נמאס לכם לזרוק אוכל? הגיע הזמן למקרר סמסונג מתקדם ששומר על טריות - פואנטה

נמאס לכם לזרוק אוכל? הגיע הזמן למקרר סמסונג מתקדם ששומר על הטריות

החל מטכנולוגיות קירור מתקדמות ועד סידור נכון של המקרר – מקרר סמסונג מבטיח אחסון אופטימלי בקור מדויק ששומר על טריות המזון

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

משפחה ישראלית זורקת לפח מזון בשווי 3,200 שקל בשנה – כך לפי נתוני ארגון "לקט ישראל" שעוסק בהצלת מזון. מדובר במזון מבושל, בגבינות ומוצרי חלב, ובעיקר בירקות ופירות. אין כמעט מי שלא מכיר את הטקס הזה בכל פעם שעושים קניות – מוציאים מהמקרר כמויות של אוכל ומכניסים למקרר כמויות של אוכל חדש, אשר חלקו ייזרק בשבוע הבא.

הנזק כמובן הוא נזק כלכלי עצום לתקציב המשפחתי. בסופו של דבר, מי מאיתנו לא היה שמח לעוד 3,200 שקל בשנה?

הדרך להאט את קלקול המזון ואת אובדן המזון עוברת בכמה תחנות. ראשית, כמובן, בשינוי התנהגותי של הצרכנים – כלומר, במקום לקנות כל כך הרבה מראש ולבשל כל כך הרבה "כדי שלא יחסר", לצמצם את הכמויות בקנייה השבועית, לבשל פחות סירים, ובמקרה שמתעורר מחסור באמצע השבוע – לקנות רק את מה שצריך.

שנית, לאחסן נכון את המזון. כך למשל, מומלץ להפריד בין הפירות והירקות המאוחסנים בקירור בגלל ההבדלים בקצב הנשימה ופליטת גז אתילן הנפלט במהלך הבשלתם. יש להקפיד אחת לשבוע לנקות את מגירות המקרר, ולהניח נייר סופג בתחתיתן כדי לספוג את עודפי הלחות הנוצרים כתוצאה מנשימת הפירות והירקות. אגב, לא רצוי לשטוף פירות וירקות טרם הכנסתם למקרר, אלא רק לפני השימוש.

שלישית, לשקול להחליף מקרר. ייתכן שהמקרר שלכם כבר עשה את שלו. למעשה, גם אם המקרר שלכם תקין, ייתכן שהוא לא מצויד בטכנולוגיות החדשות. עד כמה שזה נשמע מוזר או עתידני, מקרר חכם יכול להאריך משמעותית את חיי המזון, בפרט הירקות והפירות.

בדגמי המקררים שהשיקה סמסונג בשנים האחרונות משולבות כמה טכנולוגיות שזו בדיוק המטרה שלהן.

מקרר סמסונג
מקרר סמסונג RF263 – שלוש דלתות, 736 ליטר, בטכנולוגיית TwinCooling. צילום: סמסונג

כך למשל, טכנולוגיית Twin Cooling ו-Triple Cooling של סמסונג, שבאמצעותה כל אחד מחלקי המקרר נשלט על-ידי מערכת קירור נפרדת. המצננים הייעודיים מספקים אוויר קר לתאי המקרר והמקפיא – מבלי שהם תלויים זה בזה. מערכת הקירור מבצעת אופטימיזציה באופן עצמאי לטמפרטורה ודואגת ללחות מקסימלית, כאשר פלטת קירור מתכתית מסייעת לשמור את האוויר קר למשך זמן רב יותר.

מקרר סמסונג 4 דלתות

בנוסף, טכנולוגיית Precise Chef Cooling, שפותחה על-ידי סמסונג, מגבילה את תנודות הטמפרטורה במקרר למנעד של 3°C, וכך מונעת מצב של קפיאה, כוויות קור וכו'.

סמסונג אף משלבת בחלק מדגמי המקררים קיוסק מובנה בדלת, כלומר, אפשרות למזוג מים מדלת המקרר – מבלי לפתוח אותה שוב ושוב. מן הסתם, במיוחד בימי הקיץ שבהם שותים יותר, הפחתת מספר הפעמים שבהם דלת המקרר נפתחת ונסגרת, מאפשרת שמירה על טמפרטורה קבועה וקרה וכך מאריכה את חיי המזון.

נקודה אחרת נוגעת למבנה הפנימי של המקרר. כמה פעמים זרקתם לפח מזון שפשוט לא ראיתם אותו משום שהוא הסתתר מאחור בין ערימות של סירים? אחת התכונות החשובות במקרר הוא הסדר הפנימי שלו, סדר שמאפשר לראות את כל המזון וגם להגיע אליו בקלות. בין אם אתם נמוכים ובין אם גבוהים, בין אם מקפיאים מעט ובין מקפיאים הרבה – ללא ספק יש דגם שיכול להתאים לדרישות שלכם ולהרגלי האכילה שלכם. לכן מומלץ לבדוק את כל האפשרויות, לבחון את עצמכם ואת השימושים שלכם ושל בני משפחתכם, ורק אז לבחור.

בשורה התחתונה, כדאי לזכור שמקרר אינו סתם "ארון קירור", אלא מוצר טכנולוגי ששודרג ושוכלל עם השנים, כך שמעבר להיבט העיצובי שלו – חשוב לבדוק אילו טכנולוגיות הוא מציע כדי לאפשר אחסון ממושך ויעיל למזון שלכם.

 

תגובות: 0

נגישות