סלקום משדרגת את הסיבים האופטיים לכלל הלקוחות באופן זמני

סלקום משדרגת את מהירות הסיבים האופטיים לכלל הלקוחות באופן זמני

כדי להבטיח תקשורת מהירה: לקחות סלקום פייבר ישודרגו ללא עלות לתקופה מוגבלת, לקוחות הסלולר ישודרגו גם הם

סיבים אופטיים בסלקום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם לקוחות סיבים אופטיים של סלקום, תשודרגו אוטומטית לגלישה במהירות 1 ג'יגה למשך חודש חינם. בחברה אומרים כי היא מבקשת לאפשר באופן הזה לצפות בטלוויזיה ולעבוד מהבית עם אינטרנט יציב ומהיר.

פעילות שדרוג המהירות החלה ותושלם בהדרגה לכלל הלקוחות הנמצאים על רשת הסיבים בימים הקרובים.

נזכיר כי כיום חבילת גלישה בסיבים האופטיים של סלקום במהירות של 300MB עולה 90 ש"ח בחודש, חבילת 600MB עולה 110 ש"ח וחבילת 1GB עולה 120 ש"ח בחודש – כשבכל אחת מהחבילות יש להוסיף גם תשלום על ציוד נלווה של כ-25 ש"ח בחודש (מחיר הנתב).

רוצים להצטרף לסיבים האופטיים?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

בנוסף, נזכיר כי סלקום הודיעה כי היא לא תחייב את מי שפונה מביתו על חודש אוקטובר. זה אמנם מתבקש לא לחייב לקוחות על שירות שהם לא צורכים, אבל במקרה הזה יש לקוות שהחברה לא תחייב את הלקחות הללו גם על הימים שלפני פרוץ המלחמה. אגב, סלקום אינה היחידה, כל חברות התקשורת הודיעו על ביטול חיובים למפוני הדרום, כאשר בזק היא הנדיבה ביותר ומתחייבת לא לחייב במשך שלושה חודשים. פרטים נוספים בכתבה על חיובים לחברות התקשורת במלחמה.

סלקום: גם גלישה בדור 5 חינם

חוץ מההטבה ללקוחות סלקום פייבר, החברה משדרגת את לקוחות הסלולר שלה לגלישה ברשת דור 5 חינם. כמובן, לשם כך ללקוח צריך להיות מכשיר תומך. המעבר לדור 5 נועד לאפשר לכלל לקוחות הסלולר תקשורת וגלישה מהירה ורציפה. מהלך דומה נקטה גם פרטנר לפני יומיים.

כאמור, השדרוג למהירות 1 ג'יגה בסיבים והמעבר לדור 5 יבוצעו באופן אוטומטי וללא עלות. אין צורך בפנייה לשירות הלקוחות. הגלישה בדור ה-5 כפופה להימצאות אנטנות במרחב בו נמצאים הלקוחות.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו, והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

פעילות נוספת של סלקום על רקע המלחמה

לזכות כל חברות הסלולר ייאמר שהן מגויסות ותורמות רבות לחיילים ולאזרחים בדרום ובכלל הארץ.

בין היתר, לקוחות סלקום TV יכולים לצפות במגוון תכנים וערוצים, ולקוחות הסלולר קיבלו תוספת של 50 ג'יגה גלישה סלולרית.

סלקום אף הודיעה כי רכשה מגוון תכנים איכותיים שייפתחו, החל מסרטי הארי פוטר ועד קלאסיקות אחרות שמתאימות גם להורים וגם לילדים שרוצים וצריכים לברוח קצת מהחדשות.

לקוחות השוהים בחו"ל והצטרפו לחבילת סלקום חו"ל, מקבלים תוספות גלישה ושיחות ליעדים מקומיים ללא עלות.

בנוסף,

  • החברה סייעה להקים מוקד טלפוני המפנה לניידים של רופאים, פרמדיקים או פסיכולוגים מתנדבים ומעניק סיוע ראשוני מרחוק.
  • תרמה סלקום אלפי מטענים ניידים לחיילי צה"ל ומילואימניקים בשטחי הכינוס, מאות סוללות נטענות לתושבי הדרום שפונו מבתיהם ומאות סימים לחיילים המאושפזים בבתי החולים.
  • אוספת מכשירי סלולר, סוללות רגילות וניידות שאינן בשימוש, אשר יועברו לכוחות הבטחון בשטחי הכינוס, לצד אלו שתורמת סלקום. איסוף המכשירים מתבצע בסניפי סלקום וסניפי דינמיקה.

לקוחות סלקום TV המעוניינים לתרום למד"א?

כך תעשו זאת מהבית

סלקום יצאה בשיתוף פעולה עם מד"א ומאפשרת ללקוחותיה לסייע גם דרך הבית, ולהעביר תרומות עבור ערכות חירום לצוותי מד"א באמצעות מסך הטלוויזיה ומשתפת מידע על נקודות מתעדכנת לקבלת תרומות דם ותכנים של עמותת ער"ן.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות