הסיילים בחו"ל שווים יותר: מזארה ועד יוניקלו - שימו לב לפערי המחירים - פואנטה

הסיילים בחו"ל שווים יותר: מזארה ועד יוניקלו – שימו לב לפערי המחירים

לא רק שאנחנו משלמים יותר בשגרה על מותגי אופנה בינלאומיים, גם הסיילים בחו"ל של זארה, יוניקלו, קלארקס ודזיגואל משתלמים יותר. פואנטה משווה. ואלה פערי המחירים

סייל בזארה ישראל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שמסתובב כאן בארץ בין רשתות האופנה לא יכול להחמיץ את מכירות סוף העונה. הסיילים ברשתות הישראליות מציעים מחירים נמוכים במחצית מאלה שהיו בראשית העונה, ולפעמים אפילו ב-70% הנחה. גם הרשתות הבינלאומיות מבטיחות מחירי סוף עונה מטורפים. אלא שמי שיטוס לחו"ל באוגוסט, ויש רבים מאוד כאלה, יגלה שלא רק שכל השנה אנחנו משלמים יותר ברשתות האופנה הבינלאומיות, גם הסיילים בחו"ל שווים יותר.

הנה כמה דוגמאות:

זארה

רשת האופנה הבינלאומית זארה החלה למכור אונליין בישראל לאחרונה, כך שהלקוחות הישראלים יכולים להזמין הביתה את פריטי הסייל שבו פתחה במקום לעמוד בתור בחנות. אלא שאם הם טסים בקרוב לאירופה, הם יגלו שלמרות שמחירי הסייל בישראל נראים אטרקטיביים – הם הרבה פחות אטרקטיביים ביחס לשם. מאחר שגם המחיר בעונה עצמה בישראל גבוה יותר, זה לא מפתיע – ועדיין מרגיז.

דוגמה: חולצה קצרה מכופתרת לבנים, שבמהלך העונה נמכרה בישראל בכ-90 שקל – ירדה כעת לכ-30 שקל. בהחלט ירידה יפה, אלא שבגרמניה המחיר של החולצה הזאת היה מלכתחילה רק כ-11 יורו (כ-43 שקל), וכעת היא ירדה לכ-4 יורו בלבד.

מחיר חולצת זארה לילדים באתר זארה ישראל

 

מחיר חולצת זארה לילדים באתר זארה גרמניה

יוניקלו

המעילים של יוניקלו התפרסמו בכל העולם בזכות איכותם. בארץ אין עדיין חנות רשמית של יוניקלו, אך באתר טרמינל X אפשר למצוא את הפריטים שלהם ביבוא מקביל.

מעיל יוניקלו שעולה בטרמינל X כ-380 שקל, נמכר באתר יוניקלו הבריטי בכ-40 פאונד (כ-155 שקל) וביונקלו גרמניה בכ-50 אירו (כ-194 שקל).

מחיר מעיל יוניקלו דגם Ultralight Dawn Seamless Parke באתר טרמינל X

 

 

מחיר מעיל יוניקלו דגם Ultralight Dawn Seamless Parke באתר יוניקלו גרמניה

 

מחיר מעיל יוניקלו דגם Ultralight Dawn Seamless Parke באתר יוניקלו בריטניה

דזיגואל

רשת האופנה הספרדית מפעילה בארץ חנויות כבר כמה שנים.

האוברול של דזיגואל שנמכר דרך אתר עזריאלי בכ-360 שקל, נמכר בדזיגואל באנגליה אחרי 50% הנחה בכ-55 פאונד בלבד (כ-235 שקל). מדובר בפער של יותר מ-100 שקל.

מחיר אוברול דזיגואל באתר AZRIELI.COM

 

 

מחיר אוברול דזיגואל באתר דזיגואל בריטניה

קלארקס

מותג נעלי הנוחות קלארקס הוא אחד הפופולריים בעולם, ושימו לב כמה תשלמי עליו באנגליה, בגרמניה ובישראל. בדקנו את דגם ELLIS ROSE, ומצאנו שבעוד שבישראל הוא עולה כ-600 שקל, בקלארקס אנגליה הוא עולה רק כ-70 פאונד (כ-270 שקל) ובקלארקס בגרמניה 120 יורו (466 שקל).

 

מחיר נעלי קלארקס באתר קלארקס ישראל (מבית נעלי נמרוד)

 

מחיר נעלי קלראקס באתר קלארקס גרמניה

 

מחיר נעלי קלראקס באתר קלארקס אנגליה
תגובות: 0

נגישות