הייתם פעם במלון ברעננה? פרימה מילניום עשוי להפתיע אתכם

הייתם פעם במלון ברעננה? פרימה מילניום עשוי להפתיע אתכם

לרעננה אין חוף ים וגם לא עיר עתיקה, אבל יש בה הרבה הייטק. מלון פרימה מילניום נותן מענה גם למי שבא לעבוד, גם למתחתנים וגם למי שמחפש בר טוב

מלון ברעענה - פרימה מילניום רעננה. בר ומסעדה רוף טופ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בלי להעליב את רעננה, אפשר לומר בוודאות גמורה שזה לא בדיוק היעד הראשון שעולה בראשכם כשאתם מחפשים חופשה. תל אביב, אילת, ירושלים, ים המלח ואפילו חיפה כנראה יהיו יעדים שתסמנו במפה עוד לפני פנינת השרון. אבל יש מי שדווקא מלון ברעננה יכול להיוות בשבילו פתרון, כמו אנשי הייטק מחו"ל שמגיעים לביקור עסקים, אבל לא רק הם. בסופו של דבר, לא כל מי שזקוק ללינה במלון מחפש חופשת בטן גב או חיי לילה סוערים. לקהלים כאלה פונה מלון "פרימה מילניום" של רשת פרימה: מלון בדרגת +4 לפי דירוג המלונות הרשמי של משרד התיירות. זהו מלון (יחסית לישראל) לא יקר, עם חדרים גדולים ומרווחים ובמיקום נוח על עורק תחבורה מרכזי. המלון, שמציע אולם אירועים ומתקיימות בו הרבה חתונות, הפך גם להיות פופולרי בקרב זוגות בליל כלולותיהם (עבורם שמורה סוויטת החתן-כלה).

פרימה רעננה – עיצוב סטנדרטי, חדרים גדולים

בעידן שבו עיצובו של מלון הוא חלק מהחוויה שהוא יוצר עבור האורחים, העיצוב של פרימה רעננה מאוד סטנדרטי ומשקף את האווירה שהמלון מבקש לשדר – רשמי ואלגנטי. הצבעים השולטים במלון הם צבעי פסטל – בעיקר בלובי ובחדרים. בניגוד למלונות אורבניים עכשוויים בתל אביב למשל, אין בחדרים צבעוניות עזה, תמונות של אמנות מודרנית או ריהוט צעקני. על קיר הכניסה בקומת הלובי מתנוסס לוח הטיסות של נתב"ג, מה שתורם עוד לאווירה העסקית.

על העיצוב אמון המעצב ארי שאלתיאל, אשר הביא לידי ביטוי את כשרונו במסעדה בקומה ה-12. שם, הצבעוניות והעיצוב מכניסים אווירה תוססת ועדיין אלגנטית.

המלון כולל 140 חדרים: חדרי קלאסיק, חדרי דלקס פינתיים המתאימים לאירוח משפחות, חדרי אקזקיוטיב, חדרי פרימיום המותאמים לשהיות ארוכות וחדרי פרימיום עם מרפסת לנוף.


אוהבים להתעדכן על בתי מלון? הכי טוב לעקוב אחרינו בטלגרם. לחצו כאן >


אחד הדברים שהכי בולטים במלון פרימה מילניום הוא שגם החדרים הבסיסיים הם חדרים גדולים. בניגוד לחדר הזעיר שמקבל במקרים רבים מי שלן במלון בתל אביב, החדר במלון ברעננה פשוט ענק. חבל שאין בחדרים הבסיסיים מרפסת, אך לפחות יש מרחב גדול שמאפשר לאורחים לא להרגיש חנוקים. מבחינת שאר התנאים בחדר הקלאסיק, יש כמובן גלישה אלחוטית וטלוויזיה, יש קומקום חשמלי, אך אין מכונת קפה – שכיום מגיעה כסטדנרט בבתי מלון רבים. לטעמי, מכונת קפה וקפסולות בכל חדר היא כיום פריט מתבקש בבית מלון שפונה לאנשי הייטק.

חדר המקלחת והשירותים מרווח, וסט כלי הרחצה כולל סבון גוף, שמפו וקרם גוף – אך חסר מרכך שיער שכיום מגיע כסטנדרט בבתי מלון רבים.

ארוחת הבוקר במלון אמנם יותר עשירה מזו שאנחנו רגילים לקבל בבתי מלון באירופה, אבל פחות עשירה מזו שאנחנו רגילים לקבל בבתי מלון בארץ שפונים לקהל מבוסס. מדובר, כזכור, במלון 4+ כוכבים, לא במלון 5 כוכבים, וזה בא לידי ביטוי במגוון הסלטים והמאפים, או בכך שאין אפשרות להזמין חביתה בהתאמה אישית.

פרימה מילניום ברעננה: בר בקומה ה-12 ומועדון הולמס פלייס

מי שביקר באתונה ובערים רבות אחרות, מכיר ואוהב את הסגנון של ברים ומסעדות רוף-טופ (Roof Top). כאן בארץ, משום מה, אין הרבה מקומות בילוי שממוקמים בקומות גבוהות ומציעים נוף פתוח, ודווקא במלון ברעננה פרימה מילניום יש.

למעשה, בר SKY BAR ROOF TOP, שממוקם בקומה ה-12, משרת את תושבי האזור בכלל, לא רק את אורחי המלון -ויש בו יופי של אווירה. המעצב ניסה והליח להקנות אווירה ניו-יורקית – גם בצבעוניות וגם בעיצוב החלל – שכולל כיסאות ושלחנות רגילים, בר בפנים ובחוץ, ספות ותאורה טובה. הבר מחולק לאזור פנימי ומרפסת גדולה – שממנה יש נוף פנורמי מרהיב לים ולאזור השרון. הקוקטיילים מצוינים, אפשר להזמין אוכל, והדובדבן שבקצפת – הופעות חיות (יש לברר מראש).

העיקר שלא תפסידו אימון

אמנם זה מקובל שבבתי מלון יש חדר כושר, אבל בדרך כלל הוא מוגבל יחסית מבחינת מיכשור. בפרימה מיליניום ברעננה שילבו כוחות עם רשת הולמס פלייס. למעשה במלון ממוקם מתחם הולמס פלייס המפואר ביותר באזור, כך שאם חשוב לכם להמשיך בשגרת האימונים שלכם, זו כנראה לא תהיה בעיה, כולל שיעורי סטודיו, TRX, ספינינג, טרקינג, יוגה, פילאטיס, פלדנקרייז, מדרגה, קיק בוקס, זומבה, אירובי דאנס, ואפילו ריקודי בטן. ניתן לקבל ייעוץ אישי עם דיאטנית ותוכנית אימון אישית.

כמובן – יש גם בריכה חצי אולימפית, ג'קוזי וסאונה.

מלון ברעננה – פרימה מילניום: באנו לעבוד

בסמוך לבר בקומה ה-12 יש טרקלין עסקים, שהרי כמו שאמרנו, מדובר במלון שפונה לקהל עסקי. שם ניתן לקיים פגישות עסקים או סתם לעבוד, ומדי פעם להציץ בנוף. הטרקלין מתאים גם לאירועי חברה, ארוחות פרטיות והרמות כוסית. בנוסף, למלון 3 חדרי ישיבות מאובזרים בגודל של מ-40 מ"ר ועד 140 מ"ר בעלי תקרה גבוהה וחלונות ענקיים המתאימים לסדנאות, פגישות וימי עיון.כל החדרים מאובזרים במערכת סאונד, מיקרופונים, ציוד מולטימדיה, מסך חשמלי.

רשת מלונות פרימה – רקע

רשת מלונות פרימה, שהוקמה בשנת 1990, כוללת כיום 15 מלונות בכל הארץ (ירושלים, תל אביב, אילת, פרימה גליל בטבריה, פתח תקווה, נתניה ועוד). לכל מלון ברשת, שנמצאת בבעלות משפחת מוסקוביץ', יש קונספט אחר. כך למשל, מלון דיוויד טאואר בנתניה הוא מלון יוקרתי עם ספא ברמה גבוהה, מלון הוטל 75 ברחוב אלנבי בתל אביב הוא מלון אורבני לצעירים ועוד. הדגש בכל מלונות הרשת הוא על מחיר הולם ביחס לתמורה.

מלון פרימה מילניום פונה לקהל מאוד מסוים שיש לו סיבות לחפש מלון ברעננה. כיום, 6 שנים לאחר שהוא נפתח, יכולים בהנהלת רשת פרימה להיות מרוצים מההחלטה לבנות בית מלון בעיר שהיא לחלוטין לא יעד תיירותי, אבל ממוקמת בלב השרון. מסתבר שבאזור שבו יש מספיק אנשים שזקוקים ללינה ודווקא לא רוצים לשלם את המחירים של תל אביב או להיתקע בפקקים של העיר הגדולה. השילוב בין בר-מסעדה בקומה ה-12, שמציע הופעות חיות ואלכוהול טוב, לבין אולם אירועים לשמחות משפחתיות ומענה הלקהל העסקי – הופך את פרימה מילניום לפתרון עבור מגוון קהלים שזקוקים לשירותי מלון ברעננה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות