אוזניות NOTHING החדשות Ear (Stick) תכף כאן. אלה הסיבות לקנות אותן

אוזניות NOTHING החדשות Ear (Stick) תכף כאן. אלה הסיבות לקנות אותן

אוזניות Norhing Ear Stick מבטיחות סאונד איכותי, זמן האזנה ממושך, מיקום נוח באוזן ונרתיק לא שגרתי… הן מתחילות להימכר בארץ וזה המחיר

ear stick
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אוזניות בלוטות' יש בשפע, אבל לא כולן טובות כמובן. המותג הבריטי המיוחד NOTHING הצליח להפתיע לפני כשנה עם אוזניות Nothing Ear המיוחדות שלו, ועכשיו הוא רוצה לעשות זאת שוב עם דגם Ear Stick. הדגם הזה מצד אחד שומר על עיצוב דומה לזה של ear 1, ומצד שני יש בו כמה שינויים – והוא לא בדיוק מהווה שדרוג של הדגם הקודם. למה הכוונה? כמו ear 1, גם דגם Ear Stick שקוף – אבל אין לו מסנן רעשים אקטיבי (ANC), כך שאין בידוד מרעשי הסביבה. אין גם מתאמי סיליקון.

מה שכן מציעות Nothing Ear זה דרייבר דינמי של 12.6 מ״מ, שמבטיח באסים עמוקים וצלילים גבוהים נקיים. בחברה מתגאים בטכנולוגיה של Bass Lock Technology, אשר מזהה את הצורה של תעלת האוזן ויודעת בהתאם למנוע אובדן של הבאס. הם מתחייבין שאיכות הצליל נשארת עקבית גם בתדרים הגבוהים והנמוכים.

פואנטה בטלגרם

אוזניות Nothing החדשות – סוללה ותכונות נוספות

החברה מבטיחה סוללה שמבטיחה שימוש מתמשך באוזניות: עד 7 שעות האזנה רצופה ללא טעינה. 10 דקות של טעינה מאפשאות כמעט שעתיים של האזנה. 12 שעות של שיחה עם הנרתיק ו-3 שעות עם האוזניות.

ישנם פקדי שמע ויש גם נרתיק נשיאה שמזכיר קצת לפסטיק, מה שמסביר את השם Ear Stick.

בנוסף האוזניות קלות מאוד ומשקלן 4.4 גרם בלבד.

האוזניות מתאימות לכל מכשירי הסלולר, אבל יש להן התאמה מיוחדת ל-Phone של Nothing. כאשר הן שחקן משחק ב-Phone, הן מבצעות התאמה אוטומטית של הסאונד.

מחיר אוזניות Nothing Ear Stick

גם הפעם NOTHING מקפידה על המחיר הנגיש, אפילו נגיש מאוד. נכון לעכשיו בהזמנה מוקדמת המחיר הוא 99 דולר. בארץ ניתן להזמין ברשת באג בהזמנה מוקדמת ב-399 ש"ח, במקום ב-449 ש"ח.

האוזניות יגיעו בערך סביב 20.11.22.

באג399 ש"ח במקום 449 ש"ח

Nothing – המותג הבועט של השנתיים האחרונות

נזכיר שהמותג Nothing דוגל במסר של פשטות, שימושיות, עיצוב חדשני ומחירים נגישים. מדובר במותג שמנסה באופן מוצהר להתנהג בצורה שונה מזו של אפל, סמסונג ויצרניות אחרות. ראינו את זה היטב בדגם האוזניות הראשון והמצוין שהושק (Ear 1) וראינו את זה בדגם Phone, שלא נראה בדיוק כמו שאר הסמארטפונים בשוק והמחיר שלו ממש לא גבוה ביחס לתמורה. מצד שני, חשוב להדגיש ש NOTHING לא ממציאה את הגלגל, היא לוקחת מוצרים קיימים ונותנת להם איזושהי פרשנות משלה. יהיה מעניין לראות אם היא תצליח בשלב זה או אחר לייצר מוצר חדשני באמת – כזה שהיא מפתחת מאפס.

 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות