מלון כפר גלעדי: חוויה שהיא הרבה מעבר ללינה. חופשה בצפון עם ערך מוסף

מלון כפר גלעדי: חוויה שהיא הרבה מעבר ללינה. דוח המבקרת

מלון גלעדי בקיבוץ כפר גלעדי הוא יופי של מלון למי שמחפש חופשה בצפון – ולא רק בגלל החדרים היפים והאוכל המוצלח, אלא בגלל הערך המוסף

מלון כפר גלעדי בקיבוץ כפר גלעדי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם מתכננים חופשה בישראל, ובפרט חופשה בצפון, מלון גלעדי בקיבוץ כפר גלעדי הוא יופי של מלון לבלות בו, במידה שהתקציב מאפשר. המלון שופץ ושודרג, כך שמי שביקר בו לפני כמה שנים יופתע כנראה ממה שהוא ימצא במקום. מלבד העיצוב המחודש ושיפוץ החדרים הישנים, נפתח במתחם המלון אגף חדש לחלוטין עם חדרים מרווחים, הלובי שופץ והמקום כולו עוצב מחדש.

על מחירי הלינה במלונות בישראל נאמר כבר לא מעט, ולא נעסוק בזה בכתבה זו. מדובר במחירים גבוהים בהשוואה למחירים בעולם. הבשורה הטובה היא שלאור התחרות על הנופשים הישראלים, מי שמזמין לינה במלון גלעדי מקבל גם צ'ופרים. כך למשל, אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, תקבלו שיט קיאקים חינם לכל המשפחה, סדנת אפיית חלות ביום שישי עם הילדים, סיור עששיות מקסים ברחבי קיבוץ כפר גלעדי, סיורים לפינת החי הנעימה של הקיבוץ, ביקור בסליק הסודי והמאוד מרשים – והכול ללא תשלום נוסף.

מלון כפר גלעדי
צילום: דפנה הראל כפיר

 

לרגל הפתיחה המחודשת, הוזמנתי ללון במלון ולחוות את גם את האטרקציות שהוא מציע לאורחים. הנה רשמים מהמקום:

מלון כפר גלעדי – מה הוא מציע?

כאמור, מלון כפר גלעדי עבר שיפוץ מקיף בהשקעה של מיליוני שקלים. המלון, שנמצא בבעלות קיבוץ כפר גלעדי, כולל כיום כמעט 160 חדרים בגדלים שונים.

בניגוד לבתי המלון בתל אביב או באילת, מלון כפר גלעדי הוא מלון שאינו בנוי לגובה. החדרים ממוקמים בכמה מבנים יחסית נמוכים, אשר במרכזם מדשאה וצמחייה ירוקה, ערסלים וכיסאות נוח. העיצוב הזה מעניק אווירה כפרית ושלווה, והמוזיקה הנעימה שמתנגנת בכל האזור משדרגת את האווירה עוד יותר.

מלון גלעדי בקיבוץ כפר גלעדי
צילום: איה בן עזרי

 

אחת האטרקציות במלון היא מרפסת הגג – מרפסת עם שני מפלסים, מרוצפת בדק ומשקיפה אל הנוף הקסום ב-360 מעלות. יופיו של הגולן, מטולה, החרמון… הנוף פותח את הנשמה.

מרפסת הגג במלון גלעדי
צילום: דפנה הראל כפיר

 

החדר שלנתי בו היה חדר מרווח במיוחד, עם מיטה זוגית גדולה ונוחה וספה נפתחת שמאפשרת לינה של עוד שני אנשים. משפחה בת 5 נפשות יכולה לקבל 2 חדרים עם דלת מקשרת. החדר כולל כמובן טלוויזיה חכמה, מכונת אספרסו (קיימת בחלק מהחדרים), שולחן ארוך ונוח וחדר מקלחת+שירותים. החדר שלי כלל מרפסת קטנה שהשקיפה לכיוון המחצבה, ישנם גם חדרים עם יציאה לגינה קטנה.

חדר במלון כפר גלעדי
צילום: דפנה הראל כפיר

 

בריכה במלון כפר גלעדי
צילום: דפנה הראל כפיר

פואנטה בטלגרם

המלון מציע שתי בריכות (פנימית וחיצונית). הבריכה החיצונית היא בריכה טובלת בדשא, מרווחת ונעימה, וסביבה הרבה מאוד כסאות נוח ומיטות שיזוף. יש בריכה גם לקטנטנים. הבריכה הפנימית גדולה ומאפשרת גם לחובבי שחייה מקצועיים להתאמן, שכן היא בריכה חצי אולימפית.

המלון מציע גם מתחם ספא ובו שישה חדרי טיפולים, סאונה יבשה, מקלחות ומלתחות. תפריט הספא מציע מגוון טיפולי גוף.

הלובי גדול, מואר ורחב ידיים, מקושט ביצירות אמנים גליליים. במרכזו קמין גדול לימי החורף ובר שמציע תפריט חלבי עשיר ומגוון משקאות.



Booking.com

על הארוחות במלון מנצח השף אריק ג'ינו, וכאן בהחלט מורגש שהמקום רואה בעצמו מלון יוקרתי ולא בית הארחה קיבוצי. המטבח שופץ בהשקעה גדולה וחדר האוכל גדול ונעים, כאשר לאווירה מוסיף הנוף הניבט מהחלונות הגדולים. בחדר האוכל מוגשת ארוחת בוקר עשירה מאוד, הכוללת מגוון לחמים ומאפים, פיצות, מגוון רחב של גבינות, ירקות טריים מכל הסוגים, סלטים רבים ומגוונים, חביתות בהתאמה אישית, שקשוקה, עוגות, פירות ועוד. ארוחות הצהריים והערב כוללות מגוון רחב של מנות בשריות, דגים, ירקות מבושלים, ירקות טריים וסלטים.

השף אריק ג'ינו - מלון גלעדי
השף אריק ג'ינו – מלון גלעדי. צילום: איה בן עזרי

 

הארוחות העשירות עומדות בסטנדרטים של מלון איכותי ולא מזכירות את בתי ההארחה הקיבוציים. בהשוואה לבתי מלון אחרים, בהחלט אפשר לומר שיש כאן עושר גדול ואין מי שלא ימצא מה לאכול בבוקר, בצהריים או בערב.

מלון כפר גלעדי: אל תפסידו את סיור העששיות ואת הביקור בסליק

בעיניי, מלון כפר גלעדי הוא מלון עם ערך מוסף ביחס לבתי מלון אחרים. קיבוץ כפר גלעדי הוא קיבוץ בעל מסורת ציונית מפוארת, ומקימיו הם מראשוני החלוצים שעלו לארץ. בקיבוץ השכילו לשמר את המבנים הראשונים שהוקמו על ידי אותם עולים חדורי ציונות וחזון, וכל אבן במרכז הקיבוץ מספרת סיפור שאסור להחמיץ.

צפו בסרטון טיקטוק

 

הקיבוץ נוסד בשנת 1916 ע"י חברי אגודת "השומר". את ההיסטוריה של המקום זוכים האורחים לספוג באמצעות השתתפות בפעילויות שונות שהמלון מציע חינם – ואני ממליצה בחום להשתתף בהם.

הסיורים כוללים ביקור באנדרטת הארי השואג, ביקור בבית הראשונים ובבית השומר וגם סיור עששיות לילי. סיור העששיות מותאם לילדים, אינו ארוך ומאפשר לילדים ולמבוגרים לצעוד עם עששיות יפות ובטיחותיות באווירה הקסומה של הקיבוץ.

בית ראשונים בקיבוץ כפר גלעדי
בית ראשונים בקיבוץ כפר גלעדי. צילום: דפנה הראל כפיר

אסור להחמיץ את הביקור בבית הראשונים, שם בהדרכתה המדהימה של תורה שרייבר, דור שני בקיבוץ, לא רק תשמעו על החזון ועל איסוף הנשק על-ידי החלוצים האמיצים, אלא גם תזכו לרדת אל הסליק הסודי בעצמכם.

סיורים נוספים בכפר גלעדי

  • שביל הלולים: מומלץ לסייר בשביל המטופח שבצדיו היו בעבר לולים, וכיום יש שם בית קפה "קוקיה" באווירה שמביאה את תל אביב אל הכפר, חנות בגדים ומשקפים, ועוד בתי עסק מקסימים. בסופו תגיעו גם למבשלת הבירה המקומית "אודיז", שהוקמה ע"י אב ובנו ומגישה בירה טעימה וסושי. אם אתם מחפשים ספרים – אל תחמיצו את חנות הספרים המדהימה שבה תמצאו ספרים יד שנייה במצב מעולה ובמחיר משתלם.
  • פינת החי: פינת החי של כפר גלעדי היא לא פינת חי קטנה וצפופה, אלא להפך – אזור גדול ומרווח שבו אפשר להאכיל וללטף עזים, תרנגולים, ברווזים ואפילו חמורים.
מבשלת הבירה אודיז בכפר גלעדי
מבשלת הבירה אודיז בכפר גלעדי. צילום: דפנה הראל כפיר

 

פינת החי בכפר גלעדי
פינת החי בכפר גלעדי. צילום: דפנה הראל כפיר

<

h3>

פעילות לילדים, לאזרחים ותיקים ולקבוצות

במלון פועל מועדון ה"גלעדודס", מועדון הילדים והנוער, שמציע בין היתר סדנאות אפייה לילדים. גולת הכותרת היא הכנת חלות טריות עם השף בכל יום שישי.

אזרחים ותיקים ייהנו במיוחד במלון גלעדי. חבילת אירוח ייחודית נבנתה לקבוצות הכוללות מועדון תה לשעות אחר הצהריים ובו משחקי שולחן וכיבוד קל באווירה אינטימית, התעמלות בוקר בבריכת השחייה, סיורים ועוד.

במבנה המרכזי של המלון מרכז כנסים חדש ומשוכלל הכולל מספר אולמות מרווחים לכנסים ואירועים בסגנונות שונים עד 450 משתתפים. האולמות מאובזרים באמצעי מולטימדיה חדישים, טכנולוגיה והגברה מובנים וניתנים לפיצול באמצעות מחיצות אקוסטיות.

קיימת אפשרות להעביר סדנאות במבני אבן היסטוריים כמו "בית ראשונים" (המבנה הראשון של הקיבוץ שנבנה בשנת 1918), ו"הרפת הראשונה", בית שנבנה מאבן בזלת בראשית ימי הקיבוץ.



Booking.com

מחיר מלון גלעדי בקיבוץ כפר גלעדי

מחיר החדרים מתחיל בכ-1100 ש"ח בתקופה שהיא לא עונת שיא (למשל בחודש נובמבר).

מבצעי קיץ:

  • יולי (עד 7.8): 1360 ש"ח במקום 1600 ש"ח ללילה לזוג.
  • אוגוסט (מ-8.8): 1620 ש"ח ללילה במקום כ-1800 ש"ח ללילה לזוג.
  • על בסיס חצי פנסיון
  • ילד שני בחדר הורים חינם
  • שיט קייקים מתנה
  • מינימום שני לילות
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות