לאוהדי רונאלדו והליגה האיטלקית: ערוץ ONE2 אצלכם בסלון

לאוהדי רונאלדו והליגה האיטלקית: ערוץ ONE2 אצלכם בסלון

אם התלבטתם לאיזה שירות טלוויזיה להצטרף ושידורי הספורט חשובים לכם – בסלקום TV מקווים שרונאלדו והליגה האיטלקית יהוו מוקד משיכה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שידורי הספורט הם אחת הסיבות המרכזיות של צופי הטלוויזיה להצטרף לשירות טלוויזיה או לחילופין לעזוב אותו, ולכן אין פלא שהנושא הזה מעסיק את כל החברות – החל מהוט ו-yes הוותיקות ועד סלקום TV ופרטנר TV הצעירות.

לאחר שפרטנר TV הוסיפה את ערוץ ONE2 לחבילה שלה, גם סלקום TV, הוט ו-yes עשו זאת. בפרטנר TV, ערוצי הספורט הכלולים בחבילה שמחירה 69 שקל בחודש ניתנים חינם עד סוף 2018. לא ברור כמה זה יעלה בתום המבצע.

גולת הכותרת של ערוץ ONE2 היא שידורי הליגה האיטלקית. זכויות הליגה האיטלקית (הסרייה – A) כוללות, בין היתר, את משחקיהן של יובנטוס, מילאן, אינטר, רומא, לאציו ונאפולי, והן נרכשו לשלוש שנים מחברת IMG. בעונה הקרובה הליגה האיטלקית עוברת מהפך, כאשר בכל מחזור ישודרו 8 משחקים בשידור ישיר.

בנוסף לשידורים הישירים של המשחקים, ישודרו תוכניות מגזין לפני כל מחזור ותוכנית סיכום נרחבת בתום כל יום משחקים. הערוץ ישדר בנוסף גם תכני ספורט נוספים מהארץ ומהעולם, תכניות דוקו-ספורט, סדרות ספורט בנושאי כדורגל, כדורסל, טניס וענפים נוספים.

היום הודיעה סלקום TV כי היא חתמה על הסכם עם ONE, שבמסגרתו ישולב ערוץ ONE2 החדש בחבילה שלה. הערוץ יהיה באיכות HD (כמו ערוץ ONE).

עד עתה שודרו במסגרת חבילת סלקום TV, שמחירה 99 שקל בחודש, שלושה ערוצי ספורט: ONE, ספורט 5 וספורט 5 פלוס.

שאר ערוצי הספורט כרוכים בתשלום נוסף: חבילת ספורט פרימיום: 5LIVE ,5GOLD ו-5SPORT HD בעלות חודשית של 52 שקל, וחבילת ערוצי ספורט צ'רלטון: ספורט 1,2,3 ו-4 בסלקום TV בעלות של 67 ש"ח לחודש.

גם בהוט יעלה לשידור ערוץ ONE2 בחבילת הבסיס ללא תוספת תשלום, כך שסלקום TV לא יכלה להישאר מאחור. לפי הודעת הוט, ערוץ ONE2 ישדר באיכות HD ובחבילת הבסיס ללא תוספת תשלום.

סך הכול, הוט מציעה 19 ערוצי ספורט, כשהדגש של החברה הוא על השידורים המיידיים ללא דיליי שהיא מציעה ללקוחותיה. כזכור, רק לא מזמן רונאלדו אהיה כוכב הפרסומת "מונדיאל ולא מונדיליי", שהופקה בהוט לקראת שידורי המונדיאל על שידורים ללא עיכוב.

200,000 לקוחות ו"משיח"

לאחרונה הודיעה סלקום TV כי יש לה כבר 200,000 מנויים. המאבק על גיוס מנויים נעשה קשה יותר מאז שנכנסה פרטנר TV לתחרות, משום שהיא מציעה חבילה בכ-70 שקל בחודש.

לכן, סלקום עושה מאמצים להרחיב את החבילה כל הזמן הן בערוצים קנויים וערוצים מקוריים (למשל ערוץ FOODY), והן בהפקות מקור כמו משיח – סדרה שהופקה יחד עם קשת, אשר בה מככב אודי כגן (הפרזנטור של סלקום TV), אשר אף יצר אותה.

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות