בתי מלון מומלצים באילת

בתי מלון מומלצים באילת

הקורונה לא מאפשרת לנו לטוס כמעט בכלל, מה שהופך את אילת לאטרקטיבית מתמיד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

העולם השתנה לחלוטין בחצי השנה האחרונה בגלל הקורונה, ואחד השינויים העיקריים הוא בעולם התיירות. עד שהגיע לעולמנו וירוס הקורונה, רובנו היינו מורגלים לנסוע לחו"ל כדי לנפוש, לבלות ולראות עולם. כעת השמיים אמנם מתחילים להיפתח, אך בהדרגה ולמדינות מעטות. רבים בכל מקרה מעדיפים שלא לטוס בתקופה כזאת. לכן, מטבע הדברים, חופשה בישראל כיום היא אטרקטיבית במיוחד. כמה חודשים עוד נוכל לשבת מול המחשב ורק לעבוד שעות על גבי שעות?

כשחושבים על חופשה בארץ, עולה כמובן השאלה לאן לנסוע. אם אתם חולמים על חופשה של ים, אווירה טובה ואוכל נהדר, אילת היא מן הסתם מככבת בראש רשימת האפשרויות. השילוב בין הים, המדבר, המרחק, האווירה, השופינג… כל אלה הופכים אותה לקורצת במיוחד עבור מי שממש רוצה להתנתק לכמה ימים.

אם החלטתם על אילת, מגיע שלב ההתלבטות באיזה מלון באילת כדאי לנפוש. אם יש משהו שלא חסר בעיר הנופש הדרומית, הרי הם בתי מלון מכל הסוגים והמינים – החל מאכסניה, דרך מלון הכול כלול ועד מלון יוקרה.

כך בוחרים מלון באילת

ייתכן שהפעם האחרונה שהייתם באילת הייתה כלכך מזמן, עד כי אין לכם מושג אפילו איך ואיפה בעיר תמצאו את מלון החלומות שלכם. האפשרויות באילת רבות ומגונות, ומן הסתם יש מלונות שהם טובים יותר מאחרים. מעבר לסוגיית המחיר, אל תשכחו לברר כמה היבטים חשובים שישפיעו על השהייה שלכם בעיר הדרומית, במיוחד אם אתם מגיעים בטיסה ובלי רכב:

  • מיקום – איפה בדיוק נמצא המלון שלכם באילת? האם הוא ממוקם על הטיילת?
  • גודל – כמה חדרים יש במלון ועד כמה הוא גדול ורחב ידיים?
  • אטרקציות – כמה בריכות יש במלון, האם אלה בריכות מיוחדות? כמה חדרי אוכל? מה ההיצע של המשחקים והמשחקיות לילדים?
  • ערך מוסף – האם מציעים לכם במלון בילויים נוספים, כמו רב שירה בציבור, הופעות שונות ועוד?

הפרטים הללו עשויים להכריע את הכף בין בחירה במלון מסוים על פני מלון אחר.

כמה עולה לילה במלון?

איך אפשר לדבר על בתי מלון באילת ולא להזכיר גם את העלויות? כולנו יודעים שיש בתי מלון מאוד יוקרתיים ויקרים בעיר הזאת, אך מצד שני, החדשות הטובות הן שאפשר למצוא גם בתי מלון הרבה יותר זולים מאחרים.

כמו כן, זה ברור שאם אתם בודקים את העלויות של בתי מלון באילת בעונת השיא, המחיר שתשלמו על חדר ללילה יהיה יותר גבוה מאשר המחיר בעונה שנחשבת להרבה פחות תיירותית.

כדאי לדעת שאפילו אם המחירים שראיתם עבור המלון שמעניין אתכם גבוהים מדי, פעמים רבות תוכלו להוזיל את העלויות. יש מבצעים נהדרים עבור חדרים שונים במלונות באילת, כך ששווה לבדוק את העניין לעומק.

אל תוותרו על החופשה השנתית שלכם בגלל המצב המאתגר שאיתו כולנו מתמודדים. בצעו תחקיר והשוואת מחירים, עד שתמצאו נופש שמתאים לכם בעיר הכי קרובה לחו"ל…

1
נגישות