צבירת נקודות הנוסע המתמיד: גם כשאתם קונים סמסונג ברשת סאני מובייל

צבירת נקודות הנוסע המתמיד: גם כשאתם קונים סמסונג ברשת סאני מובייל

צבירת נקודות הנוסע המתמיד היא כמעט ספורט לאומי. כעת נפתחו עוד אפשרויות לצבירה מואצת דרך קנייה בשתי רשתות. רק חשוב לזכור להשוות מחירים

צבירת נקודות הנוסע המתמיד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

צבירת נקודות הנוסע המתמיד של אל על מתאפשרת בכל מיני דרכים, ועכשיו מחזיקי כרטיס אשראי פליי קארד יכולים גם לצבור נקודות בכמות מוגדלת בעת רכישה של מוצרי סמסונג ברשת סאני – יבואנית סמסונג מובייל. לסאני יש חנויות בכל רחבי הארץ וכן אתר אינטרנט. בין המוצרים שאפשר לקנות בחנויות סאני: טלפון סלולרי סמסונג (למשל גלקסי פולד 4, פליפ 4, גלקסי A73, גלקסי S22 ועוד), שעון חכם סמסונג (למשל Galaxy Watch 5 שזה עתה הושק), אוזניות סמסונג (כמו גלקסי באדס 2 פרו שהושקו ממש עכשיו), טאבלטים של סמסונג ועוד. מה שחשוב לזכור זה שהמחירים באתר סמסונג מובייל ובחנויות סאני הם לא מחירים זולים. בדרך כלל תוכלו למצוא את המוצרים של סמסונג במחירים יותר נמוכים באתרים כמו KSP או לאסט פרייס.

בנוסף, בקרוב יורחב שיתוף הפעולה של מועדון הנוסע המתמיד של אל על עם שופרסל, כך שתהיה צבירת נקודות מואצת דרך מועדון SUPREME (פרטים בהמשך).

צבירת נקודות הנוסע המתמיד בקניית מכשירי סמסונג – כמה תצברו?

ראשית נשוב ונדגיש, צבירת הנקודות בסאני מתאפשרת רק לחברי מועדון הנוסע המתמיד המחזיקים בכרטיס פליי קארד. נזכיר שכרטיס Fly Card הוא כרטיס אשראי חוץ בנקאי, אשר מי שמחזיק בו ומשלם באמצעותו צובר נקודות על עסקאות שונות. כך למשל, מי שמחזיק בכרטיס פליי קארד של מאסטר קארד צובר על כל הוצאה של 250 ש"ח נקודה אחת. כרטיסי הפרימיום מאפשרים צבירה מהירה יותר של  נקודה אחת עבור כל 190 ש"ח.

הצבירה על קניות בסאני היא צבירה כפולה: הלקוח צובר את הנקודות שהיה צובר בכל מקרה, ועל כך מתווספת צבירה לפי יחס המרה משופר.

מחזיקי פליי קארד
מחזיקי פליי קארד פרימיום
כמה נקודות צוברים על קניות רגילות נקודה על כל 250 ש"ח נקודה על כל 190 ש"ח
כמה נקודות צוברים על קנייה בחנויות סאני (בנוסף לצבירה הרגילה) נקודה על כל 55 ש"ח נקודה על כל 45 ש"ח

חברי מועדון הנוסע המתמיד שמשלמים על מוצרי סמסונג בסאני באמצעות כרטיס פליי קארד צוברים נקודת נוסע מתמיד אחת עבור כל קנייה ב-55 ש"ח, ואלו שמחזיקים בכרטיס פרימיום יצברו נקודה אחת עבור כל קנייה ב-45 ש"ח.

פואנטה בטלגרם

כאמור, הצבירה מתווספת לצבירה הרגילה בכרטיס האשראי, העומד על יחס צבירה של 1:250 בכרטיס פליי קארד ו-1:190 בכרטיס פליי קארד פרימיום בעת ביצוע רכישות רגילות בכרטיס.

WIN WIN לאל על ולסאני – לקוחות נאמנים שיעדיפו לקנות סמסונג

מן הסתם, שיתוף פעולה שמאפשרת צבירת נקודות נוסע מתמיד ברכישת מכשירי סמסונג ברשת סאני הוא שיתוף פעולה שטוב לשתי החברות. אל על יודעת שסמארטפונים ומכשירים כמו אוזניות ושעונים חכמים הם מוצרים שאנשים כל הזמן, במיוחד של סמסונג. בסמסונג השיקו לאחרונה את סדרת סמסונג גלקסי Z, אשר כוללת את הסמארטפון המתקפל גלקסי FLIP 4 האופנתי ואת גלקסי FOLD 4 היקר והמתקדם. לקוחות שיש להם כרטיס פליי קארד מקבלים באמצעות צבירת הנקודות המוגברת תמריץ מאוד רציני לרכוש את המכשירים הללו בסאני, למרות שהם מכשירים די יקרים (במיוחד ה-FOLD).

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

לדוגמה, צרכן שיקנה כעת את הסמארטפון המתקפל החדש גלקסי Z FLIP במחיר של כ-6450 ש"ח בסאני וישלם בפליי קארד (רגיל, לא פרימיום), יצבור 117 נקודות נוסע מתמיד. 

מועדון הנוסע המתמיד של אל על ופליי קארד – מידע נוסף

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מונה יותר מ-2.5 מיליון חברים בישראל ובעולם, מתוכם כ-330 אלף מחזיקים בכרטיס אשראי פליי קארד המשמש ככרטיס המרכזי בשימוש היומיומי של הלקוחות.


>>> האזינו לפודקאסט טריפל: המדריך השלם שיחסוך לכם כסף בטיסה ויעזור לכם למצוא את המזוודה 


כרטיס האשראי פליי קארד מאפשר קצב צבירה מהיר יותר ותנאי מימוש טובים יותר, אבל כמובן גורם למי שמחזיק בו להעדיף להשתמש בו על פני כרטיסים אחרים – שלעתים נותנים הטבות טובות אחרות.

בקרוב: צבירה בשופרסל SUPREME

כיום, מחזיקי כרטיס האשראי פליי קארד של אל על אשר מבצעים רכישות ברשת שופרסל וברשת הפארם BE מקבלים יחס צבירה כפול: נקודה על כל רכישה ב-125 שקלים (ונקודה על רכישה ב-95 לבעלי כרטיס פרימיון).

בקרוב השת"פ מתרחב גם למועדון לקוחות שופרסל SUPREME. במקרה הזה אין הגבלה רק למי שמחזיק בפליי קארד.

חברי מועדון הנוסע המתמיד שחברים גם במועדון שופרסל SUPREME, יוכלו לצבור נקודות גם  על כל רכישה ב-200 ש"ח בשופרסל, שופרסל אונליין ורשת הפארם Be.

יש עוד כרטיסי אשראי לצבירת נקודות לטיסות

נזכיר כי פליי קארד לא לבד: בשנים האחרונות הושקו עוד שני כרטיסי אשראי שמאפשרים צבירת נקודות לטיסות – אבל לא לאל על אלא לכלל חברות התעופה. מדובר בכרטיס BEYOND של הבנק הבינלאומי ראשון ובכרטיס פליי מקס של חברת האשראי מקס. כל הפרטים בכתבות שפרסמנו כאן בפואנטה על כרטיס האשראי ביונד ועל כרטיס SKYMAX של מקס.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות