ניסידן - כשמוסך הבית שלכם הופך למשפחה

ניסידן – כשמוסך הבית שלכם הופך למשפחה

עבור מי שמחפש מוסך מורשה לרנו או דאצ'יה, השם "מוסך ניסידן" ודאי מוכר. אילו שירותים תקבלו בו ובמה הוא שונה ממוסכים אחרים?

מוסך ניסידאן
מוסך ניסידן. צילום: ניסידן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

רוב האנשים לא ממש אוהבים להגיע עם הרכב שלהם למוסך, אך לעתים אפשר למצוא מוסך שעושה מאמץ מיוחד לתת ללקוחותיו תחושה של בית. לקוחות המוסך יודעים להעריך את היחס, לא פחות מאשר את המקצועיות ואת האמינות, וכאשר הם נשאלים על כך הם מדברים בשבחי המקום ומעידים על מקום אמין, על יחס הוגן ועל מחיר מנצח. "מוסך מורשה רנו נותן נרגשה של בית", מעידים הלקוחות שפוקדים את המקום. כך למשל, בזמן שהרכב נמצא בבדיקת דיאגנוסטיקה שגרתית, הלקוחות שותים קפה בקבלה ומעבירים את הזמן באווירה נינוחה.

במוסך מורשה ניסידן מתגאים ב-30 שנות מוניטין ובאנשי מקצוע שעוברים הכשרות תקופתיות. "אנשי הצוות עברו ועוברים את ההכשרות המתקדמות ביותר", אומרים במוסך, ומדגישים כי המקום שם דגש על מחלקת פחחות וצבע איכותית ביותר. "כמוסך יבואן מרכזי אנחנו מספקים את כל שירותי הטיפול עבור כל הרכבים' והכול לצד תנאי הסדר מול חברות הביטוח לרבות ליווי מלא במקרה שחלילה נפגע הרכב בתאונה או כל פגיעה אחרת".

מה הופך את ניסידן מיוחד ביחס לנותני שירות דומים או אחרים?

כל מי שנאלץ לבקר במוסך, מוטרד מנושא הזמן – כמה זמן הרכב יהיה במוסך וכמה זמן הוא "יבזבז" על הגעה, המתנה וכו'. זה בדיוק היתרון של ניסידאן. "המומחיות שלנו בניסידן היא לאבחן ולאתר את התקלה במהירות האפשרית. גם אם נדרשים שירותי גרירה ללא התרעה, אנו פועלים 24/7 כדי לאפשר לכם את כל השירותים הנ"ל באזורי נתניה והסביבה", הם מספרים. "הצוות שלנו מיומן ויש לנו ציוד ואבחון חדשני ותואם טכנולוגיות המתקדמות ביותר. הזמן של הלקוחות חשוב לנו", הם אומרים ומתגאים ביתרון הגדול שהם מציעים: רכב חליפי שמגיע אל מקום התאונה ומאפשר להמשיך אל הפגישה, אל הוצאת הילדים מהמסגרות החינוכיות או אל כל פעילות יומיומית אחרת, הכול כדי שלא לשבש לאף אחד את שגרת היום.

כיצד מתנהלים במוסך ניסידן במקרה של תאונה?

מרגע הדיווח על התאונה, במרכז השירות של ניסידן פועלים למען הלקוח, ומסייעים בין היתר גם במילוי טופסי התאונה. במוסך מציינים אף את עניין הבירור מול שמאי מוסמך מטעם חברת הביטוח, כך שזה יבצע את כל משימותיו במהירות המרבית והנזק יוערך במהירות ומקצועיות, ייקבע במהירות ויועבר אל תביעות צד' ג' מטעם המוסך.

מהם פתרונות פחחות ורכב שהמוסך מציע?

הציוד של ניסידן מתקדם ביותר כדי להבטיח את השבת פח הרכב לנראות התקינה.

"אנחנו משתמשים בציוד מתיחה מתקדם, חלפי פח ופלסטיק מקוריים על פי יצרן וכן צבע מקורי ואיכותי המבוסס על צבעי תנור מתקדמים", אומרים בניסידן. "המוטו שלנו להשיב את הרכב למצב המקורי שלו, לבצע לו את כל הבדיקות המתבקשות והמקיפות ובסופו של דבר להשיג תוצאה של רכב תקין שנראה מצוין".

 

1
נגישות