טראגוס? נזם באף? מה חשוב שתדעו לפני שתעשו את הצעד?

טראגוס? נזם באף? מה חשוב שתדעו לפני שתעשו את הצעד?

יש מגוון סוגים של פירסינג. בין אם מחליטים לעשות טראגוס, נזם באף או כל סוג אחר, יש דברים שאסור לוותר עליהם, כמו היגיינה וסטריליות. הנה כל הפרטים

טראגוס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תוכן מקודם בשיתוף טרייבל טאטו – סטודיו קעקועים ופירסינג




סוגים רבים ושונים של עגילים ופירסינגים למיניהם הפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות בכל בעולם ובמיוחד בישראל. טראגוס או נזם באף הם רק שתי דוגמאות לסוגים של פירסינג וקישוטי גוף אשר רק לפני שניים או שלושה עשורים היו נחשבים לנדירים ומשכו תשומת לב רבה, אך היום מדובר ממש בעניין שבשגרה. עבור כל מי ששוקל/ת לעשות נזם באף, טראגוס, היליקס או כל סוג אחר של פירסינג, עגיל או קישוט גוף – מה חשוב לדעת ולקחת לתשומת הלב לפני שעושים את הצעד?

סטריליות מעל הכול

הנקודה הראשונה שחשוב ביותר להקפיד עליה היא סטריליות – כשאתם מחליטים לעשות טראגוס, נזם באף או כל סוג אחר של פירסינג, חשוב מאוד לבחור במקום איכותי ונקי, אשר שם את הסטריליות במרכז ומקפיד על כך שהסביבה בה מתבצע התהליך תהיה סטרילית ונקייה מחיידקים.

בנוסף, חשוב לוודא שהאנשים שעושים לכם את הפירסינג משתמשים במחטים סטריליות (וודאו שאתם רואים במו עיניכם שהם מוציאים את המחט מאריזה סטרילית ואטומה!), כי הם לובשים כפפות וכי הסביבה כולה נראית נקייה ומקצועית. מכוני קעקועים ופירסינגים הם הרבה פעמים מקומות צבעוניים ורועשים, אך כשזה מגיע לחדר בו עושים את הפירסינג עצמו, הוא חייב להיות נקי, סטרילי ומקצועי

חשיבות ההיגיינה

יש חשיבות עצומה להקפדה על היגיינה בתקופת ההחלמה. פירסינג חדש הוא דבר המצריך תקופת החלמה, המשתנה בין אנשים שונים אך בעיקר בין סוגים שונים של פירסינגים בכל מקרה, לרוב לא מדובר ביותר מכמה שבועות בודדים,ואנשי המקצוע שיעשו לכם את הפירסינג יכולים וצריכים להדריך אתכם בנוגע לכך.

בכל מקרה, חשוב לדעת מבעוד מועד כי במהלך תקופת ההחלמה חשוב מאוד לשמור על היגיינה בסביבת הפירסינג וגם באופן כללי, להימנע מסביבות שעלולות לגרום לכם לזיהום (דוגמת רחצה בים, סביבה עם הרבה אבק וכו') ולהשתמש בחומרי ניקוי וחיטוי מתאימים.

חשוב לקחת זאת בחשבון שכן אם מסיבה זו או אחרת לא תוכלו לשמור על היגיינה קפדנית באזור הפירסינג במהלך השבועות הקרובים, אולי עדיף לדחות למועד אחר.

מאמר אורח

אישור הורים

במידה שאתם מעוניינים בפירסינג אך עדיין לא מלאו לכם 16, תהיו חייבים להציג אישור של ההורים בטרם תוכלו לעשות פירסינג חדש. אם אין לכם אישור, מנוע הפירסר מלעשות לכם פירסינג, על פי חוק. מעל לגיל 16 – אין צורך באישור, רק ברצון…

אזורים נוחים יחסית לפירסינג

אם אתם מעוניינים בטראגוס, נזם באף, פירסינג בגבה או היליקס (וסוגים שונים נוספים של פירסינגים ועגילים באזור האוזן) – בחרתם בפירסינג יחסית בטוח, קל לביצוע ובעל סיבוכים פוטנציאליים מועטים ביותר.

פירסינגים באזור הלשון והפה, למשל, כמו גם בפטמה או באיבר המין, מתאפיינים ביותר סיבוכים פוטנציאליים ועלולים גם להיות מעט כואבים יותר.

יחד עם זאת, כשמדובר במקום מקצועי בו עובדים פירסרים מנוסים שיודעים מה הם עושים, קיים כמובן סיכוי נמוך הרבה יותר לסיבוך או בעיה. עוד סיבה לבחור בקפידה את המקום בו עושים את הפירסינג…

טרייבל טאטו – סטודיו לקעקועים ופירסינג, ממוקם בדיזנגוף סנטר בתל אביב. הסטודיו של טרייבל טאטו עובד ברישיון ובפיקוח משרד הבריאות ומציע שירות מקצועי, אמין וזמין.





1
נגישות