רשת מכבי אסתטיקה במבצעי סוף שנה עם צ'ופר שווה: מסכה וסרום עם זהב

רשת מכבי אסתטיקה במבצעי סוף שנה עם צ'ופר שווה: מסכה וסרום עם זהב

מבצעי מכבי אסתטיקה כוללים הנחה ענקית על טיפולים אסתטיים, ביניהם הזרקות וטכנולוגיית לייזר, וגם תכשירי טיפוח יוקרתיים של ד"ר אלמן מתנה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בפני מי שמעוניין כיום בטיפולים אסתטיים כמו הזרקות, טיפולי פנים וגוף, הסרת והשתלת שיער, טיפול בצלוליטיס, טיפול באקנה, טיפולים קוסמטיים משלימים ועוד, עומד מגוון אפשרויות. לצד קוסמטיקאיות פרטיות או מכונים מוכרים, החלה לפעול בחודשים האחרונים גם רשת "מכבי אסתטיקה". השם עלול לבלבל מעט בגלל המיתוג של מכבי, אז בואו נעשה קצת סדר. "מכבי אסתטיקה" היא רשת טיפולים אסתטיים מקבוצת מכבי – אשר נותנת שירותים לא רק לחברי מכבי אלא לכלל הלקוחות.

מאחר שלמכבי אין ניסיון בתחום, לשם הקמת הרשת היא רכשה את רשת המרפאות האסתטיות של ד"ר מוניקה אלמן. אלמן היא רופאת עור בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום, והרשת שלה מונה 5 סניפים ברחבי הארץ: ת״א, אשדוד, חיפה, רעננה וראשון לציון. כעת היא יוצאת במבצעי סוף שנה – שכוללים כגם צ'ופר שווה במיוחד.

מבצעי סוף שנה במכבי אסתטיקה

יש ענפים שבהם מאוד מקובל לראות מבצעי סוף שנה, כמו למשל ענף האופנה, ענף הרכב או ענף החשמל. כך למשל, אנחנו רואים עכשיו ברשת באג אייפון 14 פרו מקס בהנחה מטורפת של 600 ש"ח ועוד מבצעים.

אבל מסתבר שגם כאשר לא מדובר במוצרים פיזיים, יש מבצעים שכדאי לשים אליהם לב, ושגם בתחום הטיפולים האסתטיים יש הנחות. מכבי אסתיקה מציעה כעת חבילה בהנחה של 30%. החבילה כוללת:

  1. פרופילו – חומר אשר משדרג בנייה של קולגן ומוזרק לכל הפנים כולל צוואר.
  2. בוטוקוס מלא – 3 אזורים.

2 טיפולים משולבים בטכנולוגיה לייזר וטיקסל אשר גורמים למיצוק הפנים והצוואר המתבצעים באותו מעמד בהפרש של 10 ימים אחד מהשני.

  • עבור טיפול אצל ד"ר מוניקה, העלות היא 5,600 ₪
  • עבור טיפול אצל שאר הנושאים, העלות היא 5,200 ש"ח ₪

סרום ומסכה עם זהב של ד"ר אלמן: צ'ופר בשווי מאות שקלים

כאמור, לקוחות המנצלים את המבצע מקבלים גם צ'ופר שווה: שני מוצרי פרימיום במתנה – סרום וקרם זהב (בשווי של 740 ש"ח).

זה כבר כמה שנים שנעשה שימוש בזהב בתכשירי טיפוח. מדובר למעשה בחלקיקי ננו זהב – שנתפסים כתורמים לעלייה בייצור קולגן ולשיפור האלסטיות של העור. בנוסף, הזהב משפר את חילוף החומרים הבין תאי ותורם לשיפור מרקם מוארות העור.

המחיר המלא של כל אחד מהתכשירים עומד על 370 ש"ח.

1
נגישות