הסמארטפון המסקרן של Nothing Phone 1 עומד בציפיות?

הטלפון שנחשב למסקרן בעולם כיום מושק בישראל, וזה לא אייפון

הטלפון הסלולרי של המותג הבריטי Nothing, עם השם הפשוט Phone 1, אמור להביא שילוב בין פשטות לייחודיות. אז איך זה עובד ביחד?

phone 1 nothing
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בשנים האחרונות כמעט כל הטלפונים נראים אותו דבר ועושים אותו דבר. למעשה, מאז המצאת האייפון, רוב היצרניות אמנם מקפידות להשיק דגמים חדשים בתדירות גבוהה, אבל אין טלפון פורץ דרך. המותג הבריטי הצעיר NOTHING יצר הרבה ציפיות לטלפון אחר. המותג הזה דוגל בפשטות, ולכן השם שנבחר לטלפון הסלולרי הראשון של Nothing הוא פשוט PHONE 1.

עבור מי שלא אוהב להיות "כמו כולם", הטלפון הזה יהיה פתרון טוב, כי הוא נראה שונה בזכות התאורה בגב המכשיר. ב-NOTHING אוהבים פשטות במקביל לייחודיות. לכן, החלק האחורי שלו שונה מכל טלפון אחר – הוא מואר בצבעים שונים שמותאמים לצלילי הטלפון כאשר הוא מצלצל. התאורה גם מספקת חיווי לרמת הטעינה. מעבר לזה, הטלפון מעוצב באותה שפה בה מעוצבות האוזניות Ear1 של Nothing שהושקו לפני מספר חודשים והוא גם מתממשק אליהן.

מצד שני, זה עדיין מוצר מלבני עם מצלמת סלפי במסך הקדמי ומצלמות מאחור, שפועל באמצעות מסך מגע – ולא איזשהו גאדג'ט יצירתי שאיש לא חשב עליו קודם. בכל זאת, מדובר בטלפון סלולרי ולא במכשיר מופלא שאיש לא הכיר קודם לכן.

nothing phone 1

פואנטה בטלגרם

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

Nothing Phone 1 – טלפון בלי גינונים מיותרים?

כשנכנסים לאתר של Nothing אפשר מיד להבין את האנרגיות של המותג. מדובר באתר בריטי צעיר מאוד שהמסר שלו הוא "עזבו שטויות", כשהרעיון הוא לייצר מוצרים פשוטים ואיכותיים בלי "גינונים מיותרים" ובלי להציע לצרכנים תכונות שהם לא צריכים.

העיקרון המנחה: תנו לצרכן רק את מה שהוא צריך – ותנו לו את זה באיכות מירבית. המשמעות: לא חייבים לתת 4 מצלמות ואת המעבד הכי חזק כדי לספק לצרכן את החוויה הכי טובה, כי השאלה היא מהי איכות המצלמות ואיך המעבד מתפעל את המכשיר באופן המיטבי. מה שחשוב הוא לתת בכל רכיב של הטלפון את מקסימום התמורה מבלי לגרור את הצרכן להוצאה מיותרת.

לדבריהם, זו הסיבה שלטלפון הזה קוראים PHONE, זו הסיבה שיש רק שתי מצלמות איכותיות וזו הסיבה שהמעבד הוא אמנם חזק, אך לא החזק ביותר בשוק.

אז בשביל מה בעצם לשלב ממשק כמו GLYPH, שיכול להיתפס כגימיק? התאורה בגב המכשיר היא הקטע הכי ייחודי במכשיר, ובחברה מסבירים שהמטרה שלה היא גם עיצובית וגם שימושית. ממשק Glyph, אשר פותח ע"י NOTHING וניתן להפעיל אותו דרך הגדרות הטלפון, מאפשר "לקרוא" את הטלפון גם כשהוא הפוך.

מסך

המסך הוא מסך OLED בגודל 6.55 אינץ', עם תמיכה ב-HDR10+ וקצב רענון אדפטיבי של 60-120 הרץ. המכשיר מגיע עם ציפוי גורילה גלאס 5.

nothing phone banner

ההשקה בישראל מתרחשת בדיוק במקביל להשקה בעולם, וזה משמח, עכשיו צריך יהיה לראות אם המוצר יעמוד בציפיות ואם הישראלים יוותרו על המותגים הפופולריים כמו אייפון, סמסונג גלקסי, שיאומי ואחרים לטובת המותג הצעיר והמיוחד מבריטניה.

מתוך סרטון הטיזר לפני השקת Nothing Phone 1
Nothing Phone 1

nothing phone 1

מצלמות NOTHING PHONE 1

כאמור, הטלפון מגיע עם שתי מצלמות בלבד, ולא במקרה, בחברה מאמינים שהעובדה שהיצרניות האחרות מציעות טלפונים עם 4 מצלמות אחוריות נועדה בעיקר להרשים את הצרכנים, אבל בפועל אין בהן תועלת.

המצלמה העיקרית היא של 50MP והמצלמה הנוספת היא מצלמה עם עדשה רחבה. צילום וידאו מתאפשר באיכות 4K.

חומרה וסוללה

מעבד סנאפדרגון 778G+ וסוללה של 4500 מיליאמפר/שעה. בחברה מבטיחים שהוא מחזיק מעמד יותר מיום עבודה, ונטען במלואו מ-0% ל-100% תוך שעה.

יש תמיכה בטעינה אלחוטית של 15W וגם אפשרות לטעינה הפוכה.

בנוסף, הטלפון מיוצר מ-100% אלומיניום ממוחזר.

מידע נוסף

  • המכשיר פועל על אנדרואיד 12
  • יש לו עמידות למים ואבק בתקן IP53
  • יש לו תמיכה בדור 5 ושבב NFC שמאפשר תשלום בחנויות ובתחבורה ציבורית.
  • המטען לא מגיע באריזה

מחיר NOTHING PHONE 1

המחיר באתר NOTHING: החל מ-400 דולר. המחיר בארץ: כ-2000 ש"ח לגרסת 256GB עם 8GB RAM.

מועד האספקה בארץ יהיה 20.8, כאשר המכירה המוקדמת מתחילה היום ב-19:00. בארץ הוא נמכר בייבוא בלעדי של רשת באג.

הטלפון יימכר במחסני חשמל, פרטנר ובאג בלבד, ולא יגיע לרשתות או לחנויות אחרות.

nothing phone banner

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות