גיבושון יום הולדת - רעיונות לאירוע יום הולדת משפחתי להורים

גיבושון יום הולדת – רעיונות לאירוע יום הולדת משפחתי להורים

סדנת שוקולד, סדנת אפייה או בילוי במסעדה? יש שפע אפשרויות לחגוג יום הולדת להורים, הנה כמה רעיונות

יום הולדת למבוגרים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יום הולדת לאמא או לאבא זו הזדמנות נהדרת לגיבוש משפחתי. במקום להביא עוד מתנה חומרית שתתפוס מקום בבית, אפשר לנצל את המאורע החגיגי ולעשות פעילות כיפית שמדגישה את הביחד המשפחתי. בכתבה הבאה נציג כמה רעיונות ליום הולדת משפחתי להורים.

מזל טוב ובתיאבון

אוכל הוא אולי המכנה המשותף הרחב ביותר בין בני האנוש. אחרי הכל, מי לא אוהב להתפנק מדי פעם עם אוכל מפנק ומנחם, בין שמדובר בתבשיל מימי הילדות, מנת גורמה של שף או כל אפשרות אחרת?

יום הולדת של אחד ההורים הוא בהחלט יום מתאים ליציאה לבילוי קולינרי איכותי. כמובן שאפשר ללכת על המובן מאליו ולציין את המאורע בישיבה משפחתית במסעדה (אמנם רעיון בנאלי אך עדיין מהנה לכל הצדדים), אולם אפשר גם להרחיב את הבילוי לאופקים מעניינים יותר. כך למשל, אפשר לחגוג את יום ההולדת עם סיור טעימות ביקב או בשוק, טיול מודרך בדגש קולינרי, יציאה לפיקניק בחיק הטבע עם מארז מצרכים איכותי וכיוצא בזה.

חיפוש קצר ברשת מגלה הטבות ומבצעים אטרקטיביים למדי בתחום הקולינריה והמזון, ולכן מומלץ להשקיע מעט זמן בחיפוש אחר דיל חגיגי ומשתלם.



קצת תרבות

לאחר תקופה ארוכה של הסתגרות בבית אין ספק שלכולנו יש צימאון גדול עבור תרבות על סוגיה השונים. הופעות, תערוכות, הצגות תיאטרון וסרטים הם כולם דברים שלא היו אפשריים במציאות המאתגרת של השנה החולפת. למרבה המזל, עולם התרבות אט אט נפתח וכיום כבר אפשר לצאת לבילויים תרבותיים מגוונים. מה אם כך יותר מתבקש מלנצל את יום ההולדת של אחד ההורים עבור הזדמנות לספוג קצת תרבות? מדובר בהזדמנות נהדרת לבלות כמשפחה במרחב הציבורי ולהרוות את הצימאון התרבותי המשותף יחד. בנוסף, בילוי תרבותי יוצק מסגרת מעניינת ליום ההולדת וממלא אותה בתוכן עשיר, ובכך מייתר את הצורך להתחבט עם תכנית אמנותית.

מתוק לו מתוק לו

אחד הסממנים המובהקים של יום הולדת הוא עוגה מפוארת עם נרות כמספר השנים של חתן יום ההולדת. כשמגיעים לגילים מבוגרים כבר פחות מקפידים על מניין הנרות המדויק, אבל סביר מאוד שהתאווה למתוק נשארה כשהייתה. יום הולדת הוא ללא ספק הזדמנות חגיגית לחרוג מעט מהתפריט הבריא היומיומי ולחגוג עם קינוח שווה ומיוחד. אפשרות קוסמת לשדרג את יום ההולדת היא לשלב בין האהבה למתוקים לחוויה משפחתית כוללת: השתתפות בסדנת שוקולד או סדנת אפייה.

סדנאות מסוג אלו הן פתרון מושלם עבור יום הולדת של מבוגרים. הן מאפשרות להתנסות עם חומרים ומצרכים באווירה טובה, וכן הן גם עשויות להעשיר וללמד בתחום שכולם אוהבים.

בנוסף, כשהסדנה נגמרת חוזרים הביתה עם תוצרים שווים וטעימים (זאת במידה ומתאפקים לא לחסל אותם לגמרי עוד בדרך הביתה).

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    נגישות