מדריך טלוויזיות LG למונדיאל

מדריך טלוויזיות LG למונדיאל

לא משנה אם אתם בעד ברזיל או בעד צרפת – דבר אחד בטוח, את המונדיאל אתם רוצים לראות בטלוויזיה מעולה. קבלו מדריך טלוויזיות LG

טלוויזיות LG OLED: מהדורנ מיוחדת למונדיאל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם תכננתם לקנות טלוויזיה חדשה, עכשיו הזמן הכי טוב לעשות את זה: השילוב בין הסיילים של נובמבר לבין מבצעי טלוויזיות לקראת המונדיאל מייצר הזדמנויות נהדרות, בפרט עבור מי שמחפש טלוויזיות LG. הענקית הקוריאנית מציעה מגוון עצום של טלוויזיות, בכל תקציב, בכל גודל בכל רזולוציה ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר – ולקראת המונדיאל אף השיקה בארץ מהדורה מיוחדת של טלוויזיות OLED, המותאמת במיוחד לצפייה בשידורי ספורט, במחיר נגיש מאי פעם. אם אתם מחפשים טלוויזיה גדולה במיוחד, טלוויזיית QNED של LG ייתנו לכם את המענה. כך או כך, בכל טלוויזיית LG שתבחרו תקבלו איכות צפייה מעולה, ממשק בעברית, מערכת הפעלה ידידותית, שלט רחוק אינטואיטיבי, וכמובן, עיצוב אלגנטי.

רגע לפני שנעמיק בפרטי הדגמים החדשים והמסקרנים, הנה מדריך קצר שיסייע לכם לבחור בטלוויזיה שתתאים לכם.

טכנולוגיה ותצוגה: רקע קצר על OLED ו-QNED בליין טלוויזיות LG

חוויית הצפייה נגזרת כמובן בעיקר מהטכנולוגיה שבה מיוצרת הטלוויזיה, וכידוע, LG נמצאת בחזית הטכנולוגיה. החברה הקוריאנית חתומה על טכנולוגיית ה-OLED פורצת הדרך, שבה כל פיקסל מואר באופן עצמאי והשחור הוא שחור מוחלט. הטכנולוגיה של מסכי ה-OLED מאפשרת דיוק מירבי של צבעים ופרטים.

לצד טלוויזיות OLED, החברה מציעה גם טלוויזיות בטכנולוגיות אחרות, ובראשן ה-QNED החדשנית, המשלבת שתי טכנולוגיות צבע מתקדמות Quantum Dot ו-NanoCell. בזכות השילוב הזה, טווח הצבעים הנראה על המסך רחב במיוחד והצופה מקבל 100% נפח צבע. התמונה איכותית גם בבהירות גבוהה וגם בסביבה חשוכה, והצבעים מדויקים לחלוטין גם בזווית צפייה של 30 מעלות. בדגמים האלה, שיש בהם תאורת MiniLed, אפקט ההילה מינימלי והצבעים השחורים קרובים מאוד למציאות. מי שמחפש מסך 8K ענק, ימצא את מבוקשו בדגמי ה-QNED.

גודל הטלוויזיה: לראות כל שערה בזקן של מסי

אם אתם לא טסים למונדיאל, בטח לא תתנגדו שהמונדיאל יגיע אליכם. אולי לא תראו את ניימאר בגודל טבעי, אבל עם מסך גדול ואיכותי תוכלו ממש לראות אותו מזיע… אז תשכחו ממסך קטן. פעם אנשים הסתפקו במסך 42 אינץ' וחשבו שהוא עצום, כיום קיימת מגמה בולטת של מעבר למסכים גדולים. כמה גדולים? החל מ55 אינץ' וצפונה, עם גידול ניכר ברכישות של 65 אינץ'. הביקוש גדל והולך גם למסכים גדולים עוד יותר, בגודל 75 אינץ', ואפילו למסכי ענק בגודל 86 אינץ'. ולמה לא בעצם? מצד אחד, הטכנולוגיה מאפשרת כיום לצפות במסך גדול וליהנות מתמונה מרהיבה גם בחדר יחסית קטן. מצד שני, מחיריהם של מסכים גדולים כיום כבר לא גבוהים כבעבר.

מהדורת ה-OLED המיוחדת של טלוויזיות LG מגיעה בגדלים של 55, 65 או 77 אינץ', ומביאה איתה שורה של יתרונות ייחודיים. בעבור מי שמחפש מסכים גדולים אף יותר LG מציעה מגוון מסכי QNED, ובכלל זה מסך QNED ענק בגודל 86 אינץ'.

חוויית צפייה משודרגת: לשבת בסלון ולהרגיש במגרש

אז נכון, אין כמו לשבת באצטדיון הכדורגל, לראות את רונאלדו מבקיע ולשמוע את האוהדים מריעים. אבל טלוויזיות LG שהושקו לקראת המונדיאל מביאה אתכם הכי קרוב לקטאר, בלי לעבור בנתב"ג. ב-LG שילבו במסכי ה-OLED הללו פיצ'רים מיוחדים שמשדרגים את חוויית הצפייה במסכי ספורט, כמו למשל מעבר חלק יותר בין התמונות. LG פיתחה לשם כך את מנגנון התנועה TruMotion, שמייצר באופן מלאכותי פריימים חדשים בין כל שני פריימים קיימים, כך הצופה מקבל תחושה שהוא רואה 50 פריימים לשנייה במקום 25 פריימים לשניה, וחווה פחות ריצוד.

חוויית הצפייה שמורה לא רק למי שיושב מול המסך. משחקי כדורגל הרי לא רואים לבד, וב-LG דאגו לכך שגם החבר'ה שאיחרו ויושבים בצדדים ייהנו בדיוק מאותה איכות תמונה שרואים אלה שהגיעו ראשונים ותפסו את המקומות הטובים מול המסך. זאת, בזכות זווית הצפייה הרחבה של הטלוויזיה, שמאפשרת לא לאבד שום פרט.

אגב, אחת הדרכים למקסם את החוויה היא להשתמש בעוד תכונה שימושית במיוחד שמציעות הטלוויזיות של LG: התראות ספורט. אפשר לקבל מגוון התראות בהתאמה אישית ע”פ הנבחרות המועדפות עליכם, היישר למסך ה-LG שלכם. בין היתר תדעו בדיוק מתי שריקת הפתיחה והסיום, אילו שערים הובקעו ומה תקציר המשחק.

לשמוע את השופט שורק ואת הקהל מריע

וכמובן, אי אפשר לדבר על חוויית כדורגל בלי הצלילים שמלווים אותה. כל מי שישב פעם באצטדיון יודע שמשחק הוא לא משחק בלי לשמוע את הקהל… לשמחתנו, תקופת הקורונה מאחורינו והאוהדים חזרו למגרשים. הטלוויזיות המתקדמות של LG תומכות בפורמט הסאונד המתקדם Dolby Atmos, כך שגם אתם לא יושבים בין האוהדים, תוכלו לשמוע אותם כאילו אתם שם, לחגוג איתם, להריע ולהתאכזב יחד.

דוגמאות – טלוויזיות LG מומלצות לצפייה במונדיאל

מסכי OLED CS Special Edition – דגמים CS55, CS65, 77CS

LG OLED בגודל 65 אינץ'

  • גודל ואיכות: 55 אינץ' / 65 אינץ' / 75 אינץ' בטכנולוגיית OLED עם 8.3 מיליון פיקסלים המוארים באופן עצמאי
  • רזולוציה: 4K
  • מעבד: α9 דור 5 עם בינה מלאכותית (AI)
  • קצב רענון מסך: 120 הרץ
  • סאונד: תקן Dolby Vision IQ וסאונד היקפי מבית Dolby Atmos
  • חיפוש קולי בעברית

מה הופך את הדגמים הללו למתאימים במיוחד לצפייה בשידורי ספורט?

  • התראת ספורט בכוונון אישי
  • זווית צפייה רחבה במיוחד
  • מנגנון החלקת תמונה לצפייה חלקה במשחקי ספורט

מחירים – LG OLED CS

  • 55 אינץ' – 4790 ₪
  • 65 אינץ' – 6,490 ₪
  • 77 אינץ' – 10,490 ₪

מסכי QNED – דגמים 86QNED, 75QNED, 65QNED

עבור מי שמחפש מסכי QNED, יש שלושה מסכים גדולים – כאשר הגדול שביניהם הוא מסך ענק שמספק את חוויית הצפייה העוצמתית ביותר במשחק כדורגל. כאמור, מדובר בטכנולוגיה חדשנית שמאפשרת תמונה עשירה בצבעים ובהירות גבוהה. שלושת הדגמים מגיעים ברזולוציית 4K ועם מעבד מתקדם מבוסס בינה מלאכותית.כמו מסכי ה-OLED, גם אלה תומכים בפורמט הסאונד המתקדם דולבי אטמוס, ויאפשרו לכם לשמוע את המתרחש במגרש ממש כאילו אתם שם.
עוד בדומה לטלוויזיות ה-OLED, גם בדגמי ה-QNED תהנו ממערכת ההפעלה המצוינת webOS 22 של LG, הכוללת ניווט אינטואיטיבי, קיצורי דרך לאפליקציות ולשירותי סטרימינג כמו נטפליקס ודיסני+ ועוד.

מחירים – טלוויזיות QNED

  • 55 אינץ' – 3190 ₪
  • 65 אינץ' – 4290 ₪
  • 75 אינץ' – 6590 ₪
  • 86 אינץ' – 13,490 ₪


להשלמת החוויה – סאונד בר איכותי

מקרן קול S80QY של LG

כאמור, הטלוויזיות של LG מציעות סאונד מצוין, אבל בסופו של דבר גם לטלוויזיה יש מגבלות. לכן, מי שרוצה ליהנות מחוויה מושלמת של סאונד, כדאי שיצטייד במקרן קול של LG. החברה מציעה מגוון דגמים, ביניהם S75QY ו-S80QY, שמציעים שניהם חוויית קולנוע עוצמתית שתוכלו ליהנות ממנה כמובן גם אחרי המונדיאל, בין אם אתם צופים בנטפליקס ובין אם מאזינים להופעה חיה בספוטיפיי.

מקרן קול LG דגם S75QY מקרן קול LG דגם S80QY
3.1.2 ערוצים בהספק מקסימלי של W380  3.1.3 ערוצים בהספק מקסימלי של W480
טכנולוגיית סאונד Meridian עם כיול סאונד בעזרת AI טכנולוגיית סאונד Meridian עם כיול סאונד בעזרת AI
Dolby Atmos & DTS:X Dolby Atmos & DTS:X & IMAX ENHANCED
מערך סאונד הכולל 5 רמקולים לסאונד היקפי מושלם מערך סאונד הכולל 5 רמקולים לסאונד היקפי מושלם
2 רמקולים מכוונים כלפי מעלה (Up-firing) 3 רמקולים מכוונים כלפי מעלה (Up-firing)
סאב וופר אלחוטי בהספק W220 סאב וופר אלחוטי בגודל 8 אינץ'
תמיכה ב-WTP וברמקולים אחוריים מותאמים

מחיר מקרן קול LG

דגם S80QY – 2290 ₪.

בשורה התחתונה – המונדיאל מעולם לא היה קרוב יותר

המונדיאל הוא כמובן לא הסיבה היחידה לקנות עכשיו טלוויזיה. בסופו של דבר, הטלוויזיות הן בין המוצרים הטכנולוגיים שמשתפרים ומשתדרגים בקצב המהיר ביותר בתחום האלטרוניקה הבידורית, כך שמי שרוצה ליהנות מתמונה מעולה, ממשק מתקדם, מערכת הפעלה עדכנית וצליל קולנועי – כדאי שיתקדם לדגמים החדשים.

טווח המחירים כיום רחב מאוד, וכל אחד יכול למצוא דגם בתקציב המתאים לו. אמנם, טלוויזיות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר עולות יותר מדגמי הבסיס, אבל מחיריהן ירדו בהשוואה לעבר, והן נותנות תמורה מצוינת למחיר.

בחירה בטלוויזיות של LG מבטיחה לצרכנים גם בית טוב מבחינת שירות ואחריות, וכידוע, שירות טוב חשוב לפעמים לא פחות ממחיר טוב. הטלוויזיות מגיעות עם שלוש שנות אחריות ע״י קבוצת ח.י.

 

 

1
נגישות