סמסונג גלקסי באדס 2: אוזניות אלחוטיות זולות יחסית עם בידוד רעשים אקטיבי

סמסונג גלקסי באדס 2: אוזניות אלחוטיות זולות יחסית עם בידוד רעשים אקטיבי

בדגם גלקסי באדס 2, סמסונג בוחרת להציע אוזניות אלחוטיות זולות יחסית בהשוואה למחיר ההשקה של הדגמים האחרונים שלה. על מה מתפשרים? סקירת פואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

עבור מי שמחפש אוזניות אלחוטיות זולות יחסית ׁׁ(כ-500 ש"ח) ועדיין איכותיות, דגם סמסונג גלקסי באדס 2 הוא פתרון די מוצלח. למעשה, סמסונג Galaxy Buds 2 נועד בדיוק לזה. חשוב להבין שלמרות עיתוי ההשקה (במקביל להשקת הסמארטפונים המתקפלים היוקרתיים פליפ 3 ופולד 3), סמסונג לא מציעה כאן מוצר פרימיום או שדרוג לדגם הבאדס פרו שלה, אלא להפך – דגם בסיסי יותר במחיר נגיש יותר. כמה נגיש? באתר סאני המחיר הוא כ-550 ש"ח (לעומת מחיר השקה של 800 שקל לדגם הבאדס פרו). אנו מצאנו אותן ב-500 ש"ח (ראו בהמשך). כלומר, לא מדובר באוזניות בלוטות' זולות מאוד, אבל בהחלט לא יקרות כשמדובר באוזניות ממותגות.

אגב, סמסונג לא לבד. גם ג'אברה הבינה שיש צרכנים שלא רוצים או לא יכולים להוציא הרבה מאוד כסף על אוזניות, כך שיש לסמסונג גלקסי BUDS2 תחרות מצד הדגם הזול JABRE ELITE 3 שיצא לאחרונה במחיר של כ-330 ש"ח (היכנסו לכתבה אוזניות ג'ברה זולות? עכשיו יש דבר כזה. דגם Elite 3 הושק בישראל.

לאחרונה ניסינו את האוזניות האלחוטיות סמסונג גלקסי Buds 2, והנה המסקנות:

גלקסי באדס 2: תכונות עיקריות

אוזניות אלחוטיות זולות יחסית עם סינון רעשים אקטיבי

אחת התכונות החשובות לנו באוזניות היא כמובן סינון הרעשים, וכאן סמסונג בהחלט נדיבה. למרות שמדובר באוזניות אלחוטיות זולות יחסית, היא שילבה בגלקסי באדס 2 סינון רעשים אקטיבי שראינו בדגמים היותר יקרים שלה, והוא עובד טוב. הוא מנטרל מצוין רעשים מסוימים, כמו רעש של מאוורר בחדר, אבל כן ניתן לשמוע באופן עמום סוגים אחרים של רעש.

המשתמש יכול לבחור אם להפעיל את סינון הרעשים או לבטל אותו, והכול נעשה בצורה אינטואיטיבית ופשוטה. בהתנסות שלנו הסינון של המאוורר עבד כל כך טוב, עד כי לרגע חשבנו שיש בבית קצר חשמלי.

איכות שמע של מוזיקה ושיחות

אין ספק שסמסונג השתפרה מאז השיקה את הדגם הראשון, והשמע כאן מפתיע לטובה. אמנם מדובר באוזניות אלחוטיות זולות יחסית לדגם ה-PRO, אבל הצליל שהאוזניות מפיקות מוצלח ועשיר. הפרדת הסטריאו טובה מאוד וגם הבאסים נשמעים טוב.

האוזניות מציעות מצב צלילי סביבה, מה שמאפשר למשתמש לשוחח עם אדם אחר ולא להיות מנותק. המצב הזה צריך להיות מופעל ידנית.

פואנטה בטלגרם

 

מבחינת איכות שיחות טלפון, המשתמש שומע היטב, אך כשהוא מדבר באוזנייה קולו נשמע מעט מתכתי והאדם שהוא משוחח איתו מיד מבחין שהוא מדבר באוזניה ולא ישירות בטלפון. הצליל לא נקי לגמרי. עם זאת, קיימת כאן טכנולוגיה של הפחתת רעשי הסביבה, כך שהמאזין לא נאלץ לשמוע בקול רם את המכונית שעוברת או את הטרקטור שעובד בחוץ.

תפעול – לחיצה אחת לספוטיפיי

האוזניות מצוידות בחיישן שמפסיק את פעולתן כאשר מוציאים אותן מהאוזניים.

בעת ההאזנה, התפעול יכול להתבצע דרך האוזנייה או דרך האפלקיציה. בשתי האוזניות אפשר לבצע את הפעולות הבאות:

  • הפעלת/עצירת שיר: נגיעה בודדת
  • מעבר לשיר הבא: נגיעה כפולה
  • חזרה לשיר הקודם: נגיעה משולשת

בנוסף, אפשר להגדיר עבור כל אוזנייה פקודה לביצוע בעת לחיצה ארוכה: הגברה / הנמכה של הווליום; מעבר למצב סינון רעשים אקטיבי; הפעלת ספוטיפיי (או ביקסבי, שזה די מיותר בישראל).

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

בתוך האפליקציה קיימת קטגוריית מעבדות, ושם, כך מסתבר, אפשר גם כן לשלוט בעוצמת הווליום…

את מצב הסוללה תוכלו לראות באמצעות ווידג'ט שתיצרו מתוך האפליקציה. דרך הווידג'ט ניתן גם לכבות את אפשרות השליטה דרך האוזניות, ויש בזה יתרון כי אחרת בכל פעם שאתם נוגעים בהן כדי לתקן את מיקומן, אתם עלולים להעביר לשיר הבא וכו'. דרך הווידג'ט אפשר גם להפעיל את מצב סינון הרעשים האקטיבי.

עמידות למים ואבק

סמסונג אמנם מציעה בגלקסי באדס 2 עמידות למים ואבק, אבל מוגבלת. יש לזכור שאלה אוזניות אלחוטיות זולות יחסית, כך שדירוג העמידות שלהן הוא IPX2. הן יכולות להתמודד עם גשם קל או הזעה קלה, אבל לא כדאי להגזים.

גלקסי באדס 2: עיצוב ונוחות

אם יש פרט שבסמסונג כן הדגישו בעת השקת BUDS 2, הרי שזה הגודל. בסמסונג אומרים כי אלה האוזניות האלחוטיות הקטנות ביותר שלהם והקלות בותר, והן באמת קטנות יותר מדגמים קודמים. הן גם קלות ב-85 גרם מה-BUDS PRO, וזה הרבה כשמדובר במוצר כל כך קטן.

גלקסי באדס 2

 

מבחינת נוחות, בזכות הממדים הקטנים, לטעמי הן יותר נוחות מה-PRO למרות שהן זולות יותר. לערכה מצורפים 3 זוגות מתאמים, וכדאי לנסות את כולם כדי להשיג את האחיזה הטובה ביורתר. בנוסף, באמצעות אפליקציית Galaxy Wearable אפשר לוודא שהן מונחות טוב באוזן וכך להיות בטוחים שמקבלים את הצליל המיטבי.

בעת השימוש, מדי פעם יש צורך למקם את האוזניות שוב על האוזן, ויש לעשות זאת בעדינות כי לחיצה על האוזניות מייצרת כמובן פעולות שונות.

 

מבחינת הנראות, האוזניות בעלות מראה עדין שכמעט ואינו בולט באוזן.

סמסונג לא משדרת בעיצוב שום דבר שמרמז על כך שמדובר באוזניות אלחוטיות זולות יחסית לדגמים האחרים שלה. הן מגיעות בתוך קופסה מעוצבת, קטנה יחסית, שמזכירה קופסה של טבעת נישואין. הפעם סמסונג שיחקה מעט עם הצבעים כך שהחלק החיצוני של הקופסה אמנם לבן, אבל החלק הפנימי תואם לצבע האוזניות.

סמסונג מציעה את גלקסי באדס 2 ב-4 צבעים: לבנדר, זית עדין, לבן ושחור.

אפליקציית Galaxy Wearable

מעבר לשימושים הללו, האפליקציה מציעה שימושים נוספים, כמו התאמת האקולייזר. כפי שציינו, דרך האפליקציה אפשר גם לוודא שהאוזניות מתאימות לכם מבחינת האופן שבו הן מונחות על האוזן ומבחינת המתאמים שבחרתם. זו תכונה שימושית מאוד שלא הייתה קיימת בעבר.

גלקסי BUDS 2: אקו סיסטם עם שעון חכם גלקסי ומכשירים אחרים

כאמור, סמסונג השיקה את באדס 2 במקביל להשקות של מכשיריה החדשים האחרים: הסמארטפון המתקפל Z פליפ 3, Z FOLD 3 וגם השעון החכם Galaxy Watch 4. כאשר משתמשים בשעון ובאוזניות, ניתן לראות על מסך השעון חיווי לגבי האוזניות.

בנוסף, יש לאוזניות תכונת AUTO SWITCH, כך שאם אתם למשל מאזינים למוזיקה באוזניות בדרך ואז נכנסים לחדר ועובדים על טאבלט של סמסונג, יש מעבר חלק בין המכשירים.

סוללה וטעינה: גלקסי Buds 2 מציעות טעינה אלחוטית

מבחינת זמן השימוש שהאוזניות מספקות, הוא די ארוך: מדובר בכ-5 שעות כשסינון הרעשים האקטיבי פועל, וכ-6-7 שעות כשהוא לא פועל. יחד עם המארז, מדובר ב-20 שעות, כך שאתם יכולים לסמוך עליהן כשאתם עולים על טיסה ארוכה למשל. מארז הטעינה תומך בטעינה אלחוטית. אם יש לכם את אחד ממכשירי הדגל של סמסונג, כמו גלקסי S21 אולטרה, תוכלו לנצל גם את הטעינה ההפוכה.

מחיר גלקסי באדס 2

כאמור, סמסונג בחרה להשיק את הדגם הזה כדי להציע לצרכנים אוזניות אלחוטיות זולות יחסית, אחרי שבהשקה הקודמת היא השיקה דם במחיר התחלתי של 800 שקל.

המחיר באתר סמסונג מובייל של היבואנית סאני עומד על כ-550 ש"ח, אבל שימו לב למחיר אוזניות גלקסי באדס 2 שאפשר למצוא בלי הרבה מאמץ:

אייבורי499 ש"ח

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 

רוצים לשמוע עוד על האוזניות של סמסונג? האזינו לפרק מיוחד של פודקאסט טריפל

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות