איפה כדאי לקנות גלקסי נוט 8, אייפון 8, גלקסי S8 ו-LG G6? השוואת מחירי הסלולר הגדולה של פואנטה

איפה כדאי לקנות גלקסי נוט 8, אייפון 8, גלקסי S8 ו-LG G6? השוואת מחירי הסלולר הגדולה של פואנטה

פלאפון, סלקום, פרטנר, הוט מובייל, באג, אייבורי, מחסני חשמל… היכנסו להשוואת מחירי סלולר מיוחדת של פואנטה, ובדקו היכן משתלם לקנות את הסמארטפון הבא שלכם, והיכן תפסידו מאות שקלים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

השוואה של מחירי הסמארטפונים המובילים שהושקו לאחרונה מגלה פערים גדולים שמגיעים ליותר מ-500 שקל, כך שצרכן יכול לחסוך מאות שקלים באמצעות סקר מקדים.

מדובר באייפון 8 ו-8 פלוס בגרסת 64 ג'יגה, גלקסי נוט 8, גלקסי S, גלקסי S8 ו-LG G6. בכל המקרים נבדקה גרסה זהה מיבואן רשמי.

אז מה עוד כדאי לדעת כשהולכים לקנות סמארטפון?

  • בחמישה מתוך ששת המכשירים שנבדקו, הרשת הזולה היותר היא מחסני חשמל.
  • חנויות סמסונג ואתר סמסונג מובייל הן המקום הכי יקר לקנות גלקסי נוט 8, גלקסי S8 וגלקסי S8 פלוס.
  • גם החנות של LG היא לא המקום הזול ביותר לרכוש את LG G6.
  • אייפון 8 הוא הסמארטפון עם המסך הכי קטן מבין סמארטפוני הדגל – ועדיין מחירו גבוה ביחס לסמארטפונים אחרים.
  • לאייפון יש חיסרון בולט ביחס למכשירים האחרים – אין לו יכולת הרחבת זיכרון.
  • בעת הקנייה אפשר לקבל הטבות כמו מגן מסך, משטח הטענה ועוד – כשמדובר באביזרים ששווים לא מעט כסף. כדאי להביא גם את זה בחשבון.
  • אין אחידות לגבי מדיניות התמחור של הרשתות השונות. סלקום יכולה להיות יקרה במכשיר אחד ויחסית זולה במכשיר אחר. לכן, חשוב להשוות כל מכשיר בנפרד.



אז מהן מסקנות הבדיקה?

השוואת מחירי סלולר: אייפון 8, גלקסי נוט 8, גלקסי S8 ו-LG G6. נבדק ב-3.10.2017

פער גדול מאוד נמצא בין מחירי גלקסי S8 בחנויות השונות, כשמדובר בכ-500 שקל. פער משמעותי של 450 שקל נמצא גם בין מחירי גלקסי S8 פלוס. בשני המקרים סמסונג מובייל הכי יקרה ומחסני חשמל הכי זולה.

אייפון 8 64 ג'יגה: הכי יקר בפלאפון, הכי זול במחסני חשמל, כשמדובר בפער של 120 שקל. המחיר הגבוה ביותר למכשיר הזה הוא 3,400 שקל – ברשת פלאפון, כאשר פרטנר, סלקום ואיי-דיגיטל גובות 3,990 שקל, iStore ובאג גובות 3,380 שקל ובמחסני חשמל המחיר הנמוך ביותר – 3,280 שקל.

אייפון 8 פלוס 64 ג'יגה נמכר בחנויות השונות בפער של 220 שקל. מדןבר בפער יחסית גבוה, כשבאג ואיי-דיגיטל הן הרשתות היקרות ביותר (3,900 שקל), ואילו מחסני חשמל והוט מובייל הן הזולות ביותר (3,680 ו-3,690 שקל בהתאמה).

קראו עוד כתבות שיחסכו לכם כסף בפואנטה:

ברשת אייבורי נמכר אייפון 8 פלוס 256 ג'יגה ב-3,780 שקל – זול לעומת חברות הסלולר הגדולות אך יקר ב-100 שקל מהמחיר במחסני חשמל.

הפער הגדול ביותר נמצא במחירו של LG G6, כשסלקום היא היקרה ביותר ומוכרת את המכשיר ב-2,890 שקל, בעוד שאפשר להשיגו ב-560 שקל פחות ברשת מחסני חשמל, בבסט מובייל ובאייבורי.

בשורה התחתונה, צרכן שלא יבצע השוואת מחירים מקיפה, עלול להפסיד מאות שקלים, וחבל.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות