קופון למיטת פנדה - מיטה מתכווננת מומלצת

מיטה מתכווננת – גם הנחה וגם התנסות חינם. העיקר שיהיה לכם נוח

מיטה מתכווננת של פנדה היא הפתרון המושלם למי שרוצה לישון, לקרוא ספר או לצפות בטלוויזיה בחדר השינה. קבלו קוד קופון הנחה למיטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מה יותר מפנק ממיטה מתכווננת, כזו שאתם יכולים לא רק לישון בה מצוין, אלא גם לראות טלוויזיה או לקרוא בה ספר בנוחות? מחיר מיטה מתכווננת vוא בדרך כלל יותר גבוה ממחיר מיטה זוגית או מיטת יחיד רגילה – אבל זה לא אומר שהוא יקר מדי בשבילכם 🙂 יש לנו קופון ייחודי על מיטה מתכווננת לגולשי פואנטה, ובימים קשים כמו שאנו נמצאים כיום – אתם באמת חייבים לעצמכם את השדרוג הזה. ההנחה ניתנת בקלות באמצעות לחיצה על הקישור והזנת קוד קופון poenta15.

מזרון פנדה

אם אתם נוחרים ורוצים להגביה מעט את הכרית, אם אתם אוהבים לצפות בטלוויזיה לפני השינה, אם אתם רוצים לישון עם רגליים מורמות – את כל אלה תוכלו לעשות במיטה מתכווננת של פנדה. מיטה מתכוונת לא רק תשדרג את איכות השינה שלכם, אלא גם את איכות החיים של בני זוגכם שסובלים מהנחירות שלכם…

וכאמור, זה כבר לא מוצר פרימיום יקר. פנדה שינתה את כללי המשחק ומציעה אותה במחיר אטרקטיבי במיוחד.

מיטה מתכווננת של פנדה – פרטים נוספים

כמו מזרון פנדה וכמו מיטה זוגית פנדה רגילה, גם המיטה המתכווננת של PANDA מתאפיינת בעיצוב הנקי והמינימליסטי שכבר הפך לסימן ההיכר של החברה. העיצוב הזה הוא זה שהופך את המיטה למתאימה לכל חדר שינה. את העיצוב המינימליסטי, פנדה משלימה עם מחיר די מינימליסטי – במיוחד בזכות ההנחות שגולשי פואנטה נהנים מהם – שמשקפים בעצם כפל הנחות.

זוויות בהתאמה אישית

אחד היתרונות הבולטים במיטה המתכווננת החדשה הוא הזוויות הרבות שבהן אפשר לנעול אותה. המיטה מגיעה עם שלט אלחוטי חכם עם זוויות מובנות:

  • מצב שטוח
  • מצב מפחית נחירות
  • מצב לאונג'
  • מצב טלוויזיה
  • מצב אפס גרביטציה

 

יתרון אחר הוא שיש אפשרות להתאמת זווית אישית ותכנות מצבי זיכרון.

למרות המנגנון המשוכלל, המנועים שקטים ועוצמתיים.

לא בטוחים? קבלו מיטה מתכווננת פנדה לניסיון

חברת פנדה היא בין החברות היחידות שבאמת מוכנות לאפשר ללקוחות שלה להתנסות לאורך זמן במוצר ולהחזיר במידה שהוא לא מתאים להם.

זאת, בשל הביטחון הרב שיש לחברת PANDA במוצרים שהיא משווקת, ובכלל זה המיטה המתכווננת של PANDA.

מיטה מתכווננת פנדה – גם על הובלה לא משלמים

יתרון נוסף במוצרים של פנדה, ובכלל זה במיטה המתכווננת, הוא שאין צורך לשלם על הובלה והרכבה. ההרכבה פשוטה והיא מתבצעת באופן עצמאי.

ממהרים? משלוח מהיר במיוחד

PANDA הוא מותג עם מנטליות אמריקאית, וזה בא לידי ביטוי לא רק בסטנדרט השירות, אלא גם בסטנדרט המשלוח. בעוד שבחנויות אחרות הלקוחות ממתינים 14 ואפילו 30 ימי עסקים, פנדה מתחייבת למשלוח תוך 5 ימי עסקים בלבד.

פנדה מזרון

ויש גם אפשרות להזמין מיטה + מזרן פנדה בהנחה

רוכשי המיטות בדרך כלל נחלקים לכאלה שכבר יש להם מזרן ולכאלה שמחפשים מיטה + מזרן.

חברת פנדה ידועה בזכות מזרון פנדה האיכותי והפופולרי שלה, אז אם אתם כבר קונים מיטה – כדאי שתצטיידו גם במזרון ויסקו המעולה של PANDA.  תוכלו לבחור בין מגוון סוגים של מזרן פנדה:

  • מיטה מתכווננת + מזרן פנדה קלאסי
  • מיטה מתכווננת + מזרן פרימיום של פנדה

>> רוצים לקנות את כל מוצרי פנדה בהנחה? כריות, מצעים, מגבות וכו'? לחצו כאן והזינו קוד קופון poenta15

1
נגישות