פתיחת רשת דקטלון (DECATHLON) בישראל מתקרבת, הרשת מתחילה לגייס עובדים

פתיחת רשת דקטלון (DECATHLON) בישראל מתקרבת, הרשת מתחילה לגייס עובדים

מתי צפויה החנות להיפתח והיכן?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת הספורט הבינלאומית דקטלון (DECATHLON), שצפויה לפתוח בקרוב סניף ראשון בישראל, החלה לגייס עובדים.

מועד הפתיחה הרשמי עדיין לא נמסר, אבל העובדה שהרשת מתחילה לגייס עובדים מבשרת על כך שהמועד קרוב, וככל הנראה נוכל לראות את הסניף הראשון כבר בעוד כחודשיים.

DECATHLON היא אחת הרשתות החביבות על הישראלים המבקרים באירופה, ולא בכדי – המחירים בה נוחים, המגוון עצום ויש לה מותג פרטי איכותי וזול.

החנות הראשונה בישראל, שתיפתח בקניון G, ליד הסינמה סיטי בראשון לציון, תשתרע על שטח של 3000 מ"ר ותכלול  50 מחלקות בתחומי הספורט השונים.

בניגוד לרשתות בינלאומיות אחרות שהגיעו לארץ עם השנים, החל מזארה ועד אמריקן איגל, במקרה הזה הרשת הבינלאומית לא בחרה בזכיין ישראלי שיפעיל את המותג, אלא תפעיל אותו בעצמה. יש לקוות שהדבר יוביל לכך שהיא תהיה זולה כמו בחו"ל, ולא יקרה כמו שקורה לעתים עם מותגים בינלאומיים שמופעלים ע"י זכיינים ישראלים.

לענקית הספורט יש היום 1,176 חנויות ב-32 מדינות בעולם, וכעת היא מגייסת כאן בישראל עובדים שהיא מגדירה "אוהבי ספורט" לעשרות משרות. 

דרישות התפקיד, מסבירים ב-DECATHLON, הם אנשים עם תשוקה לספורט, אנרגטיות, ניסיון בשירות לקוחות ועבודה בצוות.

גיוס העובדים יחל ב-13 ביולי ויימשך עד 30 ביולי. ניתן לשלוח קו"ח עד 7 ביולי למייל recruitment.israel@decathlon.com.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות