מכונית על שלט לילדים - טיפים לרכישה מכונית על שלט לילדים - טיפים לרכישהמכונית על שלט לילדים - טיפים לרכישה - פואנטה

מכונית על שלט לילדים – טיפים לרכישה

גם בעידן המסכים, מכונית על שלט היא צעצוע אהוב ופופולרי ביותר. איזו מכונית מתחשק לכם לקנות? הנה כמה נקודות למחשבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מכונית על שלט לילדים היא אחד הצעצועים שכל הילדים אוהבים, ואם מישהו זקוק להוכחה, הרי שזה אחד המוצרים הכי נמכרים בתחום משחקי הילדים לאורך שנים. המגוון גדול, כאשר מכונית על שלט היא למעשה שם כולל לכלי רכב שונים, כמו משאיות, מכוניות משטרה, אופנועים, ג'יפים, מכוניות ספורט ועוד.

מדובר בצעצוע שמאפשר לכל המשפחה ליהנות יחד, והערך המוסף שלו הוא פיתוח הקואורדינציה ומהירות התגובה של הילדים.

ההיצע כולל מכוניות על שלט שמופעלות באמצעות סוללות נטענות וכאלה המופעלות באמצעות סוללות רגילות, כך הבחירה כולה שלכם.

ניתן להשיג מכוניות על שלט שהשליטה עליהן נעשית באמצעות שתי אפשרויות עיקריות: שליטה פשוטה ממרחק מוגבל ושליטה מקצועית ממרחק רב. מכוניות מהסוג השני כוללות גם אפקטים שונים (אורות, קולות וכו') – מה שהופך את ההנאה לגדולה במיוחד.




לקניית מכונית על שלט לחצו על הקישור https://www.toyhouse.co.il/category/מכוניות-שלט-carrera

טיפים לרכישת מכוניות על שלט לילדים

  • התאמה לגיל הילד. המגוון בתחום מכוניות על שלט מאפשר התאמה ליכולות מוטוריות שונות. חשוב להתאים את המכונית ליכולת המוטורית של הילד שלכם. זאת משום שמכונית שמצריכה יכולת מוטורית גבוהה מזו שיש לילדכם, תגרום לתסכול, ויתרה מזאת, רוב הסיכויים שהוא לא ישחק בה. מצד שני, מכונית שמצריכה יכולות מוטורית נמוכות מאלו של ילדכם, תגרום לשעמום תוך זמן קצר. גם כאן הסיכויים גבוהים שהיא תיזנח במהירות.
    איך יודעים לאיזה גיל ויכולות מוטוריות מיועדת המכונית? למכוניות על שלט שעומדות בתקן, תצורף תווית שתציין את הגיל המיועד לשימוש בה.
  • בטיחות. חובה לרכוש מכונית על שלט איכותית שעומדת בתקני בטיחות שונים. תקנים אלו נועדו להגן על ילדכם ומבטיחים שהמכונית עברה בדיקות ובחינות מדוקדקות בתחום הבטיחות. לכן, יש לוודא שהמכונית על השלט עומדת בדרישות של מכון התקנים הישראלי – המכון הרשמי בישראל שמבצע בדיקות בטיחות וגהות לכל צעצוע טרם מכירתו בשוק החופשי.
  • משקל. פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון טרם רכישת מכונית על שלט הוא המשקל שלה. משקל זה חייב להתאים למשקל שאותו יכול להרים ילדיכם מסיבה אחת – צעצוע זה דורש את הרמתו לעיתים קרובות ואי-התאמתו לילד תפגע בהנאה.
    בנוסף, צעצוע כבד מדי יכול לפגום בבריאות הילד ולהצריך מכם השגחה מתמדת – אלמנט נוסף שפוגע בכיף.
  • מקצועיות החנות. חובה לרכוש מכונית על שלט מחנות שמחזיקה צעצועים איכותיים לילדים, כלומר צעצועים שעומדים בסטנדרטים גבוהים בכל התחומים.
    אחד הפרמטרים שמעיד על איכות המוצרים בחנות הוא משך זמן האחריות שניתן על קנייתם. כלומר, ככל שהמשחק איכותי יותר, כך ניתנת עליו אחריות למשך זמן ארוך יותר.
    כמו כן, מומלץ כמובן לרכוש מכוניות אלו מחנות אמינה, אשר מעסיקה צוות מקצועי שיכול לענות על שאלות הלקוחות בטלפון, במייל ובפייסבוק.



1
נגישות