איזה כיסוי עדיף לגלקסי S22 – עבה או דק? כל היתרונות והחסרונות כאן

איזה כיסוי עדיף לגלקסי S22 – עבה או דק? היתרונות והחסרונות

אם אתם מחפשים כיסוי לגלקסי S22, קחו בחשבון שטווח המחירים עצום ומגיע גם ליותר מ-300 ש"ח. האם בצדק? לא בטוח. קבלו דוגמאות לכיסויים זולים יותר

כיסוי לגלקסי S22
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כשאנחנו ניגשים לרכוש כיסוי לגלקסי S22, כדאי להכיר מראש את כל היתרונות והחסרונות של הכיסויים שאנחנו מתלבטים ביניהם. יש בשוק מגוון כיסויים המציעים מיגון עבה או דק, יש כיסויים בצבעים שונים ועוד. סדרת גלקסי S22 כוללת בתוכה את ה-Galaxy S22, את ה-Galaxy S22 Plus ואת ה-Galaxy S22 Ultra, כאשר כל הדגמים כוללים מבנה זכוכית ומתכת מלא, וכמו כל טלפון סלולרי, גם הם רגישים לנפילות ושבר. אז איך נדע איזה כיסוי עדיף לגלקסי S22?

מבחר הכיסויים כיום רחב גם מבחינת עיצוב וחומרים וגם מבחינת טווח מחירים, אשר נע בין עשרות שקלים בודדים לכיסויים יקרים יותר שיכולים להגיע גם עד כ-300 ש"ח בהתאם לחומרי הייצור ולרמת ההגנה. בין החברות המבילות היום בשוק ניתן למצוא את אוטרבוקס (Otterbox) ו-PureGear שמקורן בארצות הברית, לצד Skech, Gear4, Toiko ואחרות הפרוסות מסביב לעולם.

איזה כיסוי עדיף לגלקסי S22?

כאמור, יש שפע של כיסויים – וכאן נתייחס לשניים מהם שמגיעים במחיר שפוי ונגיש, משום שהניסיון מלמד שכיסוי יקר הוא לא בהכרח יעיל יותר מכיסוי זול. מה שחשוב הוא החומרים שמהם הכיסוי מיוצר.

אז איזה כיסוי עדיף לגלקסי S22 – עבה או דק? כאן יש לקחת בחשבון גם את גודל הסמארטפון, משום שהכיסוי מגדיל אותו עוד יותר. בעוד שגלקסי S22 הוא בעל מסך לא מאוד גדול, גלקסי S22 אולטרה הוא כבר מכשיר מאוד גדול שהמסך שלו מתקרב ל-7 אינץ'. במידה שתבחרו עבורו כיסוי עבה, חוויית השימוש בו כנראה תהיה פחות נוחה והאחיזה יותר מסורבלת – אז קחו את זה בחשבון.

עבור מי שמחפש כיסוי דק ולא יקר, כדאי להכיר את סדרת Softek של PureGear. סדרה זו מגיעה במגוון צבעים ומאפשרת הגנה על המכשיר ללא צורך בהוספת משקל מיותר. הכיסוי עצמו עשוי מסיליקון רך וגמיש, כשבתוך הכיסוי נמצאת שכבת מיקרוזמש השומרת על הגלקסי S22 משריטות ונפילות. שכבת הסיליקון החיצונית נעימה למגע ומונעת החלקה, כך שתוכלו לאחוז במכשיר בבטחה. את הכיסוי ניתן להשיג בצבעים שחור, ורוד וכחול  – והמחיר הוא 79 ש”ח.

מגן אחר הוא מגן אשר מיוצר על ידי Skech. הוא כולל מבנה שקוף לחלוטין עם הגנה אלגנטית גם למצלמה וגם על המכשיר באופן כולל. על פי נתוני החברה, המגן עמיד בפני נפילות עד לגובה 2 מטר, כשהוא מיוצר באמצעות איחוד בין 2 שכבות להגנה מירבית על המכשיר. חלקו החיצוני קשיח במטרה לשמור על המכשיר בנפילות, בזמן שהאזור הקדמי גמיש יותר לבלימת זעזועים. את סדרת ה-Duo אפשר לרכוש עבור תג מחיר של 99 ש”ח.

אז איזה כיסוי עדיף? האמת היא שאין כאן תשובה חד משמעית, ובסופו של דבר מדובר בעניין של העדפה אישית גם בהיבט של העיצוב וגם בהיבט של התחושה ביד. קחו בחשבון שהטלפון שלכם הולך אתכם לכל מקום, אתם מניחים אותו בכל מקום והוא גם הופך במידה רבה לכרטיס הביקור שלכם, כך שחשוב שהוא ייראה אלגנטי וייצוגי, וגם יהיה לכם נוח.

בכל מקרה, אל תוותרו על מגן לטלפון – ורכשו אותו מיד עם הקנייה של המכשיר עצמו. תיקון למסך סמסונג הוא עסק יקר, ולא כדאי שאלפי שהשקלים שהשקעתם ירדו לטמיון.

1
נגישות