ה-DELI של דייליס: סופר-פארם מוסיפה מוצרי מעדניה וגבינות בוטיק

ה-DELI של דיילי'ס: סופר-פארם מוסיפה מוצרי מעדניה וגבינות בוטיק

רשת דיילי'ס של סופר-פארם הפתיעה אותנו בעבר עם מחירים מפתיעים עבור ארוחות מוכנות טריות וטעימות. כעת היא משיקה מתחם מעדניה עם מוצרי בוטיק. בדקנו

מוצרי מעדניה ברשת דייליס של סופר-פארם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מפסטה ורטבים איכותיים ועד מלח ים אטלנטי… רשת Daily's של סופר-פארם משיקה את ה-Deli החדש שלה. עבור מי שקצת מבולבל מהשמות דיילי'ס (Daily's) וסופר-פארם, נזכיר כי דייליס היא רשת יחסית צעירה שסופר-פארם פתחה בקונספט ייחודי: מדובר בחנויות שבהן נמכרים מוצרי מזון טריים וארוזים, כשהם מוכנים לאכילה "על הדרך" – GRAB & GO – במשרד, בבית או בכל מקום. בכל חנות יש גם בית מרקחת צמוד המופרד בדלת פנימית. כיום יש לרשת 5 סניפים בהרצליה פיתוח, שרונה תל-אביב, יגאל אלון תל-אביב, ירושלים, ובמתחם הבורסה ברמת גן.

פואנטה בטלגרם

הרשת הושקה לפני כשנה, וכעת דיילי'ס (Daily's) מרחיבה את המגוון ומשיקה את מתחם המעדנייה. נבחרו מותגים של ספקים מהארץ והעולם – חלקם יצרני בוטיק מקומיים. כך, לראשונה ניתן יהיה להשיג בסניפי דיילי'ס גבינות של משק יעקבס כפר הרא"ה, קונפיטורות של הבאר מהמפעל בראש פינה, ממרחים של 'המעדניה' מזיכרון יעקב וקיבוץ שמרת.

ברשימת המותגים הבינלאומיים אפשר למצור מותגים איטלקיים כמו פסטה De Cecco, רטבי העגבניות של Mutti, חומץ בלסמי של PONTI, מוצרי שימורים כמו זיתים, ריבות, ותבלינים.

ומה לגבי המחירים? אמנם סופר-פארם היא רשת די יקרה, אך דייליס היא רשת שרוב מחירי המזון בה בהחלט סבירים. כמובן, עבור מוצרי המעדנייה היא גובה מחירים בהתאם, כך שאין מה להשוות מחיר של פסטה אסם עם מחיר פסטה פפרדלה (העומד כל כ-14.50 ש"ח ל-500 גרם). גם שמן הזית הוא שמן שנחשב בוטיקי והוא עולה הרבה יותר משמן של יד מרדכי (54 ש"ח ל-750 מ"ל). ככלל, מוצרי המעדניה נמכרים במחיר של עד 54 ש"ח. הנה כמה דוגמאות:

מוצרי מעדניה ברשת דייליס של סופר-פארם

פריט מחיר
פפרדלה 500 גרם 201  14.50 ש"ח
נתחי טונה לבנה בשמן זית (פחית) 112 גרם  כ-20 ש"ח
רסק עגבניות ובזיליקום MUTTI כ-15 ש"ח
שמן זית COLAVITA כ-54 ש"ח
MALDON  מלח ים כ-27 ש"ח
CAPE HERBS מטחנה מלח ים אטלנטי כ-23 ש"ח
טאפנד זיתים כ-20 ש"ח
גריסיני המעדניה שמן זית  125 גרם 12 ש"ח
מעדן פירות יער המעדניה 100% רכיבי פרי 20 ש"ח
חומץ בלסמי 500 מ"ל כשר כ-19 ש"ח
רכז עגבניות Doppio Concentr בשפופרת 185 גרם כ-8 ש"ח
טחינה אתיופית מלאה המעדניה 500 גרם כ-32 ש"ח

Daily's של סופר-פארם – חלק ממגמת ההתרחבות לתחומים חדשים

החנות הראשונה של פורמט Daily's נפתחה באפריל 2021, והיוותה כניסה ראשונה של סופר-פארם לתחום המזון הטרי. 5 החנויות של הרשת מצטרפות ל-270 סניפי סופר-פארם – וגם לפעילויות הנוספות של הרשת.

כפי שפרסמנו כאן, בסופר-פארם מקפידים להתרחב לכמה קטגוריות ותחומים, כמו למשל סופר-פארם גלרי – מתחם ענק של סופר-פארם בראשון לציון, אשר בקומה השנייה שלו הלקוחות נהנות גם מעיצוב שיער ולק ג'ל (בדומה לקונספט דומה שמפעילה רשת ספורה הבינלאומית).

קטגוריה אחרת היא תחום הטיפולים האסתטיים. סופר-פארם פתחה את רשת ביוטי קליניק לטיפולים אסתטיים, אשר המנהל המקצועי שלה הוא ד"ר איל קרמר. ברשת ניתנים טיפולי אסתטיקה בעזרת חומרי מילוי ולייזר.

את ההתרחבות הזאת מבצעת סופר-פארם במקביל להפיכת אתר סופר-פארם אונליין למרקטפלייס – כלומר לסופר-מרקט ענק שמשמש פלטפורמה למכירת מוצרים שונים ע"י מוכרי צד שלישי. כך למשל, נמכרים ברשת תחתוני המחזור האקולוגיים ModiBodi שעליהם פרסמנו סקירה במדור סקירות כאן בפואנטה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות