בזק וגידי גוב נפרדים. מי המחליפ/ה?

בזק וגידי גוב נפרדים. מי המחליפ/ה?

גידי גוב נבחר לפרזנטור בזכות ה"ישראליות" שלו והיכולת שלו להעביר מסרים בהומור ובגובה העיניים. אחרי עשור וחצי, בזק נפרדת ממנו, אבל ההומור יישאר

גידי גוב בזק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

גידי גוב הוא אחד האמנים הכי אהובים בארץ – והוא גם בין הפרזנטורים הכי מזוהים עם המותג שהוא מפרסם. כבר 15 שנה גידי גוב מספר לנו בחינניות הכל כך אופיינית לו על השירותים והחבילות של בזק – לעתים לבד ולעתים עם רוח גבית של כוכבים אחרים, החל מנועה קירל ועד כוכבי קופה ראשית. אבל לא עוד. בבזק מודיעים כי הם פותחים את שנת 2024 עם שפה חדשה ועם פרזנטורית חדשה.

בזק וגידי גוב נפרדים, בזק ועדי אשכנזי יוצאים לדרך חדשה

הפרזנטורית החדשה של בזק היא עדי אשכנזי (שבשנים האחרונות הייתה הפרזנטורית של הבורסה).

אשכנזי, כמו גוב, נהנית גם היא מפופולריות גדולה מאוד והבחירה בה כנראה מרמזת על זה שהומור עומד להיות כלי מרכזי בפרסומות של בזק.

קבוצת בזק, כידוע, היא קבוצה גדולה שכוללת גם את yes ואת פלאפון, אבל ל-yes יש פרזנטורית משלה – נועה קירל, ולפלאפון פרזנטור אחר – יהודה לוי.

עדי אשכנזי פרזנטורית בזק במקום גידי גוב
צילום: שי פרנקו

המיקוד: סיבים אופטיים בבזק

בשנים האחרונות בזק מתמקדת בקידום הסיבים האופטיים, וזה גם יהיה המיקוד בקמפיינים הבאים. בבזק אומרים כי החליטו לחדש את הקו הפרסומי החל משנת 2024, ולכן חיפשו דמות חדשה "שתייצג את ערכי הישראליות ותשדר אותנטיות ומובילות, כדי להיות הפנים של החברה בפרק החדש הזה. עדי אשכנזי, שמזה שני עשורים מצחיקה ומלווה את הציבור הישראלי על המסך, נבחרה למשימה".

>> אוהבים ידיעות כאלה? עקבו אחרינו בטלגרם. הכי נוח 🙂

אשכנזי צפויה להיכנס כבר בקמפיין הבא לתפקיד וסביבה ייבנה קו פרסומי התואם לאסטרטגיה החדשה, שנועדה למתג את בזק כמובילת שוק הסיבים.

אחד המתחרים של אשכנזי בהיבט הזה הוא סטטיק, הפרזנטור של פרטנר שמבטיחה כעת את חבילת ALL IN (ראו סקירה במדור טכנולוגיה על חבילת ALL IN בפרטנר, שתעזור לכם להחליט אם חבילה זו מתאימה לכם).

מתחרה אחר הוא רן דנקר, הפרזנטור של סלקום, שמציעה גם היא את סלקום פייבר. גם סלקום וגם פרטנר מציעות מחירים יותר זולים משל בזק סיבים.

רוצים להצטרף לסיבים האופטיים?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות