תקלה בסינר איקאה: החברה מבצעת ריקול (איסוף מוצרים) לסינר MATVRÅ - פואנטה

תקלה בסינר איקאה: החברה מבצעת ריקול (איסוף מוצרים) לסינר MATVRÅ

איקאה מבצעת ריקול עולמי, ולא במקרה. בעבר כבר גרמו תקלות במוצרי איקאה לאסונות קשים ואפילו למוות

מחשש לחנק, חברת איקאה מבצעת ריקול (איסוף מוצרים) לסינר MATVRÅ בכל העולם.

לפי הודעת החברה, איקאה העולמית הכריזה היום על ריקול עבור סינר לילדים מדגם MATVRA 2 יח’ כחול/אדום שמספרו הסידורי 50426920, וזאת בשל הסיכון לנפילת כפתור סגירת הסינר. לקוחות אשר רכשו את הסינר, מתבקשים להפסיק את השימוש בו ולהחזירו לאחת מחנויות איקאה בנתניה, ראשל”צ, קריית אתא ובאר שבע.

כנגד החזרת המוצר יוכלו הלקוחות להחליפו במוצר דומה או לקבל החזר כספי מלא.



לא נדרשת הוכחת קנייה וההחזר מתבצע בדלפקי שירות הלקוחות.

בהודעת איקאה נמסר כי ההחלטה התקבלה בעקבות דיווחים שהתקבלו על נפילת הכפתור: “הוחלט כאמצעי זהירות לבקש מהלקוחות להפסיק את השימוש בסינר ולקבל כנגדו זיכוי או מוצר חליפי”.

“הובא לידיעתנו כי קיים סיכון שהכפתור ינתק אם הילד ימשוך בו”, אומרת אמילי קוסטנר, מנהלת תחום עסקי באיקאה שבדיה. “בטיחות הלקוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות של איקאה. מסיבה זו כאמצעי זהירות בחרנו להכריז על ריקול לסינר MATVRÅ”.

אם יש בביתכם סינר אחר של איקאה, בחברה מדגישים כי הוא בטוח לשימוש: “חשוב לציין כי סינר MATVRÅ שמספרו הסידורי 40426925, דוגמת פירות/ירקות בצבעים ירוק/צהוב – בטוח לשימוש בשל שימוש בחומר שונה ועיצוב אחר”.

לפרטים ומידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של איקאה בטלפון: 09-8928888 וכן באתר איקאה בכתובת www.ikea.co.il או באמצעות אנשי השירות בחנויות.

היסטוריה של תקלות

לא במקרה איקאה מתייחסת במלוא הרצינות לתקלה שאולי נראית שולית. בשנים האחרונות גרמה שידת תינוק של איקאה מדגם MALM למספר מקרי מוות של תינוקות בארצות הברית, מה שאף הביא לתביעות ייצוגיות נגד החברה ולפיצוי עתק של 50 מיליון דולר שהיא שילמה למשפחות. לאחרונה איקאה פרסמה גם קריאה לחיזוק שידת SUNDVIK מחשש לנפילה.

במקרים אחרים נגרמו פציעות מנפילה של מנורות ואיקאה פרסמה ריקול (Recall) למנורות.

ככלל, איקאה מפרסמת בתדירות גבוהה הודעות ריקול על מוצרים וכדאי לעקוב אחריהן.



תגובות: 0

נגישות