרתיים, גם מבחינת העיצוב, גם מבחינת איכות האירוח וגם מבחינת הספא, האוכל והעיצוב המרשים של הלובי, חדר האוכל וחדרי המלון.

באגב, מקביל לנתניה, יש עוד אזור שמבקש להפוך לריביירה – מדובר באזור ים המלח. את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה על אקספו ים המלח.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות