איך משקיעים בבורסה? קבלו את יועצת ההשקעות שלכם - עדי אשכנזי

איך משקיעים בבורסה? קבלו את יועצת ההשקעות שלכם – עדי אשכנזי

איך משקיעים בבורסה? עד אשכנסי תסביר לכם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש ישראלים רבים שמעולם לא ביקרו באתר האינטרנט של הבורסה לניירות ערך, אבל אולי הם יעשו זאת עכשיו. לרגל השקת אתר הבורסה בעיצוב מחודש, גויסה הקומיקאית עדי אשכנזי להיות הפרזנטורית של אתר הבורסה, והיא משתתפת בסרטוני הדרכה שאמורים להנגיש את עולם שוק ההון לציבור הרחב.

בעבור אנשי שוק ההון בישראל, אתר הבורסה הוא כמובן כלי עבודה מרכזי. הוא מאפשר לצפות בנתוני מסחר, עדכניים והיסטוריים, של ניירות הערך הנסחרים בבורסת תל-אביב ולקבל מידע מקיף על מדדים, על חברות בורסאיות ועל פעילות הבורסה.

לפי נתוני הבורסה, בממשקי הדיגיטל שלה משתמשים כיום כ-140,000 גולשים ייחודיים בחודש והדפים הנצפים ביותר באתר הם דפי המדדים וניירות הערך הנסחרים לצד תכנים על המסחר בבורסה.



כעת מנסים בבורסה לשדר לציבור הרחב, ולא רק לאנשי שוק ההון, מסר של חדשנות ומעבר לשימוש בכלים דיגיטליים מתקדמים. המטרה היא להגדיל את השיתוף של הציבור וכך גם להגדיל את התחרותיות בתחום הפיננסי ולהגביר את השקיפות.

תהליך אפיון המערכת ועיצוב ממשק המשתמש כלל סקרי משתמשים, ניתוח סטטיסטיקות הגלישה, בדיקות ופגישות עם גורמים בשוק ובקרב החברות, ובוצע בליווי חברת פיונט טכנולוגיות.

מי שנכנס לאתר, נתקל בעיצוב ידידותי יותר למשתמש מבעבר, וגם מיניסייט שמיועד למשקיע המתחיל ויכול לעניין לא מעט ישראלים שחוששים לעשות את צעדיהם הראשונים. באזור זה המשקיע המשקיע הפוטנציאלי מקבל מידע בסיסי וחיוני כדי לקחת חלק פעיל בשוק ההון, וכאמור, מי שמובילה אותו היא הקומיקאית עדי אשכנזי.
ההסברים מקיפים שאלות בסיסיות כמו מהי בורסה, מהי מניה? כיצד משקיעים בבורסה ועוד.

החידושים המרכזיים באתר הבורסה

חיפוש כללי באתר הכולל תיבת חיפוש אחת המאפשרת איתור מהיר של ניירות ערך, חברות, מדדים ותכנים. שדרוג תצוגת המידע של מדדי הבורסה, בהם נתוני מסחר, גרפים עדכניים והיסטוריים, עדכון הרכבים ומועדי עדכון, כולל התאמה לסמארטפונים.

עוד כולל האתר החדש את שירות "מה חדש בבורסה?" המאפשר להתעדכן בכל החדשות והעדכונים  בבורסה, אירועים מיוחדים והכרזות רשמיות, לצד שירות "איך אפשר לעזור לכם?" המציע תשובות לשאלות שתמיד רציתם לשאול על כל מה שקורה בבורסה.

באתר ניתן למצוא גם עץ מידע חדש, המאפשר גישה מהירה לנתוני המסחר ולתכנים חדשים באמצעות תפריטים ידידותיים למשתמש.

כתובת אתר הבורסה:  www.tase.co.il:


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות