טעמנו והופתענו. שניצל צמחוני של משק ויילר: שניצל טופו בטעם עוף או תירס

טעמנו והופתענו. שניצל צמחוני של משק ויילר: שניצל טופו בטעם עוף או תירס

שניצל טופו של משק ויילר הוא יופי של שניצל צמחוני עבור מי שמפחית או לא אוכל בשר. מה הוא מכיל וכמה הוא עולה? בדקנו

שניצל טופו שניצל צמחוני משק ויילר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי לא אוהב שניצל? תסכימו איתי שזה די נדיר. אבל לא כולם אוכלים עוף… לכן, יצרניות המזון (ובראשן טבעול) מציעות כבר שנים שניצל צמחוני לקהל הצמחונים. לאחרונה הגיע למדפים שניצל צמחוני בסגנון אחר וייחודי: שניצל טופו של משק ויילר. הוא מגיע בארבעה טעמים, ואנחנו טעמנו שניים מהם: שניצל טופו בטעם עוף ושניצל טופו עם תירס (הטעמים האחרים הם ברוקולי ופיקנטי).

מרבית השניצלים הצמחיים המשווקים היום עשויים מ TVP– סויה מיובשת. מוצר גלם זול שבעקבות תהליכי העיבוד התעשייתי שהוא עובר ניתן לשמר במשך שנים. השניצלים של משק ויילר מספקים אלטרנטיבה טרייה בהרבה, ופחות מעובדת, לשניצלים הקפואים שנמצאים כיום בשוק.

מאחורי ההחלטה לייצר שניצל טופו עומדת ההבנה במשק ויילר, שיש צרכנים רבים שלא ממש יודעים להתעסק עם טופו ולהשתמש בו בצורה מוצלחת לצרכי בישול. "רבים ממפחיתי הבשר, הצמחוניים והטבעוניים החדשים טרם פיצחו את סוד ההכנה הביתית של הטופו, והדבר מהווה עבורם חסם בצריכה השוטפת", אומרים בחברה. "סדרת השניצלים חוסכת את ההתעסקות ואת תהליך הלמידה. השניצל מגיע מוכן, וכך אפשר ליהנות מיתרונות הטופו בקלות".

שניצל טופו – שניצל צמחוני של משק ויילר. היו לנו הרבה דרישות

שניצל צמחוני קפוא להכנה מהירה אמור לעמוד בכמה דרישות: הוא צריך להיות טעים, הוא צריך להיות דומה במראהו לשניצל עוף, הוא צריך להיות עם מרקם דומה לשניצל רגיל, שנוח לאכול ונעים ללעוס, הוא צריך להיות מהיר הכנה וצריך להיות לו ריח מגרה.

מעבר לכל אלה, הוא צריך כמובן להיות בריא עד כמה שאפשר, עם רכיבים תזונתיים מזינים וכמה שפחות חומרים מזיקים (עדיף שלא יהיו בכלל).

ועוד משהו חשוב… המחיר חייב להיות נגיש.

עם כל הדרישות האלה הגענו אל שניצל טופו של משק ויילר.

מה מכיל שניצל טופו – שניצל צמחוני של ויילר?

שניצל טופו כשמו כן הוא – עשוי בעיקר מטופו. הצצה ברשימת המרכיבים מגלה שבמקרה של שניצל טופו בטעם עוף, הטופו מהווה 58% מהמוצר, ובמקרה של שניצל טופו-תירס, הטופו מהווה כ-30% מהמוצר (והתירס עוד 27%). מעבר לכך, יש כאן פירורי לחם וקמח (קמח תירס בשניצל תירס).

השניצלים ללא צבעי מאכל ובעלי ערכי חלבון גבוהים. הם כן מכילים חומר מונע התגיישות (E551ָׂ) וחומרי טעם וריח.

שניצל טופו - רכיבים תזונתיים
שניצל טופו משק ויילר - רכיבים תזונתיים

שניצל צמחוני – שניצל טופוו בטעם שניצל: ערכים תזונתיים ב-100 גרם

  • אנרגיה 247 קל'
  • סך השומנים 13.3 גר' / מתוכם: חומצות שומן רוויות 2.6 גר' / חומצות שומן טראנס פחות מ-0.5 גר'
  • כולסטרול 0 מ"ג
  • נתרן 394 מ"ג
  • סך הפחמימות 14.6 גר' / מתוכן: סוכרים 0.6 גר' / סיבים תזונתיים 3 גר' / חלבונים 15.8 גר'

מהו טופו?

טופו מיוצר מפולי סויה. הוא עשיר בחלבון ומכיל את כל תשע חומצות האמינו החיוניות לגוף האדם. בנוסף, הטופו מהווה מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים, הוא עשיר בברזל וסידן, מנגן, סלניום זרחן, מגנזיום, נחושת, אבץ וויטמין B1.

מבחן הטעימה

אז למרות שרשימת הדרישות די ארוכה, ייאמר לזכות השניצל הצמחוני הזה שהוא עומד בהן בהצלחה. ההכנה מהירה, ותוך כעשר דקות יש שניצלים מוכנים. המרקם טוב, ונוח לאכילה, הציפוי קריספי כמו שצריך והכמות בכל אריזה מספיקה לכ-3-4 אנשים.

פואנטה בטלגרם

שני השניצלים מוצלחים, גם זה שמבוסס על תירס וגם זה דמוי עוף.

עבור מי שרוצה להרגיש כאילו הוא אוכל שניצל עוף אמיתי ולא שניצל צמחוני, אפשר כמובן לטבול בקטשופ או מיונז, אבל השניצל עצמו טעים וזה ממש לא הכרחי להוסיף לו רוטב.

כל אריזה מכילה 6 חתיכות לא מאוד גדולות, כך שהיא מספיקה לכ-3 אנשים בערך.

שניצל טופו בטעם עוף ובטעם תירס ל משק ויילר

קצת על משק ויילר

'משק ויילר' הוקם בשנת 1994 על ידי דוד ויילר, ונרכש לפני יותר מארבע שנים על ידי שלושה שותפים – גלעד צרי, דורי פרידמן ואילן ספריאל. החברה מייצרת את מוצריה במפעל בנתיבות ומעסיקה כ-70 עובדים.

לאחרונה ביקשה שטראוס לרכוש את משק ויילר (שטראוס היא גם המפיצה של מוצרי החברה), אך הממונה על רשות התחרות לא אישרה את העסקה.

ל'משק ויילר' סידרת קציצות טופו בטעמים שונים וטופו חומוס – הראשון מסוגו בעולם. כאן בפואנטה טעמנו את המוצרים החדשים, מוזמנים להיכנס לסקירה של קציצות טופו עם ירקות.

עם השקת השניצל הצמחוני הייחודי, שאין לו עדיין תחרות במקררי החנויות בישראל, אמר אילן ספריאל כי במשק ויילר חתרו לפצח את סוד השניצל הטבעוני שנותן כבוד גם לתוכן ולא רק לציפוי.  "שניצל המבוסס על אחוזי טופו גבוהים מהווה פתרון טעים, בריא ונוח גם לחובבי טופו וגם לאלה שרוצים להנות משניצל טבעוני שמדמה את החוויה של שניצל העוף. הצרכן צריך רק לחמם את השניצלים בתנור או במחבת ולקבל שניצל טבעוני עשיר בחלבון במינימום מאמץ".

מחיר שניצל טופו של משק ויילר

מחיר המוצר משתנה מאוד בין הרשתות השונות, כך שווה להשוות מחירים.

המחיר נע בין 20 ל-27 ש"ח לאריזה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות