סרט מקורי בכל שבוע: נטפליקס מגלה את מה ואת מי נראה בחודשים הקרובים

סרט מקורי בכל שבוע: נטפליקס מגלה את מה ואת מי נראה בחודשים הקרובים

החל מדניאל קרייג ועד אדם סנדלר ושרליז ת'רון, נטפליקס ממשיכה לגייס כוכבים. ההבטחה: בשנה הקרובה יעלה כל שבוע סרט בנטפליקס

סרט בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אקשן, קומדיה, דרמה – לא משנה איזה סגנון של סרטים אתם אוהבים, נטפליקס מבטיחה שיהיה לכם מה לראות עד סוף שנת 2022. אל רשימת הסרטים בנטפליקס יצטרף בכל שבוע סרט מקורי חדש, ובמהלך השנה כולה מדובר ב-74 סרטים מקוריים של החברה. נטפליקס משקיעה הרבה מאוד כסף בתוכן ובכוכבים שהיא מגייסת. בחודשים האחרונים, למשל, ראינו נבחרת של שחקנים כמו לאונרדו דה קפריו ומריל סטריפ בסרט "אל תסתכלו למעלה", או סנדרה בולוק בסרט "קלון". בין הכוכבים ש-NETFLIX גייסה לסרטים החדשים: האלי ברי, שתככב בסרט The Mothership, דניאל קרייג בסרט "רצח כתוב היטב 2", מילי בובי בראון בסרט "אנולה הולמס 2", אדם סנדלר (Hustle and Spaceman), ג'ונה היל ואדי מרפי (You People) ועוד רבים.

אחד הסרטים המסקרנים שנטפליקס יצרה הוא סרט האנימציה "חיית הים" Slumberland, בכיכובו של ג'ייסון מומואה. סרט אחר יהיה "בית הספר לטוב ולרע" עם שרליז ת'רון וקרי וושינגטון.

אגב, גם את גל גדות נוכל לראות שוב בנטפליקס. ענקית הסטרימינג תשלם לכוכבת הישראלית סכום של 8 ספרות עבור השתתפותה בסדרת סרטים בסגנון "ג'יימס בונד" – אשר הפעם הדמות הראשית בהם היא אישה. זאת, אחרי ההצלחה האדירה של הסרט "הודעה אדומה" שבו כיכבה לאחרונה גדות לצד דוויין ג'ונסון וריאן ריינולדס.

סרטים מומלצים בנטפליקס - RED NOTICE
ריאן ריינולדס, גל גדות ודווין ג'ונסון בסרט RED NOTICE בנטפליקס

סרטים מקוריים בנטפליקס: התחרות עושה את שלה

כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, מחירי נטפליקס בישראל מטפסים שוב, והופכים את השירות הזה ללא זול כלל – במיוחד אם אתם משלמים על חבילת פרימיום שמאפשרת צפייה באיכות גבוהה בחמישה מכשירים. את ההתייקרות נטפליקס מסבירה בצורך להשקיע הרבה מאוד כסף ביצירת תוכן מקורי. לנטפליקס יש תחרות מאוד קשה, בעיקר בארה"ב אבל גם במדינות אחרות. אחת המתחרות שלה היא אמזון פריים וידאו, שירות הסטרימינג של אמזון. השירות הזה פעיל גם בארץ, אבל הרבה פחות מוכר לישראלים, למרות שהוא זול יותר ומציע תוכן מתורגם לעברית.


מתחרה נוספת היא אפל TVּּ+, שירות הסטרימינג של אפל. אפל TV פלוס הוא שירות שפועל בישראל עם תרגום בעברית מאז הקמתו, אבל למרות שהוא יותר זול – הוא לא כל כך נפוץ בארץ, בין היתר משום שיש בו הרבה פחות תוכן מאר בנטפליקס.

מתחרה אחרת, ויותר משמעותית, היא דיסני פלוס – שירות הסטרימינג של דיסני. דיסני+ הושק בארה"ב לפני מספר שנים, ועם ההשקה נשללו זכויות השידור של כל תכני דיסני בנטפליקס. כאן צריך להזכיר שדיסני זה לא רק שלגיה ומיקי מאוס, אלא מעצמת תוכן אדירה שכוללת גם את MARVEL, סרטי מלחמת הכוכבים, ואפילו נשיונל ג'אוגרפיק. בקרוב יושק השירות של דיסני+ בישראל, וזו תהיה לראשונה תחרות משמעותית לנטפליקס. מדובר בשירות הרבה יותר זול, שעלותו פחות מ-30 ש"ח בחודש, בלי בחירה בין כמה חבילות.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

גיימינג בנטפליקס

נטפליקס היא עדיין שירות הסטרימינג המצליח בעולם, אך הדוחות האחרונים שלה מעידים על ירידה במספר הנרשמים. הירידה הזאת במידה מסוימת צפויה, לאחר הגידול החד במספר הנרשמים שהצטרפו לשירות בתחילת תקופת הקורונה. נטפליקס מצדה לא קופאת על השמרים, וכדי לשמור על חוסנה היא מתחילה להתרחב גם לתחום הגיימינג.

אז באילו משחקים אפשר לשחק דרך נטפליקס? מטבע הדברים, הרעיון הוא שהמשחקים יהיו קשורים לתוכן של נטפליקס, כמו משחק המבוסס על הסדרה דברים מוזרים. החלק הטוב הוא שהגיימינג לא אמור להיות כרוך בתשלום נוסף, אלא כלול במחיר המינוי. פרטים נוספים – בכתבה גיימינג בנטפליקס.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות