ג'ימי צ'ו או לליק? סופר-פארם הקימה עמדות בשמי בוטיק ומוסיפה מותגים בלעדיים

ג'ימי צ'ו או לליק? סופר-פארם הקימה עמדות בשמי בוטיק. בדקנו את המחירים

בסופר-פארם רוצים שמי שמחפשת בושם ייחודי או יוקרתי תמצא אותו במתחם "בוטיק קולקשן", אבל מחירי הבשמים בסופר-פארם לא אטרקטיביים. הצצנו במבחר

סופר-פארם בשמים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

בושם של ג'ימי צ'ו קולקשן ב-750 ש"ח, לליק Woody Gold ב-820 ש"ח, נישאן HACIVAT EXTRAIT ב-1,170 ש"ח וג'ולייט האז א גאן ב-450 שקל… את הבשמים היוקרתיים האלה אפשר למצוא עכשיו בסופר-פארם במתחם מיוחד תחת המיתוג "בוטיק קולקשן". האם המחירים האלה אטרקטיביים? לא ממש, כפי שתוכלו לקרוא בהמשך, אך לפני כן עוד כמה מילים.

מדובר במתחמים של בשמי נישה אשר הוקמו ב-60 מהסניפים, בעיתוי מתבקש לפני ראש השנה (שנחשב תקופת שיא במכירות בשמים, לצד פסח). המדפים מעוצבים בצורה מבודלת, בגוונים של זהב, ואפשר למצוא עליהם בשמים שנחשבים מיוחדים יותר, אשר את חלקם אפשר למצוא במקומות אחרים בארץ ואחרים בעיקר באתרים בינלאומיים.


בוטיק קולקשן בסופר-פארם – אילו בשמי נישה הרשת משווקת?

כאמור, בשלב זה מחלקות "בוטיק קולקשן" בסופר-פארם כבר קיימות בכ-60 סניפים, אך הרשת מתכוונת להרחיב את הפריסה ל-100 מתוך 260 סניפים, ובמקביל משווקת את הבשמים באתר סופר-פארם אונליין.

בין הסדרות בבוטיק קולקשן: ג'ימי צ'ו, ואן קליף קולקשן, נרסיסו קולקשן, תומאס קוסמלה.

לצדם יימכרו מותגי בישום נישה נוספים, ביניהם: סדרות ייחודיות של גריטי (הסדרה השחורה וסדרת התחרה הלבנה), מורסק, אמארוד, בלנד אוד, לליק, סרג'יו, ג'ולייט האז א גאן, קאסה מורטי, רוסנדו מטאו, נישאן, טרוסאדרי ועוד.

הסיבה שסופר-פארם מסתערת על הבישום היא הגידול החד שיש במכירות בתחום הזה. למעשה, בעוד שתקופת הקורונה הביאה לירידה במכירות של איפור למשל, במדפי הבשמים היה תהליך הפוך.

צילום: דפנה הראל כפיר

 

בסופר-פארם מסמנים לעצמם שתי מטרות – האחת היא שעד שנת 2024 מותגים בלעדיים יהוו 30% ממכירות הרשת, והשנייה היא להגדיל את נתח השוק שלה באופן ספציפי בתחום הבישום.

לכן, הדגש הוא על בשמים מיוחדים, המוגדרים בשמי נישה: "מדובר בבשמים שבחלקם מיוצרים מחומרים טבעיים, בחלקם יש להם ניחוח שנשאר יותר זמן על הגוף ובדרך כלל הם יותר יקרים", מסבירה הרצליה אשכנזי, מנהלת שווק וסחר קוסמטיקה בסופר-פארם.

"מחלקות בישום הנישה החדשות שהרשת מקימה, יביאו את פעילות בישום הנישה לנתח של 10% ממכירות הבישום ברשת״. בסופר פארם מציינים כי בהקמת מחלקות "בוטיק קולקשן" הושקעו 3 מיליון ש"ח.

בושם ג'ימי צ'ו Tempting Rose

סופר-פארם בשמים: ג'ימי צ'ו

סופר-פארם בוטיק קולקשן אתר lovenmour.co.il אתר JIMMY CHOO
750 ש"ח 700 ש"ח 190 אירו (כ-720 ש"ח)

 

ג'ולייט האז א גאן, MUSC INVISIBLE

סופר-פארם בוטיק קולקשן אתר KSP אתר lovenmour.co.il
450 ש"ח 340 (להזמנה) 265 ש"ח

לליק (Lalique), Woody Gold, 100ml

לליק lalique בשמים סופר-פארם

סופר-פארם בוטיק קולקשן דיוטי פרי אתר
molecule-perfume.co.il
820 ש"ח 587 ש"ח 690 ש"ח

השוואת מחירים – האם כדאי לקנות בסופר-פארם בשמים?

יש בשמים בסופר-פארם שאמנם נמכרים ב"בוטיק קולקשן", אבל אפשר למצוא גם במקומות אחרים – חנויות קטנות, רשתות פארם, אתרים בארץ ואתרי אינטרנט בחו"ל. ברשת אומרים כי הם מקפידים למכור במחירים דומים למחירים בחו"ל. בדקנו כמה דוגמאות:

 

סופר-פארם רוצה בידול

בסופר-פארם מתמודדים עם תחרות בכמה חזיתות, החל מאתרי אונליין המשווקים מוצרי טיפוח ובשמים, דרך רשתות איפור זולות כמו סקארה ו-WOW או רשתות פארם כמו BE, ועד רשתות למוצרי טואלטיקה זולות כמו ליאור עדיקה. לכן, היא חייבת לעשות כל הזמן צעדים כדי לשמור על המעמד שלה כמובילת השוק.

 

 

לשם כך היא נוקטת מגוון צעדים – חלקם בתוך תחום הפארם וחלקם מחוצה לו.

כך למשל, סופר-פארם הכריזה לאחרונה על שיווק של בדיקות קורונה מכל הסוגים: בדיקת קורונה ביתית, בדיקת קורונה מהירה בסופר-פארם ובדיקת קורונה לפני טיסה בסופר-פארם.

בתחום הפארם, הדגש של סופר-פארם הוא על בידול. היעד שלה, כאמור, הוא ש-30% מההכנסות שלה יגיעו תוך שלוש שנים ממכירות של מותגים שנמכרים רק אצלה. בכוונתה הרשת להשקיע בשלוש שנים הקרובות 10 מיליון שקל ביעד האסטרטגי הזה.

"על רקע התחרות המקוונת וההבנה שציבור הצרכנים מחפש חוויה ייחודית ומבודלת, נרחיב את המגוון ונביא אל מתחת לבית שמות שמות שהקהל של הרשת הכיר עד היום בעיקר מהמדפים בחו"ל או מאתרים בינלאומיים, אומר דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם. "היום הקהל פתוח יותר למותגים ושמות שלא היו מוכרים לו עד היום, ומוכן להתנסות. למעשה, הנאמנות המוצרית גוברת על הנאמנות המותגית".

לדברי לוזון, מגוון המותגים שמשווקים אך ורק בסופר-פארם יגדל ב-50% עד שנת 2024.

ONLY AT SUPERPHARM

התהליך שסופר-פארם עוברת התחיל כבר לפני כשנתיים, כפי שפרסמנו אז באתר פואנטה, עם השקת המיתוג ONLY AT.

הרעיון הוא, כאמור, שיהיו מוצרים שאפשר להשיג רק בסופר-פארם – כאשר הרשת למעשה מזהה ומאתרת מוצרים פופולריים שהצרכניות הישראליות אוהבות לקנות, ויוצרת קשר עם הספקים כך שהם ישווקו רק דרכה.

מבחינת תחרות, זה כמובן לא משרת את הצרכניות הישראליות, אם כי לוזון אומר כי כל מוצר שנמכר בחו"ל ומשווק בלעדית בסופר-פארם, נמכר במחיר זהה למחירו בארץ המקור.

חשוב לציין כאן כי הצרכניות הישראליות בדרך כלל כן יכולות להשיג את המוצרים הללו בעצמן, בדרך כלל באמצעות ייבוא אישי מאתרים בינלאומיים. לכן, תמיד כדאי לעשות השוואת מחירים.

אילו מוצרים נמכרים רק בסופר-פארם (ONLY AT סופר-פארם)? 

  • מסכות בד SKIN TREATS – מותג קוריאני המתבסס על תמציות מזונות על (סופר-פודס) ומתכתב עם מגמת ה-CLEAN BEAUTY.
  • MAD BEAUTY – מסיכות בד שעליהן מודפסות דמויות נסיכות דיסני. בהמשך צפויות להגיע סדרות נוספות.
  • מסכות סקוויז רב שימושיות של המותג הקוריאני סו.קו – מסכת סקראב פחם פעיל וסוכר. מוצר שהוא אחת מההצלחות של המותג המציעות טיפוח "על הדרך" בשקית לעד ארבעה שימושים, נוחה לנשיאה ולחופשות וגם ליומיום.
  • דה אינקי ליסט (THE INKEY LIST) -סרום חומצה היאלורונית, סרום ניאצינמיד.
  • גלואו האב (Glow Hub) – סטיק לטיפול בפצעונים שנחשב לרב המכר של המותג, ופדיות טונר לעור שומני לניקוי וטיהור העור. המותג פונה לקהל צעיר (15-25).
  • פיקסי (PIXI) – מארז 3 מסכות בד מועשרות בוויטמין C, מילת הבאז החמה ביותר של עולם הטיפוח.
  • מייקאפ רבולושן (MAKEUP REVOLUTION) – סבון גבות מעוצב. בימים הקרובים ייכנסו למדפי הרשת גם מוצרי אווירה לבית של המותג (ועל כן בשקית גם דיפיוזר) ובהמשך גם מגוון מוצרי טיפוח וטיפוח שיער.
  • ניודסטיקס (NUDESTIX) – מותג האיפור הקנדי שפונה לנשים ON THE GO. בין היתר נמכרת ערכת איפור אישית בקופסת פח ידידותית לסביבה ולשימוש חוזר שכוללת גוונים שהמותג התאים במיוחד למדינת ישראל.
  • מילוקה – מותג האיפור של סופר-פארם.
    פורלה (FURLA)– בושם מבית האופנה פורלה ב-329 שקל.
  • נולה לולה (NOLA LOLA) – מותג ההום ספא החדש של הרשת שמהווה כניסה ראשונה לקטגוריית האווירה לבית, בעתיד ייכנסו תחתיה מותגים נוספים.

תזכורת – סופר-פארם גלרי

נזכיר כי סופר-פארם לא נשארת לפעול בעולם הפארם בלבד, אלא מתפרסת לתחומים נוספים – חלקם משיקים לעולמות שלה וחלקם פחות.

פואנטה בטלגרם

כך למשל, נפתח בראשון לציון סופר-פארם גלרי (סופר-פארם GALLEY), מתחם ביוטי ענק המתפרס על שתי קומות, כאשר בקומה השנייה מוצעים ללקוחות שירותים כמו פן או לק ג'ל. פרטים בכתבה סופר-פארם גלרי נפתח: כמה תשלמו על לק ג'ל או על פן בסופרפארם GALLERY?

וגם… סופר-פארם דייליס

כאמור, סופר-פארם מותחת זרועות גם לתחומים אחרים. אחד מהם הוא מכירת מזון וארוחות מוכנות. לאחרונה נפתח סניף ראשון של סופר-פארם דיילסי, כאשר מדובר בחנות קונספט שבה נמכר מזון טרי ומזון מוכן, ובתוך החנות יש גם בית מרקחת. את עכל הפרטים אפשר לקרוא בכתב רשת דייליס של סופר-פארם מפתיעה עם ארוחות טעימות במחיר הוגן.

ויש גם ביוטי קליניק

תחום נוסף שרשת סופר-פארם נכנסה אליו הוא הטיפולים האסתטיים. לאחרונה הוקמה על-ידה רשת ביוטי קליניק, שבה מוצעים טיפולים אסתטיים לא פולשניים. בכך היא מצטרפת לרשת שהוקמה על-ידי מכבידנט, ושמה מינטי – כשהרעיון הוא לקבל נתח מהעוגה ההולכת וגדלה של ההכנסות מטיפולים אסתטיים.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות