טלוויזיה סמסונג Neo QLED 8K: לשמוע את התמונה, לראות את הקול

טלוויזיה סמסונג Neo QLED 8K: לשמוע את התמונה, לראות את הקול

ליגת האלופות, מופע של פברוטי או גיימינג – הכול נראה טוב יותר בטלוויזיות סמסונג Neo QLED 8K: הפרימיום שבין מסכי הפרימיום כיום בשוק

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם מישהו פקפק בכך לפני הקורונה, היום זה כבר ברור: הטלוויזיה היא הרבה מעבר לרהיט או חפץ בבית – היא מרכז הבית. יש שיאמרו אפילו שבעידן הזה הטלוויזיה מחליפה את הכלב כידידתו הטובה ביותר של האדם… היא שם 24 שעות ביממה, מבדרת אותנו, מארחת לנו חברה כשאנחנו בודדים, שומרת אותנו מעודכנים, מאפשרת לנו לקחת חלק פעיל בתוכנית הריאליטי האהובה, עוזרת לנו להפליג למחוזות הדמיון וסוחפת אותנו אל עולמות הגיימינג לשעות ארוכות. ואם יש פריט בבית שכדאי לנו להשקיע בו – זו טלוויזיה טובה, כזו שתיתן לנו את החוויה האולטימטיבית גם מבחינת תמונה, גם מבחינת הסאונד, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת הממשק. טלוויזיות כאלה מציעה כיום סמסונג, במיוחד בסדרת המסכים החדשה שלה: Neo QLED 8K לשנת 2022.

הסדרה כוללת 3 דגמים עם עיצובים ותכונות שונות: דגם QN900B, דגם QN800B ודגם QN700B. דגם QN900B הוא המסך היוקרתי ביותר, הדובדבן שבקצפת. כדי לדעת מהו הדגם המתאים לכם ביותר, הנה טבלה שתסייע לכם להבין את ההבדלים:

סדרת מסכי סמסונג Neo QLED 2022:

QN900B QN800B QN700B
מסך ללא גבולות ומערכת סאונד מתקדמת העוקבת אחרי האובייקט, כדי לתת לצופה חוויית צפיה אולטימטיבית ועוטפת מסך עם קצב רענון של 120 הרץ באיכות 8K, המספק צליל עשיר וטבעי דגם בסיסי של טלוויזיה חכמה באיכות 8K.

קצב רענון מסך של 60 הרץ, עם תמיכה ב-4K וקצב רענון של 120 הרץ באפליקציות מסוימות, כמו משחקים

65 אינץ', 75 אינץ', 85 אינץ' 65 אינץ', 75 אינץ', 85 אינץ' 55 אינץ', 65 אינץ', 75 אינץ'

מה הופך את טלוויזיה סמסונג Neo QLED 8K לטובה בשוק?

כאמור, טלוויזיה היא מיקרו-קוסמוס שכולל בתוכו מגוון היבטים – החל מהתמונה ועד הממשק, וסמסונג הצליחה בדגמים האלה להפוך את השלם לגדול מסך חלקיו. כל פרט בתוך המארג הזה מוגש לצופה ברמה הגבוהה ביותר, כדי לספק את חוויית הצפייה והשימוש המיטבית.

הנה כמה מהיתרונות בדגמי סמסונג QLED 2022:

איכות תמונה: עד הפרט הקטנטן ביותר

עבור מי שחשובה לו איכות התמונה, טלוויזיית QLED היא הבחירה הטבעית. כעת, בסדרת מסכי סמסונג Neo QLED 8K לשנת 2022, החברה הופכת את הפרימיום לסופר פרימיום: איכות התמונה שודרגה לרמות הגבוהות ביותר שמעצמת הטכנולוגיה יודעת כיום להציע, כך שהיא מדמה את מה שרואה העין האנושית. התמונה על המסך כמעט תלת ממדית, בזכות הדיוק וההפרדה בין השחור לבין הצבעים האחרים.

מה שמאפשר את התמונה הכל כך חיה הזאת הוא המעבד העוצמתי שמנצח על התזמורת במסכים הללו. סמסונג שילבה כאן טכנולוגיה חדשה ששמה "שיפור עומק אמיתי" (Real Depth Enhancer). המעבד סורק את המסך וממקסם את הניגוד בין הרקע לאובייקט. זאת באמצעות שיפור האובייקט והשארת הרקע כפי שהוא, ללא עיבוד. התכונה הזאת מדמה למעשה את פעולת העין האנושית, אשר באופן טבעי מבחינה בין האובייקט לרקע ומטשטשת את הרקע אוטומטית.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

התכונה הזאת מצטרפת להפרדה המשופרת בין הגוונים הבהירים לכהים. כך, כאשר אתם צופים בירח בהיר בשמיים כהים – הבהיר הוא בהיר והכהה הוא כהה לחלוטין.

דגמי QLED 2022 מגיבים למגוון סיגנלים של צבע באמצעות תהליך העיבוד של המסך, והם מבטיחים לצופים תצוגת צבעים נאמנים למציאות באופן מירבי. מעבר לזה, הוטמעו בהן טכנולוגיות שמקלות על העיניים – ובעידן שבו אנחנו מבלים מול המסך שעות ארוכות, מדובר בתכונה חשובה.

למעשה, מסכי הלייף-סטייל של סמסונג לשנת 2022 זכו לאישור של איגוד VDE הגרמני (Verband Deutscher Elektrotechniker). איגוד זה הוא אחד האיגודים הטכנו-מדעיים הגדולים באירופה, עם יותר מ-36,000 חברים. האישור, שניתן גם לדגמי The Frame, The Serif ו-The Sero. הקריטריונים שבהם נבחנו המסכים הם "בטיחות", "תצוגה שאינה מכבידה על העיניים", "רמת ההבהוב", "אחידות" ו"צבעים נאמנים למציאות".

חשיבותו של אישור כזה היא בהכרה בכך שתהליך העיבוד שפיתחה סמסונג בטלווזיות ה-QLED אכן מאפשר לה להציע לא רק דיוק מירבי בשלבי עיבוד התמונה, אלא כזה שבא לידי ביטוי על המסך.

אישור אחר לכך שהצבעים בדגמי הטלוויזיה של סמסונג נאמנים למציאות בצורה מיטבית קיבלה החברה לאחרונה גם מחברת פנטון. דגמי QLED של סמסונג לשנת 2022 הם הדגמים הראשונים בעלי תצוגת HDR שיש להם את האישור של חברת הצבעים הגלובלית הידועה, אשר מהווה סמכות בינלאומית לנושא הצבע. המשמעות היא שהדגמים האחרונים של סמסונג קיבלו הכרה ככאלה המייצגים את טווח צבעי פנטון באופן נאמן למקור. מה זה אומר מבחינתנו כצופים? זה אומר שהמסכים החדשים של סמסונג מייצרים יותר מ-2,000 גוונים ומציגים אותם נאמנה, וזאת בנוסף ל-110 גוני עור שמופיעים בקווים המנחים של פנטון.

סאונד של קולנוע

אבל כמו שאמרנו, כדי ליהנות מחוויה מושלמת, התמונה האיכותית חייבת להיות מלווה בסאונד איכותי. הצרכנים של היום רוצים להרגיש שהם בקולנוע גם כשהם בסלון הבית, ומי שיצטייד בטלוויזיה סמסונג Neo QLED 8K אכן ירגיש כך.

כל טלוויזיות סמסונג Neo QLED 8K תומכות בטכנולוגיה הצליל העדכנית Dolby Atmos, אבל חובבי הסאונד האיכותי ביותר יקבלו בדגם הסופר פרימיום עוד זוג רמקולים המוטמעים בפינה העליונה של המסך, ויוצרים ממד נוסף של צליל איכותי בעזרת ערוצים מוגברים. עם הרמקולים האלה, הצופים מקבלים חוויית צליל תלת ממדי עוטף, כמו בקולנוע.

בסמסונג גם שיכללו את היכולת לעקוב אחר הצלילים. באמצעות טכנולוגיה של זיהוי קול ומעקב אחרי צלילים, הקולות מותאמים היטב לתנועה לאורך המסך.

אגב, אם אתם לא אוהבים את הכבלים המבצבצים מהמסך, בסמסונג גם מאפשרים ליהנות מהאיכות של דולבי אטמוס באופן אלחוטי, בלי שימוש בכבל HDMI, כאשר התאמה מקבילה בוצעה גם במקרן הקול החדש של החברה.

ממשק משתמש נוח במיוחד

כאמור, אנשים כיום מבלים הרבה יותר שעות בבית וצורכים יותר תוכן דיגיטלי, בעיקר תוכן טלוויזיוני בסטרימינג. ברוח המגמות האחרונות וכמענה לדרישות הצרכנים, סמסונג פיתחה ממשק משתמש הפרוס על רוחב המסך כולו – כך שתוכלו לסרוק את הסרטים והסדרות בקלות ולבחור את התוכן שאתם רוצים לצפות בו ללא מאמץ. הממשק החדש מאפשר גם לבחור בין תפריטים.

הטלוויזיה היא מרכז השליטה של הבית

בדגמי Neo QLED 8K, סמסונג שכללה את התכונה הנהדרת SmartThings, כך שבלי שום רכישת מכשיר נוסף, אתם יכולים לשלוט דרך המפה על מסך הטלוויזיה שלכם בכל המכשירים המחוברים בבית. רוצים לדעת מתי מכונת הכביסה מסיימת לעבוד? קבלו הודעה על המסך.

בכלל, כחלק מהתפיסה שהטלוויזיה הפכה לפריט המרכזי בבית, סמסונג הפכה את המסך למרכז השליטה והתוכן – שם תוכלו לצפות בתוכן, לשלוט במכשירים אחרים, לשחק, להתעמל ועוד.

מתלבטים מה לראות? קבלו המלצות צפייה מותאמות אישית

בתחום המדיה, המסך מארגן עבורכם את כל אפשרויות הבידור, החל מ-VOD וסטרימינג ועד שירות סמסונג TV+, הכולל כ-190 ערוצים חינמיים. היתרון של מרכז המדיה הוא הלמידה: הוא לומד את העדפות המשתמש באמצעות למידת מכונה, וכך מייצר עבורכם המלצות טובות יותר בכל הפלטפורמות והשירותים.

בשורה לגיימרים – חומרה מושלמת ומרכז משחקים

אם אתם אוהבים לשחק, תשמחו לדעת שהמסך החדש של סמסונג מאפשר לכם לגלות משחקים בסטרימינג באמצעות פלטפורמת ה-Gaming Hub. לא צריך להוריד שום דבר ולא צריך לאחסן שום דבר. סמסונג גם הודיעה על שותפות עם שירותי סטרימינג של משחקים, כמו NVIDIA GeForce NOW ו-Utomik, אשר מציעות את ספריות המשחקים שלהם דרך ההאב.

מעבר לכל אלה, אם אתם גיימרים, המסכים החדשים מושלמים עבורכם – הם כוללים את כל היציאות והחיבורים הדרושים ואיכות גרפית מעולה.

נוחות לעיניים והתאמה לאור בחדר

אחד היתרונות במסכים של סמסונג הוא הנוחות לעין – גם אחרי צפייה ממושכת. בנוסף, הטלוויזיה מתאימה את עצמה לרמת האור בחדר. סמסונג גייסה את הבינה המלאכותית כדי להתאים אוטומטית את הבהירות ואת טמפרטורת הצבע בהתאם למידת האור או החושך בחדר, בשילוב מידע על שעות השקיעה והזריחה.

מסך סמסונג פותח לכם חלון ל-NFT

עבור מי שכבר מתמצא מעט בעולמות ה-NFT, המסך של סמסונג הוא כלי עבודה מצוין. במסכים החדשים תמצאו את פלטפורמת ה-NFT של סמסונג, בשיתוף מובילת התעשייה Nifty Gateway. מדובר בפלטפורמה שמאפשרת גם להיחשף לאמנות דיגיטלית וגם להציג אותה. למעשה, זוהי דרך חדשה ופורצת דרך לאסוף ולהציג עבודות.

בשורה התחתונה – כל הדרכים מובילת לטלוויזיית סמסונג Neo QLED 8K

בין אם אתם חובבי סרטי אקשן, בין אם אוהדי ספורט שרופים ובין אם גיימרים שאוהבים לנצח, מסכי סמסונג Neo QLED 8K יתנו לכם את המענה האולטימטיבי, אתם כבר תראו…

לאסטפרייס23,740 ש"ח לדגם QE82Q800T בגודל 82 אינץ'


תגובות: 0

נגישות