איך לרדת במשקל במהירות ובקלות? - פואנטה

איך לרדת במשקל במהירות ובקלות?

(תוכן מקודם)

ירידה מהירה במשקל צריכה להיות מלווה בשינוי באורח החיים. בשלב הראשון, מה שכדאי לעשות זה לבסס את הניסיון לרזות על תפריט לירידה במשקל. בתפריט כזה הדגש הוא על מאכלים מזינים בלבד, על היעדר מזון מעובד ועל מינימום משקאות מסוכרים ומקסימום מים טריים. בהמשך, אותו תפריט לירידה במשקל אמור להעניק לגוף את התנאים הנדרשים עבורו כדי להיות חיוני ובריא יותר.

בשלב השני, טיפים לירידה במשקל מתייחסים לאופן שבו שורפים את הקלוריות והאנרגיה. כאן המקום להזכיר שבכל תהליך של ירידה מהירה במשקל יש רק נוסחה אחת: מוצאים יותר קלוריות ממה שמכניסים.

בעוד שתפריט לירידה במשקל אחראי על העניין של התזונה והכנסת האנרגיה, את הוצאת הקלוריות אפשר לבצע רק על בסיס פעילות גופנית.



במילים אחרות, דיאטה מהירה וקלה יכולה להיות אפקטיבית אם מצליחים לשלב בין תזונה נכונה לבין פעילות גופנית. כך מצד אחד ממשיכים להזין את הגוף ולשמור על הבריאות ואורח החיים, ומצד שני שורפים קלוריות ושומנים מיותרים. את התוצאות של טיפים לירידה במשקל מן הסוג הזה אפשר לראות מהר יחסית, אך חשוב מכך, הם מגדילים את הסיכוי לשמור על משקל היעד למשך הרבה מאוד זמן.

האם הטיפים תקפים גם לגבי ירידה במשקל לאחר לידה?

כל ניסיון של ירידה מהירה במשקל חייב להתבצע בהתאם למצב הרפואי ולנסיבות הקיימות. אם לוקחים כדוגמה מצב ספציפי של ניסיון ירידה במשקל לאחר לידה, אפשר להתייעץ עם הרופא המלווה ולהתחיל את התהליך בצורה הדרגתית. מנגד, החדשות הטובות הן שרוב הטיפים נשארים רלוונטיים.

ירידה מהירה במשקל באמצעות החלפת התפריט התזונתי והגברת קצב הפעילות הגופנית חשובה מאוד גם לאחר לידה. מלבד חיטוב הגוף, הירידה במשקל מסייעת להתאוששות ולחזרה לשגרה.

אם מיניקים במהלך ירידה במשקל לאחר לידה, צריך לבדוק כל הזמן שהתינוק מקבל מה שהוא צריך. את הבדיקה הזו מבצעים על בסיס משקל הגוף של התינוק ובביקורות תקופתיות בטיפות חלב.

בהמשך, כל שנותר הוא לשמור על משקל היעד ולדאוג שהירידה במשקל לא תבוא על חשבון הבריאות.



1
נגישות