חופשה באילת יקרה מדי? עכשיו אפשר לשקול טיסות לשארם א-שייח'

חופשה באילת יקרה מדי? עכשיו אפשר לשקול טיסות לשארם א-שייח'

לא חייבים לשלם את המחירים הרצחניים של החופשות בארץ. קו טיסות לשארם א-שייח' יחל לפעול כבר בפסח – ושימו לב כמה עולות טיסות וחבילות

טיסות לשארם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מחירי החופשות באילת מגיעים לאלפי שקלים ללילה, אך בקרוב מאוד הישראלים יוכלו לבלות בחופי הים האדום באזור אחר… בעקבות הסכמה בין ישראל למצרים, יושק קו חדש של טיסות לשארם מבן גוריון לשארם א-שייח' כבר בפסח. חבילה של שלושה לילות במלון 5 כוכבים וטיסות הלוך חזור, תעלה פחות מ-1,200 ש"ח – סכום שהוא יותר נמוך מלילה אחד במלון באילת.

בימים האחרונים גובש ההסדר בין המדינות. בצד הישראלי בוצעה עבודת מטה שהוביל השב"כ, בשיתוף המטה לביטחון לאומי (מל"ל) וגורמים נוספים. אלה עבדו מול הממשל המצרי, לגיבוש מתווה אבטחה שיאפשר את הפעלת הקו.

ארקיע – טיסות לשארם

כאמור, קו הטיסות לשארם א'-שייח יחלו במהלך חול המועד פסח, וחברות התעופה כבר מחממות מנועים. חברת ארקיע כבר הודיעה על תחילת הפעלת טיסות ישירות לשארם החל מ-2.4.22.

ארקיע תפעיל 2 טיסות ותשווק חבילות טיסה עם מיטב בתי המלון המפוארים בשארם, מרביתם על בסיס הכל כלול.



Booking.com

הטיסות יופעלו במטוסי האמבראר 195 והאיירבאס 321. זמן הטיסה לשארם: כשעה.

  • מחירי הטיסות: מ-130$ לכיוון (425 ש"ח), מכ-250$ לטיסות הלוך ושוב (כ-820 ש"ח).
  • מחירי החבילות: מ 360$ ל-3 לילות למלון 4 כוכבים (כ-1175 ש"ח).

ישראייר – טיסות ישירות לשארם

חברת ישראייר (שכזכור נרכשה ע"י רמי לוי) הודיעה גם כי כי  ברגע קבלת כל האישורים הנדרשים, היא תפעיל 15 טיסות שבועיות, 3 טיסות ביום. כמובן, יהיו גם חבילות של ישראייר.

  • מחירי הטיסות: מכ-800 ש"ח לטיסות הלוך ושוב.
  • מחירי החבילות: מ 350$ ל-3 לילות למלון 4 כוכבים (כ-1145 ש"ח).

לדברי הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר, בישראייר בטוחים שזה יהיה אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב הישראלים החל מהתקופה הקרובה: "משך הטיסה ליעד כשעה אחת בלבד, ומחירי הטיסות והחבילות נוחים מאוד. המלונות מגוונים, החופים יפים ויש הרבה אטרקציות ביעד".

טיסות אל על לשארם א-שייח'

בחברת אל על לא פרסמו עדיין צפי לטיסות. ״אל על תמיד בוחנת בחיוב יעדי טיסות חדשים אטרקטיביים בעולם. שארם א-שייח' זה בהחלט יעד שעשוי להיות אטרקטיבי בעתיד״.

עם זאת, כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, אל על וארקיע בדרך למיזוג, כך שלא מן הנמנע שאל על תשאיר את הקו הזה בידי ארקיע…

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות