הרצאה מרתקת של אדוה דדון, גיא פלג ודפנה ליאל - כרטיסים בהנחה

אדוה דדון, גיא פלג ודפנה ליאל בהרצאות מרתקות. כרטיסים בהנחה

תנו לעצמכם מתנה – הרצאות מעשירות של העיתונאיות והעיתונאים המובילים בישראל: גיא פלג, דפנה ליאל ואדוה דדון. פואנטה ובית ציוני אמריקה בשיתוף פעולה נוסף של הנחות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש אנשים שתמיד מעניין להקשיב למה שיש להם להגיד, כמו אדוה דדון, דפנה ליאל או גיא פלג. התפקיד הרשמי ככתבים של חדשות 12 אמנם לא מאפשר להם לומר הכול על המסך מפאת קוצר זמן או סיבות אחרות, אבל מעל הבמה, כאשר השעון לא מתקתק ואף אחד לא לוחץ באוזניהם לסיים – אפשר לקבל הצצה ליידע הרחב שלהם. לכן, מרגע שנפתחת מכירת הכרטיסים – האולם מתמלא במהירות וההרצאות מלאות מפה לפה. במסגרת שיתופי הפעולה של פואנטה החלטנו להנגיש גם אותן לציבור הרחב במחיר שווה לכל נפש. אנחנו שמחים להציג את הרצאותיהם של דפנה ליאל, גיא פלג ואדוה דדון ("אמנות השכנוע") במחירים נוחים במיוחד. ההרצאות מתקיימות בסוף פברואר ובראשית מרץ 2024, כך שמומלץ להזמין בהקדם.

כדי לקבל את ההנחה, אל תשכחו להוסיף את קוד הקופון הרלבנטי (אם יש). בקרוב נציע הרצאות נוספות.


אדוה דדון – אמנות השכנוע

קופון להרצאה: 69 ש"ח במקום 100 ש"ח

>> לחצו להזמנה במחיר מוזל – בהזנת קוד קופון 0077 >>

אדוה דדון הרצאה

מה אפשר ללמוד מהנוכלים הגדולים ביותר על הנעת אנשים לפעולה והשגת מטרות? מה מחבר בין הקסם של הפסיכופתים לבין אומנות השקר הגאונית של וינסטון צ׳רצ׳יל? כיצד שפת גוף ונראות מסייעות להשגת מטרות? מה מחבר בין גיבור הוליוודי לאמפתיה ושיווק? ומהם המאפיינים המדעיים שמייחדים את טכניקות ההשפעה וטמונים בעולם הריגול?

מלבד העובדה שהתשובות לכל אלה מרתקות ומסקרנות – כשתצאו מההרצאה של אדוה דדון תהיו אנשים הרבה יותר מוגנים והרבה יותר מודעים למה שמתרחש סביבכם. ייתכן שאפילו תגלו שאתם עובדים עם כמה אנשים שמוטב להיזהר מהם…

את אדוה דדון לא צריך להציג בפני רוב הישראלים. כתבת חדשות 12 חשפה לאורך השנים לא מעט נוכלים ותרגילי עוקץ. את הניסיון ואת היידע שצברה היא משתפת בהרצאה מרתקת, שתגרום לכם להבין למה גם האדם הכי חשדן עלול ליפול קורבן להונאה, אפילו אתם…

  • מתי? 25.2.24
  • איפה: בית ציוני אמריקה, תל אביב
  • למי מתאים? לכל אחד ואחת, כולל בני נוער

 

>> לחצו להזמנה במחיר מוזל – בהזנת קוד קופון 0077 >>


 

דפנה ליאל

>> המועד חלף, נעדכן בקרוב על  מועד חדש.

מהם הסיכויים שנראה בישראל שוב ראשת ממשלה? האם התרחקנו מכך, או שהתקרבנו? בעיצומה של ההתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר והמלחמה שהחלה בעקבותיה, בלטו נשים גיבורות ומלאות תושייה. אי אפשר שלא לתהות מה היה קורה אילו יותר נשים היו בתפקידי פיקוד והנהגה.

העיתונאית דפנה ליאל, אישה חזקה בעצמה, משתפת את הקהל בניתוח מעמיק של הייחודיות הטמונה במנהיגות נשית, ומביאה את נקודת מבטה האישי. בחברה שמתיימרת להיות שוויונית, היא חושפת את המחסומים השקופים שעדיין מעכבים את התקדמותן של נשים לתפקידים מובילים ומגלה כיצד נשים יכולות לעקוף אותם.

  • מתי? 24.2.24
  • איפה: בית ציוני אמריקה, תל אביב
  • למי מתאים? לכל אחד ואחת, כולל בני נוער

 

גיא פלג

הפרשיות שמסעירות את המדינה

המועד חלף נעדכן בקרוב על מועד חדש

אחרי ההרצאה של אדוה דדון, הדבר הכי טבעי הוא להבין מה קורה מאחורי הקלעים בחקירות הכי מסקרנות במדינה. במהלך יותר משני עשורים ככתב משפט ומשטרה, היידע שאגור במוחו של גיא פלג הוא אינסופי. את ההיכרות עם המתרחש מאחורי הקלעים, בין כתלי בית המשפט בדלתיים סגורות בין המושכים החוטים – הוא מביא אל הבמה.

כשתצאו מההרצאה הזאת, תסתכלו אחרת על מה שקורה במדינה ותבינו אחרת את הפרשות שלכאורה כולנו מכירים. כעת אפשר לשלם 49 ש"ח בלבד (במקום כ-100 ש"ח), באמצעות לחיצה על הקישור והזנת קוד קופון 1564.

  • מתי? 3.3.24
  • איפה: בית ציוני אמריקה, תל אביב
  • למי מתאים? לכל מי שאוהב לדעת מה קורה באמת
נגישות