טיפול טבעי בכליות במרפאת צוף צמחים

טיפול טבעי בכליות במרפאת צוף צמחים

לצד הרפואה הקונבנציונלית, רבים מחפשים ומקבלים מענה לבעיות בכליות גם ברפואה הטבעית. אחת המרפאות היא טבעיות היא צוף פרחים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לכליות תפקיד חשוב מאוד בגוף האדם, וכאשר הן לא מתפקדות או מתפקדות באופן חלקי, נגרם לנו סבל רב. איכות החיים נפגעת והמצב הבריאותי עלול להידרדר. מהו תפקיד הכליות? אילו מחלות עלולות להיגרם בשל בעיה בתפקודן? וכיצד מרפאת צוף צמחים יכולה לסייע לכם להתמודד עם כך? מיד תקבלו את כל התשובות.

מהו תפקיד הכליות?

לכליות יש שלושה תפקידים מרכזיים בגוף האדם:

שמירה על משק המים והמלחים בגוף

הכליות יודעות לשמור מלחים ומינרלים שונים שנדרשים עבורנו ולספוג מים בחזרה אל הדם. שאר העודפים מפונים אל השתן.

ניקיון הדם

מלבד שמירה על איזון מים ומלחים, הכליות יודעות להפריש רעלים ותוצרים מטבוליים שונים אל השתן ובכך מנקות את הדם.

ייצור הורמונים

בכליות ישנם מוקדים שמשתתפים בייצור הורמונים חשובים ביותר עבור האדם, בין היתר ויסות לחץ דם, יצירת ויטמין D וויסות קצב ייצור כדוריות דם אדומות על ידי הפרשת ההורמון אריטרופואטין.

חשוב גם לציין כי למרות שיש לנו שתי כליות, כל אחת מהן בתפקוד גבוה יכולה למעשה להחליף את השנייה. הבעיות מתחילות כאשר הכליות מתחילות לסבול מליקויים שונים ונדרש טיפול רפואי מתאים וכמו כן, טיפול טבעי מסייע, כמו זה שניתן על ידי מרפאת צוף צמחים.

מחלות כליה שכיחות

אנשים רבים מגיעים אל מרפאת צוף צמחים לאחר שקיבלו אבחנה לכך שהם סובלים מבעיות כליה שונות וביניהן:

אבנים בכליות

אלו הם משקעים לא מסיסיים של מינרלים שונים, שאותם ניתן למצוא בחלקים שונים לאורך הכליה והצטברותם עשויה לגרום לשלל תופעות לוואי, לרבות כאבים עזים. אבנים אלו יכולות להיות גדולות או קטנות ומלבד כאבים הן עלולות לגרום לדימומים, זיהומים ובמקרים מסוימים לחסימה של דרכי השתן ופגיעה בכליות עצמן.

ירידה בתפקוד כלייתי

מצב שבו יכולת הכליות לעמוד במשימות השונות (ייצור הורמונים, הפרשת פסולת, שמירה על משק נוזלים ומינרלים) נפגעת בצורה משמעותית. הסיבות שעלולות לגרום לכך רבות וכוללות זיהומים, יתר לחץ דם גבוה, סכרת שאינה מאוזנת, חשיפה לרעלים ועוד. מחלות כליה נרחבות וכרוניות עשויות לגרום גם לאובדן תפקוד, צורך בדיאליזה ולעיתים אף להשתלת כליה.

גידולים

יכולים להיות שפירים או ממאירים ולאורך כל חלקי הכליה, בנפרונים, הצינורית המאספת, בתאים מייצרי ההורמונים וכו'.


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? לחצו כאן >


התסמינים של כל אחת מהבעיות שתוארו לעיל עשויים להיות מגוונים מאוד, מה שמקשה פעמים רבות על ביצוע אבחנה נכונה. יחד עם זאת, בירור מקיף, שימוש בבדיקות הדמיה, בדיקות שתן, בדיקות דם, בדיקת קצב סינון כליה ולקיחת דגימה (ביופסיה) בהחלט יכול להשיג אבחון ממוקד ומוצלח. במרפאת צוף צמחים משלימים את האבחנה באמצעות שיטות הרפואה הסינית, בדיקת הפה, גלגל העיניים ועוד.

מרפאת צוף צמחים – הקלה לבעיות הכליה שלכם

אנשים רבים מחפשים טיפולים טבעיים למיניהם לבעיות הכליה שלהם, בנוסף או במקום הטיפולים הקונבנציונליים שהם מקבלים. הם מוצאים אותם במרפאת צוף צמחים, אשר מתמחה בהתאמת הטיפול המיטבי הטוב ביותר למטופל בגישה הוליסטית, שלמעשה נוגעת בהיבטים הפיזיים של המטופל, האבחון, התסמינים והממצאים השונים, תוך התייחסות גם למצב הרגשי שלו. באופן זה הטיפול הופך להיות שלם ומקיף והתוצאות אינן מאחרות מלהגיע, גם במקרים קשים של מחלות כליה חמורות ביותר.

המלצות מהרשת על הטיפול הטבעי במרפאת צוף צמחים

"הגעתי דרך האינטרנט לצוף צמחים, לאחר שלא קיבלתי מענה מוחשי בטיפול בבעיות הכליות באמצעות הרפואה הקונבנציונאלית שהסתכם בבדיקה ועוד בדיקה וטיפול אין. לאחר הטלפון הראשון לצוף צמחים השתכנעתי שאני במקום הנכון ובידיים הטובות ביותר"

"הגעתי לצוף צמחים לפני כ-45 ימים עם כליות פוליציסטיות שכמעט לא מתפקדות. מיטב הרופאים והפרופסורים ציינו שעומדת בפניי אפשרות אחת בלבד והיא טיפולי דיאליזה! במצב רפואי חמור זה הגעתי אל צוף צמחים לאחר חיפושים אחר מזור. כבר במפגש ההיכרות הבנתי שאני בידיים טובות".

ואלו רק שתי דוגמאות מתוך אינספור מטופלים שנעזרו בטיפולים הטבעיים של מרפאת צוף צמחים, מצאו מזור לבעיות הכליה שלהם והחזירו לעצמם את איכות החיים בחזרה.

1
נגישות