טופ הסעות – השוואת מחירים בין חברות הסעות - פואנטה

טופ הסעות – השוואת מחירים בין חברות הסעות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם קרה לכם שהייתם צריכים לארגן הסעה לאירוע משפחתי, לטיול או לבילוי, ודרשו מכם מחירי הסעות מופרזים ולא הגיוניים, או שנאמר לכם שאין שירות הסעות בדרום הארץ או בצפונה – כדאי שתכירו את פורטל טופ הסעות. טופ הסעות מספק מענה לשכירת אוטובוסים ומיניבוסים, ומספק השוואת מחירים להסעות לאירועים. המידע רלבנטי לכל רחבי הארץ.

מהחרמון עד ים המלח

טופ הסעות מציעה מגוון רחב של שירותי הסעות, ובכלל זה הסעות לאירועים והסעות לנתב"ג, הסעות תלמידים, שירותים קבועים ואף שכירת רכבי הסעים בגדלים שונים.

החברה מספקת הסעות לכל היעדים, לדרום הארץ ולצפון הארץ, לחרמון, לים המלח ועוד.



מבחינת זמינות, טופ הסעות בזמינות מלאה לאורך כל ימות השבוע ולכל חלקי הארץ. בפורטל אפשר להתאים את ההסעה לצרכים, אם זה מבחינת גודל הרכב וסוגו, מחירים, נקודות איסוף והורדה ועוד.

ההתחחיבות היא לשירות אדיב מקצועי ומהיר.

מחירי הסעות אטרקטיביים ומשתלמים

טופ הסעות עובדת עם רוב חברות הסעות הקיימות בארץ. תוכלו למצוא חברות הסעות גדולות, קטנות, וחברות מובילות אשר אוחדו כולן תחת הפורטל.

המטרה בטופ הסעות היא לספק ללקוח את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורו, כאשר מחירון ההסעות מתעדכן ומפרט את היצע המחירים מבין החברות השונות. בנוסף, במידה שמדובר בסוג של נסיעה של הרגע האחרון, בטופ הסעות מבטיחים שלא לחייב את הלקוח במחיר כפול, כפי שלעתים נהוג לעשות.

אז איך זה עובד?

טופ הסעות עובדת בשיטת השוואת מחירים, ברגע שפניתם אל החברה בין אם טלפונית ובין אם באתר האינטרנט של החברה, יחזרו אליכם נציגי החברה על מנת לוודא פרטים ודרישות. לאחר מכן, חברות הסעות רלוונטיות ייצרו עמכם קשר על מנת לתת לכם את הצעת המחיר המתאימה לכם ביותר. כך תוכלו לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות ואף לבקש הוזלה במחיר.

האינטרנט היום מלא בחברות הסעות שונות אך בכל זאת לא בהכרח תמצאו חברת הסעות אשר תענה על ציפיותיכם כך גם המלצות שתקבלו מחברים ומהסביבה.

בטופ הסעות דוגלים בהתאמת השירות לצרכים שהלקוח מגדיר ללא תשלום. אין צורך לשלם לפורטל או להעביר פרטי כרטיס אשראי.

קראו עוד כתבות בפואנטה:



תגובות: 0

נגישות