איפה תוכלו לעשות בדיקות אנטיגן מהירות בפחות מ-35 ש"ח?

איפה תוכלו לעשות בדיקות אנטיגן מהירות בפחות מ-35 ש"ח?

בדיקות אנטיגן מהירות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

הנה מגיע עוד גל תחלואה ושוב אנחנו נוהרים לעשות בדיקות קורונה. שפע אפשרויות עומדות בפנינו, ביניהן בדיקות אנטיגן מהירות שמציעה חברת AID Genomics – שמפתיעה עם מחירים נמוכים במיוחד. למעשה, בדיוק כמו בתחומים אחרים, גם כאן כדאי לעשות השוואת מחירים כל כמה ימים, במיוחד אם אנחנו מוצאים את עצמנו עושים הרבה בדיקות קורונה או שצריכים ללכת עם כמה בני משפחה. את ההחלטה נקבל בסוף כמובן לא רק לפי המחיר, אלא גם לפי המיקום, מהירות קבלת התשובה והזמינות, אבל כדאי שתהיה לנו תמונה מלאה.

AID GENOMICS – בדיקת אנטיגן מהירות בפחות מ-35 ש"ח

לתחום של בדיקות אנטיגן מהירות נכנסו הרבה גופים. אפשר לעשות בדיקות אנטיגן במד"א, ביקורופא וטרם, ואפשר לעשות בדיקת אנטיגן מהירה בסופר-פארם (בחלק מהסניפים) וברשת הפארם BE. יש גם בדיקות אנטיגן מהירות ברשת גוד פארם (בחלק מהסניפים) – אבל דווקא חברת AID GENOMICS, שהיא חברה פחות מוכרת, מציעה בדיקות אנטיגן במחיר נמוך ואטרקטיבי.

השירות שהחברה מציעה כולל גם בדיקות מהירות וגם בדיקת אנטיגן לפני טיסה – כפי שדורשות כיום ארה"ב, איטליה ומדינות אחרות.

אגב, AID GENOMICS היא החברה שעומדת מאחורי שירות בדיקת הקורונה בתחנות דלק של סונול.

מדובר בחברת גנטיקה בינלאומית שנכנסה בחודשים האחרונים לתחום של בדיקות הקורונה. בדיקות החברה מאושרות על ידי משרד הבריאות וזמינות במגוון נקודות השירות של החברה – בקניונים, אולמות קולנוע, תחנות רכבת ומוסדות תרבות ברחבי הארץ (הרשימה המלאה באתר החברה).

כאמור, עם קבלת תוצאה שלילית, הבדיקות מקנות תו ירוק למוסדות ואירועים בישראל, וכן אישור באנגלית לצורך טיסה לחו"ל (בהתאם למדיניות מדינת היעד).

לדברי דור סולטן, סמנכ"ל השיווק והמכירות ב-AID GENOMICS, בחברה מאמינים שבדיקת קורונה זולה צריכה להיות נגישה לכלל האוכלוסייה: "אנו שמחים להציע בדיקות אנטיגן ו-PCR אמינות ומהירות במחיר אטרקטיבי, וגאים על כך שיש לנו היכולת להנגיש את בדיקות הקורונה במגוון נקודות שירות בפריסה ארצית, במחיר האטרקטיבי ביותר בשוק – בלי אותיות קטנות ובלי הנחות רק לחברי מועדון".

מהן בדיקות אנטיגן מהירות?

עבור מי שעדיין לא בטוח מה זה בדיקת אנטיגן ומה ההבדל בינה לבדיקת PCR, נזכיר כי בדיקת אנטיגן מהירה יותר ומדויקת פחות. היא קבילה לצורך קבלת תו ירוק ל-24 שעות והורים רבים מעוניינים בבדיקות אנטיגן לילדים לצורך כניסה למקומות שדורשים קו ירוק, כמו מופעים ועוד.

> רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה >

לפי משרד הבריאות, הבדיקה המהירה "מאפשרת זיהוי מהיר וטוב מספיק במקרים שבהם העומס הוויראלי גבוה", ולפי המידע שמפורסם באתר קופת חולים כללית, גם אם הבדיקה מפספסת מאומתים, כנראה מדובר באלה שמידבקים פחות.

היתרון העצום בבדיקות אנטיגן מהירות הן שניתן לקבל תשובה תוך כ-20 דקות לכל היותר. ההודעה מתקבלת לטלפון  – ואם היא חיובית חייבים כמובן להיכנס מיד לבידוד ולבצע בדיקת PCR בהקדם. אם הבדיקה שלילית אבל הנבדק יודע שנחשף לחולה מאומת או חש תסמינים, כדי שייבדק שוב תוך יום-יומיים או יבצע בדיקת PCR.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות